چای سبز قلم

قیمت چای سبز قلم اعلا ایرانی

چای سبز قلم ترکیبی بی نظیر از ساقه و برگ های چای است که سبب رایحه دل انگیزی در آن شده است. قیمت چای سبز قلم اعلا ایرانی در فروشگاه اینترنتی چای ارگانیک در بهار 99 عمده 40 و جزیی 60 هزار تومان می باشد. خرید اینترنتی بهترین انواع چای درجه 1 و ممتاز شمال را از معتبرترین مراکز فروش ارزان تر و دست اول انجام نمایید.

چای سبز قلم

چای سبز قلم

چای سبز قلم در رتبه سوم جدول پس از چای سرگل و ممتاز قرار داشته و ظاهر درشت و پیچیده ای دارد که به دلیل استفاده از برگ های درشت تر چای می باشد. شما به خوبی در این رده ساقه چای را نیز مشاهده می نمایید که این ساقه در نمونه چای سیاه سببب رایحه و طعم دهی بهتری به چای می گردد. از لحاظ ارزش اقتصادی این چای مقرون به صرفه و از لحاظ حجمی چای حجمی و مدنظر برای هر فرد به میزان دوبرابر سایر چای ها می باشد. در نمونه های اعلاتر این چای برای ارزش بالاتر بازار پسندی آن اقدام به حذف چوب و ساقه چای نموده و آن را در بازار با عنوان چای قلم لیزری می شناسند.

اسامی درجه بنی شده چای سبز قلم چه نام دارند؟

  1. چای سبز قلم ساده (با چوب)
  2. چای قلم سورت شده (لیزری، بدون چوب)
  3. چای قلم سوزنی
  4. چای قلم سبز برگ درشت
  5. چای ساقه

چای سبز قلم

ویژگی های کلی و شناختی چای سبز قلم

  • دارای برگ های درشت و پیچیده
  • رنگ دم شده زرد متمایل به سبز
  • به دلیل ظاهر درشت دارای خواص بسیار فراوان از جمله ضد سرطان و مناسب لاغری
  • حاصل برداشت برگ های اعلا از باغات چای شمال و برترین کارخانه های چایسازی گیلان
  • حاصل استفاده از برگ های سوم و پایین تر گیاه چای

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی عرضه کننده بهترین انواع چای سبز شمال

عرضه چای در بازار به روش های متعدد و مختلفی انجام می گردد اما متنوع ترین و جذاب ترین شیوه خرید چای تهیه و تامین آن از فروشگاه اینترنتی می باشد چرا که دسترسی بهتر و آسان تری را به چای درجه یک، سنتی و طبیعی به صورت تازه و دست اول فراهم نموده و خریداران این امکان را خواهند داشت تا در اکثر موارد به منابع اصلی فروش چای شمال متصل و در نتیجه چای تازه را به صورت مستقیم خرید نمایند. فروشگاه اینترنتی چای ایرانی عرضه کننده بهترین انواع چای سبز شمال خدماتی همچون فروش، صادرات و پخش و مشاوره را فراهم نموده و خریداران می توانند مرغوب ترین چای فله ائم از چای سبز قلم اعلا، چای سبز زرین، شکسته، ممتاز و نمونه های برتر چای سیاه سنتی را بدین شیوه در سراسر ایران تهیه نمایند.

چای سبز قلم

قیمت چای سبز قلم اعلا ایرانی

قیمت چای در بازار با توجه به نوع و کیفیت های دارا بوده و برند بودن متمایز از هم می باشند، علی الخصوص اینکه در بازار ایران هم چای خارجی و هم چای داخلی در حال عرضه می باشد، اما چای های ایرانی با توجه به موقعیت تولید در داخل و تضمین سلامت و عدم دارا بودن مواد شیمایی و افزودنی با قیمت ارزان تر و بهتری ارائه و از گزینه های مطلوب و پیشنهادی برای خریداران عمده و خانگی محسوب می شود. قیمت چای سبز قلم اعلا ایرانی از نوع بهاره با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ می توان به شکلی واحد و هم قیمت چای سیاه از طریق مرجع چای ایران در لاهیجان دریافت و خریداری نمود.

چای سبز قلم

سفارش خرید چای سبز قلم مرغوب

در میان چای های مورد تقاضای خریداران آمار خرید سه نمونه چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم از هر دو رده سیاه و سبز را نمی توان انکار نمود و این سه نمونه در لیست سفارشات خرید متقاضیان به خوبی مشهود و طرفداران بسیاری را دارا می باشد. با توجه به شرایط و حجم درخواست لذا امکان سفارش خرید چای سبز قلم مرغوب از برداشت های بهاره، تابستانه و پاییزه در تنوعی از درجه بندی امکانپذیر بوده و کافیست تا لیست سفارشات خرید خود را به کارشناسان ارائه و چای اصیل و طبیعی را در سراسر ایران دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com