چای ایران

چای ایران خوب و اصل قیمت و خرید بدون واسطه

چای ایران خوب و اصل قیمت و خرید بدون واسطه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. چنانچه به دنبال چای با برند خوب و درجه یک هستید حتما چای لاهیجان را امتحان نمایید. با مرکز فروش چای ایران می توان چای سنتی، ارگانیک و انواع چای سیاه و سبز اعلا را بهترین قیمت در اختیار داشت.

چه شخصی در پرورش و تولید چای در ایران نقش مهمی را داشت؟

محمد میرزا قوانلو قاجار، ملقب به (کاشف السلطنه) برای نخستین بار در سال ۱۲۸۰ هجری شمسی با تلاش های فراوان در این زمینه موفق شد تا بذر چای را از هندوستان به لاهیجان ببرد. از آنجا که وی دیده بود منطقه شرق گیلان با مناطق زیر کشت چای در هندوستان تشابه آب ‌و هوایی دارد، لذا زمینه ورود چای را به ایران فراهم نمود، سپس در محله چای خانسر لاهیجان با برآورد موقعیت مطلوب برای اولین بار اقدام به کشت چای نمود که موفقیت را به همراه داشت و سپس این عملیات در دیگر شهر ها گسترش و صنعت چایسازی چای ایران پا گرفت.

چای ایران

رتبه چای ایران در جهان چند است؟

رشد مصرف چای در دنیا سبب شد تا کشورهای تولید کننده و صادر کننده این محصول با بازار بسیار پررونقی مواجه باشند. چین، هند، سریلانکا و منیا از تولید کننده ها و عمده صادر کنندگان بزرگ چای در دنیا هستند. موقعیت تولید و پرورش چای در ایران و صادرات بخشی از آن موقعیت خوبی را برای کشور ما نیز فراهم نموده به طوری که کشور ما ایران در رتبه 7 تولید کننده چای در جدول قرار دارد.

چای ایران چی خوبه؟

در میان تنوعی از چای های موجود در بازار شاید یکی از مهم ترین سوال های که بسیاری از خریداران چای ایرانی را درگیر نموده است این است که کدام چای بهتر و محبوب تر است؟ برداشت چای در ایران در 3 فصل بهار، تابستان و پاییز انجام شده و لذا با توجه به تغییرات جوی و حساس بودن گیاه چای می توان تنوع خوبی از چای با ویژگی های منحصر به فرد را مشاهده نمود. انواع چای برداشت بهار ملقب به چای بهار به عنوان برترین چای ها بوده و از لحاظ نوع چای می توان به چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم لیزری با بیشترین آمار تقاضا در بازار اشاره نمود.

چای ایران

چای ایران چه خواصی دارد؟

  • چون 100% طبیعی و خالصه ضد سرطان هست.
  • کالری پایین و جهت حفظ تناسب اندام
  • هضم بهتر غذا و عدم سوزش معده
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • ضد دیابت
  • افزایش قدرت تمرکز و هوشیاری
  • مقاومت بیشتر سیستم ایمنی در برابر بیماری ها
  • دفع سموم بدن با افزایش ادرار
  • پیشگیری از پیشرفت پارکینسون
  • ضد تبخال
  • کاهش فشار خون
  • رفع عطش

چای ایران اعلا از کجا بخریم؟

برای خرید چای سنتی ایرانی در بازار مراکز بسیاری هم اینک در حال عرضه این محصول هستند اما چنانچه تمایل تامین چای ایران خوب و اصل قیمت و خرید بدون واسطه دارید می توانید با مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان همراه و همواره انواع چای اعلا، درجه یک و 100% اصل را تازه و مستقیم با قیمت های بهتر دریافت نمایید.

چای ایران

خرید بدون واسطه چای ایران خوب و اصل

حتما همه خریداران برای خرید مستقیم و دست اول تمایل بیشتری دارند و این روز ها ارتباطات خوبی از طرف فضای مجازی بین تامین کنندگان و خریداران فراهم آمده و می توان بدون هیچ درنگ بهترین چای بازار را در هر حجمی از طریق مشاوره و کارشناسی خریداری نمود. هم اینک با بستر ها و زمینه های موجود در این مرکز امکان خرید بدون واسطه چای ایران خوب و اصل فراهم و متقاضیان می توانند مرغوب ترین چای درجه یک از نمونه های چای سیاه و چای سبز را در هر زمان با حداقل نوسانات موجود دریافت نمایند.

قیمت چای ایران درجه یک بهاره لاهیجان

چای های بهار یکی از بهترین برداشت ها با توجه به جوان و شاداب بودن برگ ها بعد یک خواب زمستانه و رایحه بسیار هستند لذا تقاضای خرید بالایی را دارا می باشند. قیمت چای بهاره بسته به نوع چای متفاوت و بالاتر از سایر رده های برداشت تابستان و پاییز می باشند. برای استعلام مناسب ترین قیمت خرید چای لاهیجان در سراسر ایران می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام و همواره با دریافت مناسب ترین قیمت درآمد خوبی را در کنار ارائه بهترین کیفیت ها دریافت نمایید.

چای ایران

فروش بهترین چای سیاه و چای سبز ایران

از برترین تولیدات چای در ایران می توان به دو نمونه چای سیاه و چای سبز با کیفیت اعلا و برترین برند اشاره نمود که همگی در خالص ترین نوع ممکن بدون هیچ رنگ و رایحه ای تولید می گردند و با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه گیاه چای نیازمند هیچ سمومی نبوده لذا کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند و همین امر بر افزایش سطح تقاضای این چای در بازار افزوده و هم اینک می توان شاهد فروش بهترین چای سیاه و چای سبز ایران علاوه بر بازار داخل در حوزه صادرات چای بود که کشور های همسایه از اصلی ترین متقاضیان خرید علی الخصوص در حوزه چای سیاه ایران می باشند.

خرید اینترنتی چای ایران بصورت عمده و کیلویی

چای از جمله محصولاتی در بازار است که با توجه به نوع درخواست هم بصورت عمده و هم جزیی عرضه می گردد. چنانچه از متقاضیان خرید عمده ای چای و تامین آن جهت کسب و کار خود هستید می توانید با خرید اینترنتی مرغوب ترین چای خالص شمال ایران لاهیجان را در سریع ترین زمان سفارش و در محل کار تحویل و حاشیه سود مناسبی را کسب نمایید. سفارش شما با حداقل 30 کیلو آغاز و می تواند تنوعی از چای فله را شامل گردد. و چنانچه قصد خرید کیلویی چای را دارید می توانید سفارشات خود را با تماس و یا پیام به کارشناسان ثبت و از کیفیت ای تضمینی با خرید اینترنتی چای یاران بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com