فروش عمده چای شمال

مرکز فروش عمده چای شمال

فروش عمده چای شمال در نمایندگی چای ایرانی به قیمت عمده فروشی آغاز شد. مرکز فروش عمده چای شمال همواره بهترین چای سبز و چای سیاه درجه 1 بهاره را فله و بسته بندی به شکل دست اول عرضه می نماید. برای خرید مرغوب ترین چای اصل ایرانی در اصفهان، تهران و سایر شهرستان ها فرصت عالی پیش رو را تجربه نمایید.

چای در شمال ایران یکی از محصولات مهم و ارزشمند جهت کسب درآمد و ارزآوری محسوب می گردد. چایکاری و تولید چای برای مردمان این خطه شغلی ارزشمند بوده و لازم است تا با فرهنگ سازی هرچه بیشتر و بهتر چای شمال حمایت بیشتری از چایکاران و صنعت چای ایرانی انجام پذیرد.

فروش عمده چای شمال

صنعت چای شمال

این صنعت از بنیانش تا به امروز در کشور ما بیش از یک قرن و اندی می گذرد و ریشه این صنعت را می توان به واقع مدیون کاشف السلطنه،ژنرال کنسول ایران در هند بود. شهر لاهیجان به عنوان اولین مرکز کشت چای در ایران محبوبیت بسیاری را در میان مردم دارا است و مراکز چایسازی متعدد و باغات چای گسترده در گوشه و کنار این شهر برپا و فعال می باشند. برداشت چای در شمال در سه فصل انجام می گردد (بهار، تابستان و پاییز). شیوه تولید چای رسمی یا ارتدوکس نام دارد و چای این خطه در سلامت کامل و حاوی هیچ افزودنی نمی باشد.

رایج ترین تولیدات چای شمال

  • چای سیاه سنتی
  • چای سبز
  • چای سفید (تولید کم و تنها جنبه صادراتی)
  • چای سیاه دستی (غیرکارخانه ای و تولید دست کشاورز)

فروش عمده چای شمال

مرکز فروش عمده چای شمال

برای خرید هر محصولی اصولا نقطه هدف برای خریداران عمده آن شهر و مراکز مهم تولید می باشند چرا که ارائه خدمات و کیفیت بالاتری را در کنار قیمت های ارزان تر به متقاضیان ارائه می نمایند. مرکز فروش عمده چای شمال نیز در لاهیجان، املش، لنگرود و سایر شهر های چایخیز اقدام به توزیع و پخش عمده مرغوب ترین چای اصیل و طبیعی نموده و خریداران از راه های خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی و ارتباط با کارشناسان مجموعه خواهند توانست انواع چای ممتاز و خالص بهاره را در حجم مورد نظر و از شروع 50 کیلو سفارش نمایند.

نکات قابل توجه در زمان خرید چای شمال

  1. انتخاب چای با برگ درشت تر
  2. رایحه کاملا طبیعی
  3. رنگ مشکی متمایل به قهوه ای چای
  4. دانه های زرین و ساقه موجود در چای های بهاره
  5. رنگ پذیری مطلوب چای با توجه به نوع چای
  6. عدم وجود بوی کهنگی در چای

فروش عمده چای شمال

نمایندگی فروش چای شمال

ساختار های نمایندگی یکی از مراکز های مهم در شهر ها برای فروش عمده چای در کنار عرضه جزیی محسوب می گردند این مرکز ها نیز با دسترسی مستقیم به چای ها تلاش نموده تا چای را با قیمت خوب و کیفیت بالا به ست متقاضیان برسانند. نمایندگی فروش عمده چای شمال با توجه به حساسیت قضیه و ارسال کیفیت بالا و مورد تایید همواره ارسال مستقیم چای را انجام نموده و متقاضیان تنها از طریق ثبت سفارش به کارشناسان می توانند به شکل دست اول از بهترین چای اعلای سیاه و سبز در درجه بندی ها مختلف به شکل فله ای و بسته بندی خرید خود را انجام نمایند.

قیمت عمده چای شمال

با توجه به حجم تقاضای خرید و نوع چای درخواستی قطعا قیمت ها متفاوت خواهند بود. خریداران چای بیشترین حجم تقاضای خرید را از چای بهاره ممتاز و سرگل داشته و شرکت ها برای بسته بندی از چای شکسته استفاده می نمانید. برای دریافت فبمت روز و عمده چای، مرجع تخصصی چای ارگانیک ایرانی به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش عمده چای همواره مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها را در سراسر کشور به شکل واحد ارائه می نماید.

فروش عمده چای شمال

صادرات انواع چای شمال

فعالیت کارخانه ها و شرکت های چای در شمال تنها مختص به بازار داخلی نبوده و تجار و بازرگانان داخل و خارجی نگاه ویژه ای به این نواحی داشته و همواره برای خرید این نقاط را با داشتن متنوع ترین چای ها مدنظر دارند. صادرات چای ایرانی حجم بالا و کلی از چایی را شامل می گردد و با توجه به تنوع در این حیطه می توان انتظار قیمت های مختلف و ارزان تری را داشت. فروش عمده چای صادراتی اعلای ایرانی از چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و… را می توان همراه با مجموعه مقابل و انجام مراحل و مدارک مورد درخواست انجام داد.

موارد مهم و پررنگ در صادرات

  • قیمت
  • کیفیت
  • مطابقت نمونه با خود بار اصلی
  • قرنطینه چای
  • داشتن مدارک بهداشت و استاندارد
  • بسته بندی
  • قابل رقابت بودن چای در بازار مقصد

خرید کلی چای فله شمال

خرید چای فله ای برای خریداران عمده با توجه به قیمت های مقرون به صرفه تر و هذف هزینه های جانبی بسته بندی بسیار مورد توجه قرار دارد. چای های فله با اسامی چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه بوده که با توجه به تقاضا و نوع مصرف هر یک بازار مختص به خود را دارا هستند. در بازار چای ایران این چای ها به شکل 100% خالص و بالاترین کیفیت در حال تزریق به بازار داخلی خارجی می باشد و فروش عمده چای از ابتدای برداشت آغاز و تا پایان سال ادامه میابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com