چای بهاره

چای بهاره لاهیجان پخش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

چای بهاره لاهیجان پخش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت فله در کیسه های 30، 20، 25، 10 کیلویی و بسته سنتی سلفونی 1 کیلویی انجام می گردد. برای خرید چین اول چای ائم از چای زرین سرگل، چای ممتاز، چای قلم و… می توانید از حالا اقدام نمایید. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی بهترین انواع چای پرخواص بهاره را مستقیم عرضه می نماید.

چای بهاره

چای بهاره چین اول چیست؟

این چای در بهار برداشت می شود از همین رو به این نام خواند می شد چای برداشت بهاره ملقب به چین اول از بالاترین کیفیت و خواص برخوردار است چون گیاه چای استراحت یا خواب زمستانه را سپری و با جوان زنی تازه از بهترین مواد مغذی برخوردار می باشد. چین اول چای از ابتدای نیمه دو بهار آغاز و پس از آن هر 45 روز یکبار ادامه می یابد.

کارخانه چای بهاره

کارخانه های یکی از مهم ترین مراکز برای تولید چای خوب و درجه یک هستند و همواره از ابتدای برداشت تا انتها فعالیت مستمر و چشمگیری داشته و با مجهزترین دستگاه ها چای مرغوب و خالص را روانه بازار می کنند. چون برگ های چای در بهترین فضا و به دور از آفات رشد یافته اند در کارخانه ها نیز از ماده افزودنی استفاده نشده و در کشور ما چای در کارخانه ها به شیوه ارتدوکس (رسمی) تولید می گردند.

چای بهاره لاهیجان

چای بهاره لاهیجان

در میان مناطق و بخش های مختلف کشت چای در گیلان و مازندران شهر لاهیجان در شرق گیلان از به نام ترین مراکز تولید، پرورش و صادرات چای ایران برشمرده می شود. طی تحقیقات متعدد به اثبات رسیده که بر روی برگ های چای لاهیجان تعداد کرک های بیشتری موجود بوده و از همین رو میزان رایحه بیشتری در آن ها در جریان و چای لاهیجان علی الخصوص چای بهاره آن درصد رایحه بالاتری را در خود نهان دارد. در تهیه چای بهاره از بهترین برگ ها استفاده می شود و اصطلاحا به آن یک غنچه و دو برگ می گویند و در طی خشک شدن غنچه میانی تبدیل به دانه های زرد یا زر چای می شود.

انواع چای بهاره

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز بهاره
  • چای قلم بهاره
  • چای شکسته بهاره
  • چای باروتی بهاره
  • چای خاکه بهاره
  • چای ساچمه ای بهاره
  • چای دستی محلی بهاره

چای بهاره

بهترین چای بهاره لاهیجان

برای نام نهادن بهترین، کارخانه ها نقش مهمی را دارند چرا که چای خشک در کارخانه در مراحل انتهایی از الک های خاصی که شماره های خاصی دارند عبور داده می شوند و نام مختص به خود را کسب می کنند. در این میان مرغوبیت بیشتر به چای سرگل می رسد که تنها قابلیت برداشت و تولیدش منحصر به اولین برداشت در بهار و از سرشاخه های نمونه برداشت می گردد.

خواص چای بهاره لاهیجان

  • دارای آنتی اکسیدان بالا ضد سرطان
  • نشاط بخش و انرژی دهنده
  • ضد تب و التهاب
  • کالری پایین و مناسب برای تناسب اندام
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از سکته
  • پیشگیری از سوزش معده به دلیل عدم استفاده از مواد مصنوعی
  • استحکام بخش استخوان ها
  • مراقبت از پوست

چای بهاره

قیمت خرید چای بهاره

چای ها با توجه به ارزش کیفی قیمت گذاری و به بازار عرضه می شوند. چای های فله دارای رنج قیمت کمتری نسبت به نمونه های بسته بندی شده می باشند. قیمت خرید چای بهاره با توجه به ارزشگذاری برگ سبز چای و هزینه های جانبی آن تعیین می گردد و همواره قیمت بالاتری را نسبت به برداشت تابستانه و پاییزه دارا هستند. استعلام قیمت انواع چای از سوی مراکز تخصصی و معتبر به صورت روز اعلام و دغدغه دریافت قیمت برای خریداران حذف و لذا بدین طریق می توانند ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت را دریافت کنند. حتما برای دریافت قیمت روز با مراجع تخصصی چای شمال در گلان در ارتباط باشید.

خرید چای بهاره لاهیجان در تهران

مراکز فعال عرضه چای در تهران بسیار بوده و متقاضیان همواره درصدد تهیه و تامین بهترین چای در بازار می باشند. این روز ها خرید چای ارگانیک و چای تازه در صدر اولویت وسط متقاضیان قرار داشته و از آنجا که تولید چای در گیلان و نزدیکی آن به تهران امکان پذیر می باشد لذا فرصت خوب و مناسبی برای تامین دست اول انواع چای فراهم آمده و خریداران می توانند چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت ها از سوی مراکز فعال فروش چای در سراسر ایران دریافت نمایند. برای خرید چای بهاره لاهیجان در تهران و سایر شهر های ایران می توان از فرصت خرید اینترنتی چای از سوی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بهره مند شد.

قیمت چای بهاره درجه یک

چای های برداشت بهار کیفیت بالایی داشته و هر چه از سمت برداشت بهار به سمت تابستان و پاییز پیش می رویم از کیفیت کاسته چرا که برگ ها با تناوب برداشت ضمخت و خشبی تر می شوند. قیمت چای درجه یک بهاره بالا اما در هر صورت باز نمونه های وارداتی ارزان تر می باشد و با توجه به کیفیت مورد تایید و خالص بودن از گزینه های مطلوب و مناسب به شکل در دسترس می باشند که در تهیه و تامین آن دچار مشکلی نمی شوید. برای دریافت قیمت عمده و جزیی چای بهاره می توانید با کارشناسان ما همراه شوید.

چای بهاره لاهیجان

پخش چای بهاره لاهیجان با بالاترین کیفیت

با حجم گرفتن برگ سبز چای در کارخانه ها و افزایش یافتن تولید پخش چای بهاره در بازار سراسری آغاز و خریداران همواره به دنبال بالاترین کیفیت این چای می باشند تا بهای مورد نظر را پرداخت نمایند. پخش چای بهاره لاهیجان با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت متناسب با چای در مجموعه چای ارگانیک ایرانی بدون واسطه انجام و خریداران می توانند کیفیت های مختلفی از روند درجه بندی چای ها را خریداری نمایند. از نمونه های درجه بندی می توان به چای شکسته درجه 1 و درجه 2 و 3، چای قلم با چوب، چای قلم سورت شده سوزنی و درشت، چای ساقه و… در نمونه های چای سیاه و چای سبز اشاره نموذ.

نمایندگی چای بهاره لاهیجان

در تمام شهر هایی با امکان تولید چای می توان مراکزی را فعال از سوی کارخانه ها مواجه شد که اقدام به عرضه چای در سطح بازار شهر های مختلف نموده اند . این نمایندگی ها همواره درصدد بوده تا چای خود را به بهترین نحو عرضه و رضایت بیشتر مشتریان را جهت تداوم همکاری کسب کنند. نمایندگی چای بهاره لاهیجان هم اینک در این شهر از طریق اینترنتی فعالیت مستمری را آغاز و خریداران در هر نقطه از کشور از خریداران عمده و کیلویی امکان ثبت سفارش چای اصل و خالص را خواهند داشت.

چای بهاره

چای سیاه و چای سبز بهاره لاهیجان فروش در سراسر ایران

در سراسر ایران چای سیاه و چای سبز از نمونه های با تقاضا و فروش بالا محسوب می شوند به طور کلی این چای ها با نام هر فصل به طور کلی خوانده می شوند که چای بهاره با حجم بالاتری از تقاضا همراه بوده و از طریق راه های ارتباطی سبیاری هم اینک در دسترس خریداران قرار گرفته است. چای بهاره لاهیجان پخش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سنتی و اینترنتی انجام و بستر خوبی را برای درآمدزایی در قشر مختلفی از اعضای فعال حوزه چای فراهم نموده تا سودآوری خوبی را با عرضه چای درجه یک و اعلا در بازار کسب نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com