پخش انواع چای درجه یک ایرانی

پخش انواع چای درجه یک ایرانی در سراسر کشور با شیوه ی جدید اینترنتی و خرید از را دور امکان پذیر شد. تمامی ارسالی ها به صورت مستقیم و از مرغوب ترین و اصیل ترین چای های شمال خواهد بود.

گیاه چای از جمله گیاهان بسیار پرکاربرد علاوه بر نوشیدنی در صنایع مختلف است که در دنیا بسیار مورد توجه قرار دارد و با آداب و سنن خاص هر منطقه به نوعی مصرف می گردد و با عطر و طعم دل انگیزش توانسته کل جهان را مبهوت خود کند.
بوته چای چنانچه هرس نگردد می تواند تبدیل به یک درخت تا ارتفاع 8 متر نیز مبدل شود.
عمر مفید چای را جهت بهره برداری تا 50 سال است که پس از آن از کیفیت چای حاصله کاسته خواهد شد و عملکرد پایینی را به همراه دارد.
توزیع چای یکی از نقاط قوت جهت آشنایی بیشتر و به دست گیری رقابت موجود بین رقبای فراوان موجود است، اما آیا پخش کننده و یا بنک دار چای در شهر خود هستید؟ آیا می دانید که داشتن انواع چای درجه یک می تواند رضایت بیشتر مشتریان و فروش بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد؟ با ارائه تنوعی از چای های ایرانی خالص و ارگانیک از خطه چایخیز کسب و کار خود را بیش از پیش رونق ببخشید.
از آنجا که ما ایرانی ها از جمله مصرف کنندگان بزرگ در دنیا محسوب می شویم پخش به موقع و همیشگی انواع چای در بازار یکی از نکات مثبت بوده که توجه به این موضوع می تواند در مورد ارائه چای ایرانی یکی از بهترین موقعیت های پیش رو جهت ترویج هرچه بیشتر مصرف آن به حساب آید.
اما چای درجه یک به چایی اتلاق می شود؟
این چای حاصل استفاده از مرغوب ترین برگ های بالایی و جوان بوته چای است که در کارخانه طی مراحل خاص ایجاد شده و در انواع چای سیاه و سبز و در تقسیم بندی های مختلف عرضه می گردند.
چای سرگل و ممتاز از جمله بهترین رقم ها بوده و اعلاترین آن ها را می توان مربوط به زمان آغاز چیدن و فصل بهار دانست.
یکی از نقاط ضعف چای ایرانی را می توان عدم پخش به موقع آن در حجم بالا و سراسری و دخیل بودن واسطه های بسیار در این زمینه و اختلاط آن با چای های ضعیف دانست که به همین دلیل اصولا توصیه می شود تا چه به صورت عمده و خرده حتی المقدور از خود نقاط چایخیز تهیه گردند.
حال شاید پیش خود بگویید چگونه؟ مگر می شود با توجه به فاصله زیاد شهر ها چای مورد نیاز را به آسانی در اختیار داشت؟
بله امروزه اینترنت و فضای مجازی در پیشبرد و رسیدن به منابع تولید کمک شایانی را نموده به طوری که فواصل معنایی نداشته و می توان در هر حجم درخواست خود را ثبت و در اندک زمانی سفارش خود را درب منزل یا محل کار در دسترس داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com