قیمت چای سیاه سرگل بهاره

قیمت چای سیاه سرگل بهاره تولید بهار 99 چند است؟ خرید اینترنتی چای سرگل لاهیجان در کنار سایر انواع چای ممتاز، شکسته، قلم درجه 1، باروتی و دستی در بزرگترین مرجع عرضه چای ایرانی امکانپذیر می باشد. فروش چای در این مرکز با قیمت ارزان تر و کیفیت تضمینی در بازار هم به صورت عمده و جزیی انجام می گردد.

نام چای سرگل را شنیده اید؟ آیا زمان برداشت آن را می دانید؟ چرا بدین چای سرگل گفته می شود؟ تفاوت این چای با سایر رده ها در چیست؟

چای سیاه محبوب ترین چای در میان ما ایرانی ها می باشد و از این رو بالاترین میزان حجم تولید داخل و بیشترین حجم واردات چای متعلق به چای سیاه بوده چرا که رایحه، رنگ و طعم آن از قدیم الایام مورد توجه بوده و با نوشیدن آن حس آرامش خوبی به فرد القاء می گردد.

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل

این چای یکی از چای های محبوب تولید شده در نواحی شمال بوده و از برترین برگچه های ابتدایی ملقب به یک غنچه و دوبرگ تنها در اولین برداشت حاصل می گردد. چون بیشترین جریان مواد مغذی در این قسمت در جریان می باشد و با وجود کرک های فراوان در جوانه های بالایی در نتیجه رایحه بیشتری در آن ها ذخیره بوده و سبب می گردد تا پس از تولید بتوان رایحه بیشتری را از این چای استشمام نمود. به این چای زرین نیز می گویند چرا که غنچه میانی کوچک و سفید بوده که پس از خشک شدن حالت زرد یا ملقب به زر به خود می گیرد. قیمت چای سیاه سرگل نیز نسبت چای های برداشت های تابستان و پاییز و هم رده های خود در درجه بعدی بالاتر است.

قیمت چای سیاه سرگل

زمان برداشت چای سرگل؟

زمان برداشت برگ سبز چای در بهار با مهیا بودن شرایط جوی و رشدی برگ ها از هفته اول و دوم اردیبهشت آغاز می گردد و این عمل با توجه به میزان رشدی برگ ها در باغات مختلف در سطح نقاط چایخیز در طی روز های متوالی انجام می گردد.

چرا به این چای سرگل گفته می شود؟

چون از بهترین و مرغوب ترین برگ های گیاه چای پس از یکدوره استراحت و خواب زمستانه و تجدید قوای مجدد و سرترین و جوان ترین برگ ها به دست می آید.

تفاوت چای سرگل با سایر رده ها در چیست؟

از تفاوت های مهم این چای نسبت به دیگر برداشت ها می توان به متعلق بودن آن تنها به فصل بهار یاد کرد چرا که امکان برداشت و تولید این چای در سایر فصول و برداشت های بعدی برخلاف سایر نمونه ها وجود نخواهد داشت.

قیمت چای سیاه سرگل

از ویژگی های کلی چای سیاه سرگل بهاره می توان به :

  • رایحه بالا
  • رنگدهی طبیعی و عالی
  • مزه تلخ و گس دلنشین
  • نوبرانه بودن و ارزش قیمتی بالاتر
  • زرین بودن این چای
  • همانند سایر انواع چای، دیردم
  • خواص بسیار بالا و موثر
  • 100% ارگانیک بودن آن اشاره نمود.

فرق چای سیاه و سبز سرگل در چیست؟

  1. شیوه تولید
  2. در رنگ
  3. طعم
  4. رایحه
  5. تولید بر حسب حجم تقاضای بازار
  6. مدت زمان دمکشیدن

قیمت چای سیاه سرگل

قیمت چای سیاه سرگل بهاره

ارزش قیمت چای سیاه سرگل بهاره در بازار از دیگر چای ها همچون چای ممتاز و چای قلم و شکسته بالاتر بوده و همواره خریداران بدین موضوع واقف و با توجه به درخواست خرید آن از سمت بازار به دنبال تامین و تهیه عمده این چای می باشند. برای اینکه بتوان به قیمت ارزان تر و کیفیت برتر چای اصیل و سنتی شمال ایرانی دست پیدا نمایید امروزه مراکز تولید و عرضه چای از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی اقدام به توزیع و پخش چای در بازار نموده اند که بدین رو می توان قیمت های ارزان تر مقرون به صرفه تر با حاشیه سودآوری بالاتری را در اختیار داشت. قیمت چای سیاه سرگل بهاره 99 لاهیجان جزیی 80000 تومان و عمده هر کیلو 65000 تومان عرضه گردیده است.

قیمت چای سیاه سرگل

خرید چای سیاه سرگل ارگانیک بهاره

خرید چای سیاه همیشه در بازار در اولویت بوده و به صورت تضمنی همیشه مشتریان بالایی را دارا است اما شیوه عرضه و معرفی و کیفیت دارا بوده می تواند نقش مهمی را در جلب نظر مشتریان داشته باشد. چای سیاه ایرانی دارای رایحه و رنگ کاملا طبیعی و فاقد هر ماده افزودنی است و از این رو پس از دمکشیدن رایحه و رنگ عالی را از خود نمایان و خاصیت بسیاری را با خود به همراه دارد که توصیه خرید آن را به همه افراد و اقشار ایرانی داریم. برای خرید چای اصل و خالص و دریافت قیمت چای سیاه سرگل بهاره و سایر چای های طبیعی و ارگانیک سیاه و سبز می توانید از طریق ارتباط با مراکز معتبر و تخصصی چای اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com