قیمت چای درجه یک ایرانی اصل

آیا چای درجه یک اصل و ارگانیک ایرانی را مصرف نموده اید؟ آیا چای را با قیمت بالا خرید می نمایید؟ دوست دارید در هر زمان آن را مستقیم از کارخانه های چایسازی شمال در اختیار داشته باشید؟
نوشیدنی ها از جمله کالا هایی هستند که به دلیل مصرف بالا در طول روز باید به لحاظ سلامت و بهداشتی بودن بسیار اهمیت داشته باشند.
چای از جمله مواردی است که به خصوص در زندگی ما ایرانی ها نقش مهمی را ایفا می نماید، برای رفع بی خوابی، سردرد، سرماخوردگی و… اما به شرط درجه یک بودن و اصل بودن.
چنانچه چای مورد مصرف به صورت خالص و طبیعی باشد می توان با مصرف 2 الی 3 فنجان از آن در طول روز به اندازه 5 وعده سبزی آنتی اکسیدان دریافت نمود که این عمل راهکاری مناسب برای رفع سکته و حمله قلبی می باشد، البته به شرطی که این چای درست خریداری و صحیح دم کشیده و بدون هیچ افزودنی غیر طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.
قیمت چای در بازار بر مبنای درجه بندی های اعمال شده، کیفیت، هزینه های مربوط به جابجایی و دست به دست چرخیدن از یکدیگر متفاوت می باشند.
چای در کشور ما به صورت چای سیاه و چای سبز بیشترین حجم تولید و استقبال را دارا بوده که ناگفته نماند چای سفید نیز تولید، اما به دلیل داشتن قیمت بالا و حجم کم مورد صادرات به سایر کشور ها قرار می گیرد و در بازار داخلی طرفداران خاص خود را با توجه به شرایط فوق دارا می باشد.
بهترین چای های ایرانی را می توان چایی دانست که از یک غنچه و دوبرگ ابتدایی و بالای بوته به دست می آید، زیرا این منطقه از گیاه محل تجمع عطر و رنگ بیشتری می باشند.
یک چای اصل باید دارای عطر خوش بوده و اگر در دست لمسش می کنید یکدست و لطیف نباشد بلکه زبری داشته باشد.
داشتن زر موجود در چای یک دیگر از راه های شناخت چای اصل بوده و نباید چای یکدست مشکی باشد زیرا علاوه بر آن حاکی از وجود رنگ در آن بوده که با ریختن مشتی از آن در آب و سریع رنگدهی آن به این موضوع خواهید رسید.
چای درجه یک باید جهت دمکشیدن 10 الی12 دقیقه را سپری نماید که حاکی از طبیعی بودن آن می باشد نه اینکه پس از 2 الی 5 دقیقه قابل نوشیدن باشد.
با توجه به تخقیقات به عمل آمده بر روی چای ایرانی ثابت شده که این چای یکی از سالم ترین چای های دنیا بوده که دسترسی مستقیم به آن می تواند اعتماد و رضایتمندی بیشتر مشتریان را به همراه داشته باشد.
حال می توانید بهترین و مرغوب ترین چای های ایرانی را با قیمتی ایده آل از طریق مجموعه مقابل در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com