مرکز فروش چای فله شمال

مرکز فروش چای فله شمال مرغوب ترین انواع چای سیاه و سبز را به صورت عمده، جزیی و مستقیم آماده عرضه نموده است، خرید چای اصیل ایرانی را با مجموعه ما تجربه کنید.

چای خشک از جمله محصولات پرفروش با توجه به مصرف بالای آن در بین تمامی اقشار جامعه بوده، این نوشیدنی محبوب در بین مردم کشور ما به عنوان سمبلی محسوب شده که در هر تایم از شبانه روز مورد مصرف قرار می گیرد.
استفاده از گل محمدی، هل، زعفران، دارچین، لیمو و… در چای در بین ما ایرانی ها قدمت دیرینه دارد ضمن اینکه بر خواص چای نیز می افزایند.
مرکز های فروش متعدد چای در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که تنوعی از چای ها را بنابر حفظ رضایت مشتریان خود ارائه می نمایند از فله تا به صورت بسته بندی که هریک بر اساس نوع ذائقه مصرف کننده از مشتریان خاص خود برخوردار می باشد.
در کشور ما برخلاف سایر کشور ها خرید و فروش چای فله رواج بیشتری را به دلیل رویت چای دارا می باشد اما شاید انتخاب نوع و شناخت چای برای بسیاری دشوار باشد زیرا باید در این کار فردی خبره بود.
چای جزء گیاهان حساس است که برای رشد نیاز به شرایط آب و هوایی خاصی دارد و این شرایط تنها در شمال ایران و فقط در نواحی و شهر های محدودی از آن فراهم است، لذا عدم پاسخگویی حجم تولید در تمام طول سال به بازار هدف شرایط ورود چای از سایر کشور های چایخیز را در کنار چای داخله شاهد هستیم.
در نواحی شمال چای در طول سال در سه فصل قابل برداش بوده و مابقی سال به گیاه اجازه استراحت داده می شود.
چای سیاه و سبز از جمله تولیدات چای کارخانه های چایسازی بوده که این دو از برگ های سبز چای حاصل می شوند و تنها در نحوه تولید از یکدیگر متفاوت هستند.
چای سفید نیز به میزان کم در حال تولید است که بیشتر جنبه صادراتی دارد زیرا دارای قیمت بسیار بالا به دلیل سختی در چیدن و تولید می باشد و از اولین برگ یا غنچه ظاهر شده چای که حاوی کرک و به رنگ نقره ای است حاصل می شود.
تمامی این چای در شمال به صورت کاملا طبیعی روانه بازار می شوند و چنانچه شرکتی تصمیم به فرآوری و انجام عملیات خاص بر روی آن را داشته باشد به صورت فله تهیه و عوامل فوق را بر روی آن به انجام می رساند.
مرکز فروش چای شمال با مستقر بودن در این نواحی تلاش نموده تا مرز ها و فواصل را شکسته و از طریق اینترنتی با شیوه ای ساده و آسان بهترین چای های فله این خطه را آماده پخش و فروش در سراسر کشور نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com