مرکز صادرات انواع چای ایرانی

مرکز صادرات چای ایرانی وظیفه خود را تهیه و تامین انواع چای سیاه و سبز شمال قرار داده و شما در هر زمان از سال می توانید سفارش و خرید خود در هر میزان و تناژی را از این طریق به انجام رسانید.

ایران از جمله کشور هایی با آب و هوای مختلف است که می توان هر منطقه از آن را مختص به کشت و پرورش گیاهان خاص دانست.
چای از محصولات باغی و استراتژیک در شمال کشورمان است که سطح زیر کشت آن شامل 32 هزار هکتار است اما با تمام این اوصاف یکی از بزرگترین مصرف کننده های عمده چای محسوب می شویم.
چای ایرانی در انواع درجه ها بر مبنای کیفیت تقسیم بندی و قیمت گذاری می شوند و می توان چای ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه در زمره چای هایی علاوه بر مصرف در داخل در جهت صادرات نیز دانست.
سرانه مصرف انواع چای توسط هر فرد ایرانی تقریبا 1.8 کیلوگرم بوده که شاید نیاز به داشتن و دسترسی به آن شرایط واردات را نیز میسر نموده است اما با این وجود همانند سایر کالا ها شاهد صادرات بخشی از تولیدات چای ایرانی به سایر نقاط دنیا هستیم و از جمله مشتریان آن می توان به عراق، ترکیه، روسیه، ارمنستان، افغانستان، و حتی کشور های اروپایی اشاره نمود.
این کالای مصرفی از جمله موارد اشتغال زا با حجم سود آوری بالا در کل جهان محسوب می شود و هر فرد برای یکبار هم که شده در عمر خود از آن چشیده است.
چای در جهان با تنوع در انواع تولید و به نوع خاصی بر حسب آداب و رسوم میل می شود، و نمی توان آن را با دو طعم یکسان در هیچ نقطه ای حتی دو شهر همجوار پیدا نمود.
بهترین و مرغوب ترین انواع چای ایرانی را طبق تحقیقات به عمل آمده می توان در لاهیجان مرکز چای ایران جستجو نمود و چنانچه به دنبال چه جهت صادرات با نرخ خاصی هستید این شهر می تواند گزینه مناسب و ایده آلی برایتان باشد، مرکز های مختلف جهت ارائه خدمات مورد نیاز جهت صادرات چای وجود دارند که می توانید با اعتماد به آن ها و دریافت تمامی مدارک مورد نیاز تجربه خوبی را در معاملات خود کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com