چای برتر ایرانی

چای برتر ایرانی برای خرید کدام است؟

چای برتر ایرانی برای خرید کدام است؟ آیا می دانید که بهترین چای صددرصد بهاره گیلان را از کجا می توان تهیه نمود؟ مرجع چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان همواره چای سنتی و طبیعی را به شکل عمده و کیلویی با قیمت فروش عالی به شکل دست اول و فله در سراسر بازار پخش و عرضه می نماید.

مصرف کنندگان چای در کشور ما آمار بالایی را دارا هستند اما آیا ما خود تنها تامین کننده چای در بازار داخل هستیم؟ آیا به دنبال خرید چای برتر ایرانی در بازار هستید؟ تا چه حد با انواع چای ایرانی آشنایی دارید؟ آیا مناطق چایکاری و برند های معتبر چایسازی داخلی را می شناسید؟ کشور ما یکی از سرانه های بالای مصرف چای در دنیا را دارا است. به لحاظ کشت چای تنها در بخش های خاصی از دو استان گیلان و مازندران موقعیت پرورش و تولید چای را دارا هستیم لذا تامین صدرصد نیاز کشور و خودکفایی در این زمینه امکانپذیر نبوده و از این رو واردات گسترده چای به داخل کشور را نیز شاهد می باشیم.

چای برتر ایرانی

عملیات برداشت چای

چایکاران هنگام برداشت برگ سبز چای، برگ‌های برداشت شده با دست یا قیچی های مخصوص را در یک گونی بزرگ با نام زنبیل ریخته و به کارخانه تحویل می‌دهند. در نتیجه غنچه و برگ ‌های بالایی مرغوب بوته چای که بسیار لطیف‌ هستند در کنار برگ ‌های پایین‌تر که ضخیم تر و به لحاظ ظاهری دارای سایز بزرگ تری هستند قرار می‌گیرند و در آخرین مرحله از تولید چای در کارخانه که مرحله سورتینگ است به انواع مختلفی از چای مثل چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه تفکیک می‌شوند که هرکدام درجه بندی مجددی به لحاظ درجه 1،2 و 3 را دارا می باشند.

چای سرگل یعنی چه؟

به چای حاصل از برداشت در آغاز نیمه دوم بهار و به اصطلاح برداشت اول که حاوی یک غنچه و دو برگ پس از آن می باشد چای سرگل گفته می شود. این تنها قابلیت برداشت در چین اول را دارد و حجم تولید اندک اما تقاضای بالایی را در بازار چای دارا می باشد.

چای ممتاز به چه چایی گفته می شود؟

این چای قابلیت برداشت در هر سه فصل بهار، تابستان و پاییز را دارا است. دانه های چای در این رده پیچش زیبا و وصف ناپذیری را دارا است و همین امر و کیفیت بالای رنگ و رایحه و مزه دلنشین آن سبب گردیده تا پرفروش ترین چای ایرانی در بازار نام نهاده شود.

چای شکسته چیست؟

این چای در رده بی شکل ترین چای ایران قرار داشته و به دلیل داشتن رنگ و رایحه متعادل و قیمت مناسب یکی از چای های پرتقاضا را شامل می گردد. ارزش اقتصادی این رده با توجه به اهمیت در صنایع بسته بندی و صادرات چای از اهمیت بالایی برخوردار است.

چای قلم چگونه چایی است؟

همانطور که از نامش پیداست این چای درشت ترین چای در میان رده های چای قرار داشته، دیر دم و به دلیل وجود ساقه چای از چای های خوش رایحه نام نهاده شده است. پیچش زیبای دانه های چای و درشتی آن سبب گردیده تا دوبرابر دیگر چای ها به ازای هر نفر مصرف شده و حاصل به دست آمدن از برگ های سوم به پایین می باشد.

چای باروتی و چای خاکه چه چای هایی هستند؟

این دو نمونه چای در رده چای های ریز و پودری قرار داشته و زودذم ترین چای موجود در میان چای سنتی ایرانی می باشند. طعم گسی و تلخی و قدرت رنگدهی بالایی داشته و در صنایع تبدیلی و بسته بندی و..و کاربرد فراوانی دارند و از رد شدن از غربال ها یا الک های با نمره پایین به دست می آیند و در رده رنج قیمتی ارزان تری قرار دارند.

 

چای برتر ایرانی

چای صددرصد ایرانی

اگر می خواهید چای صددرصد ایرانی را بشناسید باید بدانید که این چای حاوی هیچگونه مواد شیمیایی در باغات چای و مواد افزودنی و اسانس در مراحل تولید در کارخانه نمی باشند در نتیچه چای ارگانیک، صددرصد خالص و سالم بوده و در نتیجه بدان لقب چای دیردم داده شده که یک نقطه قوت و مثبت برای یک محصول طبیعی و خالص برشمرده می شود. استان گیلان بزرگ ترین منبع تامین چای در ایران و همواره چای برتر ایرانی را تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

مناطق چایکاری و برند های معتبر چایسازی ایرانی کدامند؟

گیلان و مازندران مهم ترین منابع و شهر های چایخیز را دارا هستند که 90% از این باغات و مراکز تولید در گیلان و مابقی 10% در مازندران مشغول به فعالیت می باشند. از شهر های چایخیز می توان به :

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • رودسر
  • چابکسر
  • املش
  • آستانه
  • سیاهکل
  • شفت
  • فومن
  • رامسر
  • تنکابن اشاره نمود.

برند ها و کارخانه های چایسازی بسیاری در این شهر ها از قدیم الایام به فعالیت مشغول می باشند و بسیاری نیز دستخوش ناملایمات و رها سازی گردیده اند. از برند های چای برتر ایرانی در این دو استان می توان به :

  • چای رفاه
  • چای تیمن
  • چای غنچه اصیل
  • چای نوشین
  • چای نادری
  • چای معروف
  • چای کارمین
  • چای لنگر
  • چای بالابند
  • چای بهاربرگ اشاره کرد.

چای برتر ایرانی

چرا چای بهاره گیلان؟

اگر از خریداران و مصرف کنندگان چای گیلان و اصیل ایرانی هستید همواره نام چای بهاره به گوش شما آشنا و از طرفداران همیشگی آن خواهید بود. گیلان به عنوان داشتن بزرگترین و فعال ترین منابع چای و قدمت در زمینه تولید چای همواره مورد توجه فعالین عرصه و صنعت چای ایران قرار دارد. چای بهاره گیلان به رایحه، رنگ، مزه و خواص بی نظیر و فراوانش مشهور بوده و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های وارداتی موجود در بازار چای بوده و تقاضای خرید چای بهاره ارگانیک را همواره در تمام طول سال از سمت خریداران شاهد می باشیم علی الخصوص چای شرق گیلان یعین چای لاهیجان که بی نظیر ترین چای دنیا را می توان در آن جستجو نمود.

چای برتر ایران

چای برتر ایرانی برای خرید کدام است؟

شاید این سوال بسیاری از شما باشد که در پاسخ بدان بر طبق برآورد ها و آمار های موجود می توان با قاطعیت از چای سرگل نام برد که لقب چای برتر ایرانی و چای اصیل و اصل نام داشته و ارزش قیمتی رده بالاتری را به نسبت چای ممتاز و چای قلم دارا می باشد.

تفاوت چای بهاره با تابستانه و پاییزه در چیست؟

چای بهاره اولین برداشت چای بعد از یک دوره استراخت گیاه و تجدید قوای آن است که در نتیجه برگ ها جوان تر، مواد مغذی بیشتر و کیفیت بالاتر، درصد رایحه بالا و ارزش قیمیتی بالاتری را دارا هستند هر چه از سمت بهار به برداشت تابستان و پاییز پیش می رویم بر قسمت های ضخیم و خشبی گیاه افزوده شده و در نتیجه از سطح کیفیت و قیمت کاسته شده و به لحاظ کیفی چای ها قدرت رنگدهی بیشتری را دارا هستند در نتیجه چای برتر ایرانی در زمره و ردیف چای بهاره قرار دارند.

چای برتر ایرانی

فروش چای درجه یک و مرغوب ایرانی

خریداران و متقاضیان چای در سطح کشور امروزه روش های بی دغدغه و کم هزینه تر را برای خرید چای برمی گزینند و ففروشندگان چای نیز دریافته اند که از طریق فضای مجازی بهتر خواهن توانست به عرضه و معرفی محصولات خود بپردازند لذا فروش اینترنتی چای یکی از راه های بی دغدغه و آسان برای خرید هر حجم از عمده و کیلویی گردیده است. فروش چای درجه یک و مرغوب ایرانی به شکل دست اول و مستقیم سبب شده تا چای برتر ایرانی و چای درجه یک و مرغوب به شکل سریع تر و قیمت ارزان تر در سطح شهر ها پخش و با ست این چای اصل مشتریان و متقاضیان آن رو به افزایش نهند. نظر شما در مورد چای برتر ایرانی چیست؟

خرید چای خالص سیاه و سبز لاهیجان در مرکز چای ایرانی

چای سیاه و چای سبز و نمونه های درجه بندی شده این دو در میان مردم ما طرفداران بالایی را دارا هستند. 90% از تقاضا های بازار را چای فله به دلیل قیمت ارزان تر و سطح کیفیت عالی به خود متعلق ساخته است. فروشندگان چای و فعالین این عرضه جهت تهیه و تامین چای برتر ایرانی و مرغوب ترین چای اصیل لاهیجان می توانند از مشاوره و خرید چای از طریق هماهنگی با کارشناسان واحد فروش مجموعه و مرکز چای ایرانی اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com