قیمت چای فله

نرخ روز انواع چای لاهیجان

داشتن نرخ روز چای می تواند یکی از موارد مهم در کسب و کار مشاغل مرتبط و صادرات آن باشد. با فراهم شدن این شرایط و خرید مستقیم، انواع چای لاهیجان را بی دغدغه با مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید.

تقاضای بالای چای در بازار و عدم دسترسی مستقیم به چای ایرانی در نقاط خاصی از کشور سبب شده تا با وجود دسترسی آسان به چای خارجی ذائقه ها به سمت آن کشیده شده و لاجرم مجبور به خرید و مصرف چای های خارجی شوند که هیچ اطلاعی از نوع چای مصرفی در آن و مواد افزودنی داخلش ندارند علاوه بر آنکه با این وجود باید آن را با نرخ بالائی نیز تهیه نمایند.
کشت چای در ایران را می توان تنها به دواستان گیلان و مازندران محدود دانست که فاصله موجود این دو منطقه تا سایر شهر ها و عدم مدیریت صحیح در پخش سبب اختلال در دسترسی، دخیل شدن واسطه های بسیار و هزینه های جانبی بالایی شده است.
شهر لاهیجان یکی از مراکز مهم تولید چای بوده که می توان در این شهر انواع چای سیاه و سبز را با مناسب ترین نرخ و بالاترین کیفیت به جهت تولید به دور از هر گونه مواد شیمیایی و اطمینان از تازه بودنش تهیه نمود.


سندیکای چای شمال نیز در این شهر واقع بوده و نظارت های لازم کارشناسان خبره در این زمینه سبب شده تا بهترین ارقام تولیدی را چه به لحاظ عطر، طعم و رنگ در این شهر داشته باشیم.
با توجه به زحمات اعمال شده در چیدن و تولید و فرآوری در حال حاضر چای لاهیجان با نرخ بسیار پائین تر از ارقام خارجی در حال فروش در بازار می باشد.
اهمیت به این موضوع سبب شده تا تجار و بازرگانان نگاه ویژه ای به چای این منطقه داشته باشند و سالانه حجم بالایی از چای لاهیجان رهسپار بازار های سایر کشور ها می شود.
نرخ روز انواع چای لاهیجان را زین پس می توان جویا و سپس با ثبت سفارش خود آن را در هر نقطه از کشور در سریعترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com