چای سیاه شکسته

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین لاهیجان

چای سیاه شکسته ایرانی یکی از چای های پرفروش در بازار چای داخل و صادراتی برشمرده می شود. قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین لاهیجان را به شکل رقابتی از مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی دریافت نمایید. جهت خرید عمده بهترین چای سیاه بهاره و چای دستی و… می توانید از همین حالا اقدام به ثبت سفارش نموده و فرصت را از دست ندهید.

چای سیاه شکسته

عملیات برداشت چای در بسیاری از کشور های دارای شرایط سه بار در سال انجام می‌شود که کشور ما هم در نواحی شمالی شامل این امر شده و امکان برداشت در بهار و تابستان و پاییز را دارا می باشد و از این رو چای ها به 3 دسته از نظر طعم، رنگ، مزه و عطر با یکدیگر متفاوت هستند. چای های برداشت اول (چای بهاره) درصد رایحه بالاتر و چای های تابستانه و پاییزه قدرت رنگ بیشتری را دارا می باشند.

چای سیاه در کشور ما متقاضیان بسیاری را دارا است و این چای با توجه به شکل ظاهر و سایز به درجه بندی های متعدد تقسیم می گردد و پایتخت مهم تولید چای در ایران شهر لاهیجان نام دارد و همواره موقعیت چای های این منطقه مدنظر بسیاری قرار داشته و فرصت استثنایی را برای خریداران جهت دست یابی به چای های خوش آب و رنگ و خوش رایحه ایجاد نموده است.

چای سیاه شکسته

چای سیاه شکسته

این چای در رده بندی در درجه چهارم بعد چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم قرار دارد و به لحاظ سایز ریزتر و حالت خرد داشته و منظور از کلمه شکسته در نام گذاری چای، اندازه این محصول می باشد و رنگ و رایحه ملایم و متعادلی را دارد که ذائقه های بسیاری آن را می پسندند و در رده و رنج قیمتی مناسب و ایده آلی قرار دارد.

چای سیاه شکسته

رده بندی چای شکسته

  1. چای شکسته ممتاز زرین
  2. چای شکسته درجه1
  3. چای شکسته درجه 2
  4. چای شکسته ضعیف درجه 3

چای سیاه شکسته ممتاز زرین چیست؟

چای سیاه شکسته ممتاز زرین، از بهترین برگ های گیاه چای که حاوی زر یا غنچه میانی می باشند حاصل می شود و کاملاً طبیعی و بدون افزودنی می باشد. این چای رنگ و عطر طبیعی بالایی داشته و همواره در بازار فروش بسیار مورد توجه قرار دارد و به لحاظ قیمت در رده بالاتری از نمونه های دیگر شکسته قرار دارد. لازم است بدانید که چای سیاه شکسته درجه 1 و2 از برگ های پایینی گیاه چای تولید شده و اگرچه این نوع چاعطر و طعم کمتری نسبت به چای ممتاز دارد اما یک انتخاب مناسب برای افرادی است که می خواهند یک چای طبیعی و خالص را با هزینه کمتری مصرف نمایند.

دلایل تاکید خرید چای سیاه شکسته ایرانی نسبت به نمونه های مشابه وارداتی:

  • در باغ های چای ایران از سموم و آفت کش استفاده نمی گردد از این رو چای ایرانی یک چای سالم و طبیعی شناخته شده می باشد.
  • طعم و رنگ انواع چای تولید داخل 100% خالص است.
  • چای های ایرانی متناسب با ذائقه ما ایرانی ها تهیه گردیده است.
  • رایحه چای ایران کاملا سبک و طبیعی بوده اما بسیاری از چای های وارداتی رایحه تند، سنگین و شبیه ادکلن دارند که نشان از افزوده شدن رایحه دارند.
  • چای مرغوب ایرانی گس و رنگ قرمز مایل به قهوه ای ملایم دارد و چای تقلبی رنگ یکدست سیاه و براق دارد.
  • سود و نفع مصرف چای ایرانی قطعا می تواند به کشاورز ایرانی و تولیدکنندگان (کارخانه داران) و در نهایت تمام مردم ایران برسد.

حد مجاز نوشیدن چای سیاه در روز چه میزان است؟

برای خوردن و نوشیدن هر چیزی حدتعادلی قرار دارد که بیش از آن به جای اینکه سود و فایده در پی داشته باشد می تواند صدمات جبران ناپذیر و صرف هزینه های درمانی بالایی را به دنبال داشته باشد. حداکثر 4 تا 5 فنجان در شبانه روز برای نوشیدن چای سیاه توصیه می گردد در حد کمرنگ و بدون شیرینی های مصنوعی.

چای سیاه شکسته

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین لاهیجان

دریافت اطلاعات قیمتی می تواند نقش مهمی را در حجم سفارشات توسط مشتری به همراه داشته باشد و چای ها با توجه به تنوع و درجه بندی های قوی تا ضعیف شامل رنج قیمت متفاوتی هستند که خریداران را راحت تر به سمت و سیاق درخواست خود راهنمایی می کند. افزایش قیمت چای را هر ساله با آغاز برداشت و شرایط های ایجاب شده می توان به وضوح شاهد بود قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین لاهیجان با توجه به برند بودنش می توان اندکی بالاتر از سایر رده بندی های این دسته دانست و ارزش قیمت عمده این چای در سال 98 هر کیلو 50 هزار تومان جزیی و هر کیلو 42 الی 45 هزار تومان عمده بوده است.

خرید چای شکسته سیاه بهاره لاهیجان

برای خرید چای سیاه شکسته بهاره لاهیجان همواره مراکز و سایت های فعالی را می توان در کنار عرضه سنتی در این شهر شاهد بود که هم اکنون شیوه مدرن اینترنتی توانسته جایگاه خرید سنتی را منسوخ و با روی کار آمدن کیفیت مرغوب تر و قیمت ارزان تری را به دلیل ارتباط مستقیم برای خریداران ارائه نمایند. هم اینک خریداران بسیاری چای خرید عمده و کلی خود را برای تامین چای درجه یک و ارگانیک از این طریق با معتبرترین مرکز فروش چای ایرانی در لاهیجان انجام می نمایند. متقاضیان چای شکسته :

  • عمده فروشان
  • بنک داران
  • شرکت های بسته بندی
  • نمایندگی های چای
  • پرتقاضاترین چای در صادرات برای تجار
  • فروشگاه ها
  • ارگان ها
  • مصارف خانگی

چای سیاه شکسته

خرید بهترین انواع چای سیاه

خریداران چای در بازار چای ایران همواره در صدد تهیه و خرید بهترین انواع چای می باشند و درصورت اطمینان از این امر بهای خوبی را هم بابت چای فوق خواهند پرداخت. برای این امر هم اینک می توان بهترین چای سیاه شکسته، ممتاز، قلم، باروتی و خاکه را به شکل مستقیم و به قیمت درب کارخانه از لاهیجان چه عمده و چه جزیی تهیه نمود. فرصت پیشنهادی گزینه عالی برای تمام خریداران در سطح کشور می باشد تا تجربه خرید و نوشیدن مرغوب ترین چای اعلای ایرانی را به واقعیت مبدل نمایند. میزان حداقل سفارشات :

  • خرید خانگی از 2 کیلو
  • خرید عمده از 50 کیلو
  • خرید صادراتی حداقل از یک کانتینر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com