قیمت چای قلمی ممتاز لاهیجان

چای قلم یکی از محصولات مرغوب در بازار در مقابل چای خارجی قلم می باشد. قیمت چای قلمی ممتاز لاهیجان چند؟ خرید بهترین انواع چای ممتاز، شکسته، ممتاز و… را بدون واسطه از معتبرترین مراکز فروش چای شمال با نرخ های ارزان تر دریافت نمایید.

چای قلم

چای قلمی ممتاز

این چای نمونه ای از چای های رده اعلا محسوب شده که از برگ های بالایی ساقه چای طی فرآیند مختلف در کارخانه حاصل می شود در فرآیند تولید این چای از هیچ ماده افزودنی استفاده نشده و دارای ظاهر درشت با رایحه و طعم بی نظیر می باشد. چای قلمی ممتاز در رده خود در رتبه اول قرار داشته و یک چای سنتی با وجود ساقه های معطر چای می باشد ضمن اینکه ارزش قیمتی این چای بسیار مناسبی را دارا است.

انواع چای قلم

  • چای سنتی قلم با چوب
  • چای قلم ریز
  • چای قلم سوزنی
  • چای نیم قلم
  • چای ساقه

چای قلم

چای قلم یا چای شکسته؟

در رده های مختلف چای می توان اسامی مختلفی از چای را با ظاهر متفاوت مشاهده نمود که هریک ویژگی های مختص خود را دارا می باشند. چای شکسته همانطور که از نامش پیداست چای خرد با شکل نامنظم و چای قلم چایی با ظاهر درشت و پیچ و تاب در ظاهر است. هر چه ظاهر چای درشت تر انتخاب شود در نتیجه چای خاصیت و کیفیت بیشتری دارا است. هرچه چای ظاهر ریز تر در نتیجه دیردم تر خواه بود در نتیجه خریداران می توانند با مقیاس خود هر یک از این دو چای را در سطح و میزان مورد تقاضا خرید نمایند.

کیفیت و طعم چای قلم؟

  1. مزه گس و تلخی اندک
  2. دیردم
  3. ظاهر درشت و دارای ساقه چای
  4. رایحه عالی و بی نظیر
  5. خواص بسیار
  6. دارای تنوع کیفیت
  7. نوع برداشت بهاره با رایحه بسیار و تابستانه و پاییزه رنگپذیری بیشتر

چای قلم

قیمت چای قلمی ممتاز لاهیجان

انواع چای لاهیجان در بین خریداران چای ایرانی محبوبیت دوچندانی دارد. قیمت چای قلمی ممتاز لاهیجان در میان هم رده های خود اندکی بالاتر اما در کل چای مقرون به صرفه و با تقاضای بالا محسوب می گردد. قیمت چای قلم سورت شده بهاره لاهیجان در سال 99 عمده 50 هزار تومان و جزیی 70 و نوع چای سنتی قلم با چوب عمده 40 و جزیی هر کیلو 60 هزار تومان تعیین و عرضه گردیده است.

خرید بهترین چای قلمی لاهیجان

خرید بهترین چای در هر رده مورد توجه خریداران چه عمده و چه جزیی قرار دارد. بهترین نمونه چای قلم که طرفداران بسیاری دارد می توان از نوع چای سیاه قلم به دلیل رایحه و رنگ دلپذیرش نام برد و برداشت چین اول بهار بیش از سایر برداشت ها مورد توجه می باشند. نمایندگی چای ایرانی لاهیجان مرغوب ترین چای درجه یک را بدون واسطه و قیمت های مناسب عرضه و شرایط خرید اینترنتی چای از فروشگاه چای مجازی فرصت خوبی را برای ارتباط خریداران با منابع و مراکز تخصصی فراهم نموده است.

چای قلم

فروش عمده چای سیاه قلم لاهیجان

چای سیاه قلم لاهیجان در بازار چای طرفداران بسیاری را دارا است از این رو می توان به وفور این چای را در سبد ثبت تقاضای خرید از سوی متقاضیان شاهد بود. فروش عمده چای قلم در کنار انواع چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای باروتی و چای صادراتی و مرغوب ترین چای محلی دستی با ظاهر درشت از محصولات متنوع با درجه بندی های مختلف به صورت فله و بسته بندی در حال عرضه می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com