قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه ممتاز لاهیجان

قیمت چای سیاه ممتاز لاهیجان در بازار چای ایران چند است؟ آیا می دانستید چای لاهیجان مرغوب ترین کیفیت و قیمت را در بین چای های داخله دارا می باشد؟ لیست قیمت روز انواع چای سیاه ممتاز، شکسته، قلم و… را می توان از بورس و مراجع تخصصی خرید و فروش چای شمال جویا شد.

قیمت چای سیاه ممتاز

آیا از چای سیاه صرفا به عنوان نوشیدنی استفاده می نمایید؟ آیا از خواص بی شمار آن مطلع هستید؟ در مورد مضرات آن چه می دانید؟
چای سیاه از برگ های سبز بوته چای طی عملیات :

  1. پلاس
  2. مالش
  3. تخمیر
  4. خشک کردن
  5.  طبقه بندی
  6. و سورت شدن حاصل می شود.

این عملیات سبب ایجاد عطر و طعم ویژه در این چای می شود و سبب شده تا با پسند شدن ذائقه ها تا به امروز جایگاه خود را در تمام جهان حفظ نماید. هرچه چای مصرفی کیفیت بالاتری داشته باشد مسلما خواص بیشتری را دارا می باشد. چای سیاه  طبیعت گرم و خشکی دارد که سبب شده تا نوشیدنش در طی چند بار در طول روز ایجاد مشکلی ننماید این چای دارای خاصیت ضد میکروبی است و می تواند مانع از فعالیت میکروبی بیماری هایی همچون: اسهال، ذات الریه و التهاب پوستی شود.

  • پیشگیری از ایجاد لخته خون در سرخرگ اصلی
  • کاهش کلسترول
  • استرس
  • رفع خواب آلودگی
  • رفع التهابات داخلی
  • استحکام استخوان ها
  • حمله قلبی
  • مراقبت از کلیه
  • نشاط بخشی
  • کاهش وزن به دلیل کالری بسیار پایین،
  • افزایش قدرت حافظه و…

از جمله فواید مصرف چای سیاه البته از نوع خالص و طبیعی و بدون رنگ و اسانس است، اما با تمام وجود مصرف بی رویه آن به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا ممکن است سبب بروز مشکلاتی در بدن شود. به طور معمول مصرف روزانه بیش از 3 الی 5 فنجان چای سیاه به دلیل مصرف بیش از اندازه برخی از افراد از شکر و قند اصلا توصیه نمی گردد.

چای سیاه ممتاز لاهیجان

چای سیاه ممتاز لاهیجان

در لاهیجان چایکاری و چای از جمله محصولات استراتژیک برشمرده می شود که طی سال ها تجربه در این زمینه می توان بهترین انواع چای علی الخصوص چای سیاه را جستجو نمود. چای ممتاز رده بالایی از درجه بندی چای کارخانه ای را شامل می شود که عطر و رنگ بسیار بالا و مطلوبی را دارا است. وجه تمایز این چای با چای های دیگر وزن دار بودن دانه ها و پیچ و تاب دانه های چای است.

قیمت چای سیاه ممتاز لاهیجان را شاید در نقاط مختلف متفاوت از هم مشاهده نمایید که خود تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد اما به واقع در مقایسه با ارقام خارجی قیمت چای سیاه ممتاز لاهیجان کمتر می باشد. چای ممتاز حاصل انتخاب و چیده شدن بهترین برگ های بالایی گیاه چای است که سبب ایجاد کیفیت عالی در این چای گردیده. این چای از جمله چای های با رده بالای کیفیت در بین سایر انواع چای ها بوده و دارای متعادل ترین طعم و رنگ متناسب با اکثر سلیقه هاست.

قیمت چای سیاه

بسته بندی چای سیاه ممتاز ایرانی

در این بخش می توان با توجه به تقاضا های موجود از خرید جزیی تا عمده و برند تنوع مختلفی را شاهد بود. برای خرید های جزیی فله ای چای در سلفون های شفاف یک کیلوییی تا 5 کیلویی بسته بندی می شوند و در خرید های عمده چای در کیسه های 10 الی 25 کیلویی قرار داده شده و در خرید برند ها می توان وزن های مختلف و جعبه های متنوعی را شاهد بود که با توجه به نوع درخواست می توان هریک را سفارش و خریداری نمود.

برند های متعددی در نواحی شمالی ایران علی الخصوص در لاهیجان مشغول به فعالیت می باشند که توانسته اند با ایجاد تنوع در بسته های چای هم آن را در بازار داخل و هم صادراتی به بازار جهانی عرضه نمایند. قیمت چای سیاه ممتاز در نمونه های فله ارزان تر از نمونه های بسته بندی به دلیل حذف هزینه های جانبی جهت بسته بندی و… خواهد بود.

قیمت چای سیاه

پخش عمده انواع چای از لاهیجان

وجود باغات چای با وسعت بسیار در لاهیجان و ایجاد مراکز متعدد چایسازی در این شهر موقعیت خوب و ایده آلی را برای عرصه فعالیت در چای برای افراد فعال در زمینه چای ایجاد نموده است. پخش عمده انواع چای از درب کارخانه به سراسر ایران و دریافت سفارشات آنلاین از طریق فضای مجازی گستره خوبی را برای معرفی و شناخت بیشتر از چای علی الخصوص چای سیاه ایرانی فراهم نموده است.

قیمت چای در این شیوه بسیار پایین تر و ارزانتر تمام شده و سبب شده تا برتری خاصی نسبت به شیوه خرید سنتی در این بخش شاهد باشیم. بازار پرهیاهوی چای ایران سبب شده تا پخش عمده چای را روزانه و در طول سال از کارخانه ها داشته باشیم. اگر از بنک داران، شرکت ها، کسبه و مغازه داران، تجار و یا حتی خریداران خانگی چای هستید می توانید از قیمت واحد و درب کارخانه محصولات متنوع چای سیاه و چای سبز در سراسر کشور بهره مند شوید.

چای سیاه ممتاز لاهیجان

خرید چای سیاه ممتاز لاهیجان

با توجه به فعالیت نمونه ترین مراکز تولید چای در لاهیجان لذا سبب ایجاد رقابت در عرضه محصولات و قیمت آن ها گردیده، به طوری که می توان هر چای مورد درخواست را با مناسب ترین قیمت از این مکان ها تهیه نمود. از آنجا که چای سیاه ممتاز دارای پیچش خاصی به لحاظ ظاهر بوده که این مورد خاص را نمی توان در سایر چای های شکسته مشاهده کرد و وزین تر و سنگین تر بودن آن در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار است. هرچه چای پَرتر و سبک تر باشد از قیمت آن کاسته خواهد شد. چای سیاه ممتاز لاهیجان هم اینک به صورت مستقیم با شرایط قیمتی بسیار مناسب در دسترس متقاضیان محترم قرار داشته تا تفاوت را با آنچه که تاکنون مصرف می نموده اید احساس نمایید.

همچنین سالانه حجم قابل توجهی از چای سیاه ممتاز لاهیجان به دیگر کشور ها صادر می شود، اما با توجه به قیمت بالاتر این چای مشتریان خاصی همچون کشور آلمان و روسیه را دارا است. این چای در بخش صادراتی به صورت سورت شده ،ساده و شکسته ممتاز با توجه به نوع درخواست ها در حال عرضه است و قیمت چای سیاه ممتاز در این بخش با توجه به انتقالات در اکثر مواقع به صورت فله و حجم بالا تا حد زیادی کاسته خواهد شد.

قیمت چای سیاه

چه عامل هایی در قیمت چای سیاه ممتاز دخیل هستند؟

  • سبک و سنگین بودن دانه های چای
  • میزان پیچش دانه چای
  • تعداد واسطه ها و دست چرخیدن چای
  • میزان محصول نهایی به دست آمده در هر چین
  • تقاضای بازار
  • نوسانات موجود در بازار
  • هزینه های جانبی همانند حمل تا شهر های مختلف
  • حجم سفارشات درخواستی ائم از عمده یا جزیی

قیمت چای سیاه ایرانی

قیمت های درج شده به صورت مصرف کننده می باشد و برای داشتن قیمت عمده با توجه به تغییرات و نوسانات موجود می توانید لیست قیمت روز را از همکاران و کارشناسان واحد فروش دریافت نمایید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل لاهیجان 60000
چای سیاه ممتاز لاهیجان 50000
چای سیاه شکسته لاهیجان 40000
چای سیاه قلم با چوب لاهیجان 35000
چای سیاه قلم بدون چوب لاهیجان 45000

فروش عمده چای سیاه ممتاز بهاره

انوع چای برداشت شده در بهار هرسال مشتریان بسیاری را به سمت و سیاق خود می کشاند. شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل و یکدوره استراحت زمستانه سبب شده تا بتوان کیفیت بالایی را در چای بهاره شاهد بود. چای ممتاز همانند چای های دیگر فصول در این فصل نیز دارای مشتریان بسیاری بوده شاید قیمت چای سیاه ممتاز در این زمان بالاتر باشد اما به واقع مشتریان همیشگی می دانند که کیفیت آن غیر قابل قیاس با دیگر چای ها است. فروش عمده چای سیاه بهاره ممتاز شمال از طریق فروشگاه و نمایندگی چای ایرانی در سراسر ایران کاملا تضمینی و ارسال از درب کارخانه در حال انجام می باشد.

چه چای هایی را ننوشیم؟

همیشه توصیه می شود که چای را تازه دم بنوشیم و در غیر اینصورت اگر قصد استفاده آن تا 1 الی 2 ساعت بعد را داریم حتما تفاله آن را از قوری خارج نماییم. چای را به هیچ وجه به صورت زیر ننوشیم:

  1. چای سرد ایجاد سنگ کلیه
  2. چای غلیظ ایجاد کم خونی
  3. چای ناشتا (سوء هاضمه)
  4. چای مانده (سم)
  5. چای داغ (سرطان مری)
  6. چای بعد غذا (کم خونی)

قیمت چای سیاه

چای سیاه ممتاز لاهیجان را چگونه دم کنم؟

همان طور که می دانید این چای بهترین درجه رنگ، عطر و طعم را دارا است برای کسب نتیجه مطلوب از آن لازم است تا ابتدا آن را با کیفیت خوب خریداری نمایید. آب را در کتری یا سماور به جوش آورده، پس از آن حرارت را کم تا آب از جوش افتاده و به 95 درجه برسد. حال قوری چینی را برداشته و به ازای هر نفر یک قاشق چای در آن بریزید. تا سطح چای آب از جوش افتاده ریخته و قوری را بر روی کتری و حرارت غیر مستقیم با کمترین شعله قرار دهید.

برای اینکه عطر و رنگ چای بهتر به عمل آید یک پارچه نخی یا دم کنی بر روی قوری گذاشته و اجازه دهید تا چای آرام آرام 10 الی 15 دقیقه دم بکشد، حال کمی چای را در فنجان ریخته و مابقی آن را آبجوش بریزید. چای ممتاز اعلای شما آماده نوشیدن است و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com