چای خوش طعم

معرفی خرید چای خوش طعم و خوش عطر سیاه ایرانی

چای خوش طعم و اصل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ معرفی خرید چای خوش طعم و خوش عطر سیاه ایرانی در سایت چای ایران انجام و فروش انواع بهترین چای مستقیم امکانپذیر می باشد. جهت دریافت قیمت روز چای در بازار مرجع پخش چای مقابل را به یاد بسپارید.

چای خوش طعم

آیا به دنبال چای خوش طعم و خوش عطری هستید اما به خوبی با چای آشنا نیستید و نوع آن را نمی شناسید؟ اغلب مردم در کشور ما با توجه به مدت زمان بالا استفاده از چای خارجی و سریع دم کشیدن و رنگ دادن آن، فکر می کنند که یک چای خوب باید بدین گونه سریع آماده شده و از چای ایرانی دوری می گزینند اما آیا می دانید که یک چای طبیعی نباید سریع آماده شود بلکه دم کشیده تا خواص و رنگ و رایحه آن آزاد شود؟

شما نمی توانید از یک قاشق چای توقع داشته باشید 10 فنجان چای به شما بدهد در صورتی که چای خالص به ازای هر نفر یک قاشق قابل استفاده می باشد. چای سیاه یکی از چای های پرفروش در بازار نام دارد و همواره نوع تقلبی آن سبب سوزش معده و مشکلات بسیاری می گردد که لازم است تا همواره در زمان خرید نکات مهم آن را مدنظر قرار دهید.

معرفی انواع چای سیاه

چای سیاه دارای رتبه بندی های مختلف با توجه به شکل ظاهر و کیفیت می باشد و با نام های :

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه درجه بندی و خوانده می شوند.

چای خوش طعم

معرفی خوش طعم ترین چای اصل ایرانی

وقتی که حرف از چای خوش طعم و خوش عطر می شود قطعا چای سیاه حرف اول را می زند. چای اصل ایرانی فاقد رایحه و رنگ غیرطبیعی است و این چای به خودی خود می تواند پس از دمکشیدن شما را از بهترین رایحه و طعم با خواص بی نظیر بهره مند نماید. چای برداشت بهاره و چای حاصل از آن به عنوان بهترین و خوش طعم ترین و خوش رایحه ترین چای نام دارند. برای معرفی خرید چای خوش طعم و خوش عطر سیاه ایرانی می توان به جرات چای سرگل را معرفی نمود چرا که 10 الی 12% عطر بیشتر و مزه دلنشینی دارد که در رتبه اول جدول با خاصیت فراوان نام دارد چای ممتاز و چای قلم نیز در رده بعدی پس از سرگل از چای های خوش طعم و خوش عطرو 100% طبیعی می باشند.

تفاوت چای خوش طعم اصل با چای به اصطلاح خوش طعم تقلبی چیست؟

  1. چای خوش طعم ایرانی رایحه از خود داشته اما به چای تقلبی برای جلب توجه رایحه افزوده می شود.
  2. قدرت رنگدهی چای اصل دیرتر اما چای غیر اصل با توجه به رنگ افزوده شده سریع پخش رنگ دارد.
  3. چای طبیعی بعد دم کشیدن خاصیت خود را تا ساعت ها حفظ اما در صورت غیر اصل بودن حالت کدر و ته نشین می گیرد.
  4. زلالی و شفافیت از ویژگی های بارز چای سنتی و اصیل است.
  5. برای طعم دهی و افزایش خاصیت چای خالص بهتر است در منزل بدان مواد طبیعی همچون زنجبیل، دارچین و… را اضافه نمایید.
  6. چای تقلبی خوش رایحه زود دم بوده و با توجه به مواد افزوده شده قیمت بالاتری دارد.
  7. برای حذف دوفاکتور تلخی و گسی در چای تقلبی فرآوری صورت گرفته اما این عمل را در چای خالص و ارگانیک شاهد نمی باشیم.
  8. منطقه کشت قطعا در طعم و رنگ چای بسیار موثر هستند.
  9. وجود ساقه موجود در چای به عطر و طعم دلنشین تر چای کمک شایانی نموده است.

چای خوش طعم

خرید چای خوش طعم و خوش عطر سیاه ایرانی

برای خرید چای خوش طعم و چای سنتی درجه یک سیاه ایرانی یکی از آسان ترین راه ها ارتباط با مراکز فعال چایسازی و فروش چای در شمال علی الخصوص در گیلان می باشد چرا که با اعتماد بالاتر می توان چای ارگانیک و خالصی را با قیمت ارزان تر نسبت به نمونه های تقلبی و حاوی رنگ موجود در بازار در اختیار داشت. ظاهر چای در مدت زمان دمکشیدن بسیار مهم بوده، چای های ریز تر سریع تر دم کشیده و چای درشت همچون چای قلم نیاز به مدت زمان بالاتری برای دمکشیدن دارد. مرکز خرید چای ایرانی به عنوان مرجع و بازار مهم خرید و فروش و صادرات چای همواره گزینه همکاری خوب و مهمی محسوب به حساب می آید.

چای خوش طعم

فروش بهترین چای ایرانی لاهیجان

پس از معرفی بهترین چای حتما لازم است بدانید که مهم ترین مراکز تولید چای در ایران شهر لاهیجان بوده و انواع چای لاهیجان با توجه به موقعیت جوی و تجربه تولید دارای رایحه و مزه ای بسیار محبوب بوده و درک تلخی و گسی چای ها گواه این مطلب و عدم استفاده از هر ماده خارجی یا حذف ماده اصلی در چای می باشد. چای سیاه همیشه تقاضای بالای بازار و تولید را داشته و در صادرات نیز حرف اول را می زند. با توجه به تنوع عالی موجود کیفیتی و درجه بندی در چای اصیل سیاه ایرانی لذا فروش بهترین چای خوش طعم ایرانی لاهیجان در این سایت فراهم و خریداران عمده و کیلویی چای در سطح کشور می توانند با توجه به فرصت ایجاد شده مرغوب ترین چای اصل و سنتی را در دسترس داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com