قیمت چای لاهیجان فله و بسته بندی

قیمت چای لاهیجان با توجه به کیفیت دارا بوده اندکی متفاوت تر از سایر انواع چای های تولیدی مناطق همجوار خود است و علاوه بر آن فله یا بسته بندی بودنش نیز از دیگر عوامل دخیل در نرخ فروش می باشد.

نوشیدن دم کرده چای چنانچه کاملا خالص و بدون افزودنی باشد نمی تواند مضر بوده بلکه با دارا بودن خواص بسیار می تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد، کما اینکه گیاه چای از گذشته تا به امروز غلاوه بر نوشیدنی بودنش در طب و علم پزشکی کاربرد فراوانی داشته است، حتی در صنایع رنگرزی و پخت شیرینی و بستنی هم مورد استفاده قرار دارد.
قیمت چای را می توان پس از آب مناسبترین و در دسترس ترین دانست و استفاده از ان را می توان در تمام اقشار مشاهده نمود.
چای ها بر مبنای اینکه به صورت فله عرضه شوند و یا بسته بندی دارای قیمت های متفاوتی می باشند به طوری که فروش عمده چای فله نسبت به بسته بندی بسیار به صرفه تر خواهد بود.
اما به طور کلی نمی توان نظرات و سلایق را در این امر نادیده گرفت بسیاری از افراد معتقد هستند که چای باید قابل رویت و لمس باشد تا بتوان مرغوبیت آن را بهتر و بیشتر تشخیص داد و حال آنکه سمت مقابل کسانی هستند که معتقدند چای باید به دور آلودگی و کاملا بهداشتی و بسته بندی باشد و مقابل نور و رطوبت نباشد تا عطر و رنگ خود را حفظ نماید.
شهر لاهیجان در شرق استان گیلان به عنوان پایتخت تولید چای ایران دارای تعداد بسیاری از کارخانه های چایسازی بوده که به تولید و فرآوری چای مشغول می باشند، در این شهر می توان بهترین و مرغوب ترین چای ها را به صورت فله و بسته بندی با مناسب ترین قیمت بر حسب تقاضا خریداری نمود و سالانه شاهد عرضه بالای چای لاهیجان به بازار داخل و بخش صادرات هستیم.
نام چای لاهیجان به عنوان یک برند نام آور متقاضیان بسیاری داشته و یک پیشنهاد عالی برای تمامی افراد دست اندرکار و فعال در این عرصه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com