نمایندگی اینترنتی خرید چای ایرانی

نمایندگی اینترنتی خرید چای ایرانی از شهر لاهیجان مرغوب ترین انواع چای طبیعی و اصیل شمال را به صورت عمده و جزیی آماده فروش با مناسب ترین قیمت نموده است.

آیا تاکنون تجربه خرید چای ایرانی را به صورت اینترنتی داشته اید؟ آن را چگونه و از چه مراکزی تهیه می نمایید؟
چای در کشور ما ایران به عنوان یک محصول استراتژیک تنها مختص به دو استان گیلان و مازندران می باشد که جهت پخش و توزیع آن ها نمایندگی های بسیاری را می توان در سطح کشور مشاهده کرد.
گیاه چای از جمله گیاهان بی خزان بوده، و توان تولید هر بوته حداکثر 50 سال می باشد و پس از آن کم کم از کیفیت چای کاسته خواهد شد.
در بسیاری از نقاط دنیا باغات چای تحت هجوم آفات مختلف قرار می گیرند و لذا احتیاج به سم پاشی در آن ها لازم و ضروری شناخته می شود که از سلامت چای می کاهد و این در حالی است که آب و هوای متعادل و سرمای مناسب زمستان در مناطق چایخیز میهنمان مانع از رشد و حمله آفت شده و باغ های چای عاری از هرگونه مواد شیمیایی هستند، لذا چای حاصله کاملا سالم و ارگانیک شناخته می شود و همین موضوع سبب شده تا به چای ایرانی با شناخت آن توجه خاصی در طی سال های اخیر چه در عرضه داخلی و چه صادرات آن شود.
چای های ایرانی را به لحاظ کیفیت از بیشتر به کمتر می توان به سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه تقسیم بندی کرد که این درجه ها هم در چای سیاه و هم سبز انجام می پذیرد.
از جمله مناطق با قابلیت کشت چای می توان به لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، چابکسر، شفت، کلاچای، فومن، شفت، تنکابن و رامسر اشاره نمود که این اراضی حدود 90% در گیلان و 10% در مازندران قرار دارد.
وجود و تمرکز کارخانه های تولید چای در این منظقه ها باعث شده تا بتوان این مکان ها را محلی مطمئن به لحاظ خرید چای های صد در صد خالص دانست.
راه اندازی نمایندگی های اینترنتی جهت خرید چای راهکار مناسبی بوده تا ضمن دسترسی بی دغدغه و دسترسی به منابع بتوان چای مورد نیاز را با نرخ ارزان تر از بازار های دیگر و به صورت تازه تر تامین نمود.
خرید چای ایرانی را با شیوه ای مدرن و در زمانی سریع تجربه نمایید و ما را از نقطه نظرات خود در این رابطه آگاه سازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com