قیمت چای ترش ایرانی عمده در بازار چند است؟

قیمت چای ترش ایرانی را برای خرید عمده ای نیاز دارید و نمی دانید که در بازار چند به فروش می رسد؟ مرکز فروش چای ایران مفتخر است تا با ارتباط با کشاورزان علاوه بر ارسال مستقیم سفارشات شما قیمت چای ترش را با نرخی ارزان تر و مناسب تر به شما ارائه نماید. با ما همراه شده تا بهترین انواع چای قرمز را در هر زمان تهیه نمایید.

یکی از بهترین چای ها که می تواند به صورت روزانه در کنار چای سیاه و مورد علاقه ما ایرانی ها مصرف گردد چای ترش است که می تواند به عنوان یک نوشیدنی مفید در سبد غذایی هر خانواده جای داده شود. تاریخچه غنی این نوشیدنی در طب سنتی نیز بار ها به اثبات رسیده و خواص بی نظیر آن سبب شده تا رونق خوبی را در بین خریداران کسب نماید در مواقعی دیده شده که بسیاری از سودجویان با استفاده از علاقه و تقاضای بالای مردم از این چای آن را با قیمت گزافی به فروش می رسانند که به جهت پیشگیری از این جریان در این مرکز سعی شده تا قیمت های واحدی به متقاضیان ارائه شود. اگر تاکنون از خصوصیات این نوشیدنی غافل بوده اید و برنامه ای برای استفاده از آن نداشته اید از امروز آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

چای ترش

فواید چای قرمز

  • کاهش کلسترول
  • شاداب کننده
  • پیشگیری از سرطان
  • دارویی موثر جهت بهبود دیابت
  • رفع کمبود آهن
  • رفع عطش و تشنگی
  • استحکام استخوان ها
  • کاهنده فشارخون
  • ایمنی کبد

فواید چای ترش

نحوه مصرف چای ترش

برای هر بار مصرف کافیست ۵ گرم گلبرگ چای ترش را داخل فنجان ریخته و سپس بر روی آب جوش بریزند. روی ظرف را بپوشانید و به مدت ۱۰ دقیقه تامل کنید تا دم بکشد حال چای خوش رنگ شما آماده است می توانید آن را میل نمایند.

چای ترش ایرانی عمده

ترکیبات موجود در چای ترش

این چای به دلیل وجود اسید سیتریک و ویتامین C مزه ترشی دارد و آنتی اکسیدان موجود در آن ضد چربی خون است، همچنین وجود مقادیر زیاد آنتوسیانین در کاسبرگ این گیاه نقش مهمی در کاهش فشار خون و خواص ضد سرطانی دارد.

قیمت چای ترش ایرانی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چای ترش

  1. کیفیت محصول عرضه شده
  2. آب و هوای منطقه طی مراحل داشت گیاه
  3. میزان تقاضای بازار
  4. نوع فله یا بسته بندی بودن چای
  5. تعداد واسطه های موجود

قیمت چای ترش در بازار

قیمت چای ترش ایرانی عمده در بازار

کمیت و کیفیت های متفاوت موجود در بازار سبب شده تا شما در هنگام خرید با قیمت چای ترش به صورت مختلف روبرو شوید که بیانگر موضوعات درج شده در قسمت بالا می باشد. با تلاش های فراوان در این مرجع اعلاء ترین و بهترین چای های موجود در بازار ایران گردآوری و در نهایت محصولی بسیار باکیفیت را برای شما با مناسب ترین قیمت به معرض فروش گذاشته ایم. به جهت نوسانات قیمت چای ترش ایرانی در هر زمان از سال ،جهت اطلاع از قیمت چای ترش تنها کافیست تا از طریق تماس با کارشناسان ما اقدام نمایید و با دریافت قیمت های ارزان تر از بازار سفارشات خود را به ثبت برسانید.

قیمت چای ترش عمده در بازار

تضمین کیفیت چای های معرفی شده در مجموعه

انواع چای های معرفی شده کاملا ارگانیک و 100 درصد طبیعی می باشند و به هیچ وجه دارای افزودنی و یا اسانس های شیمیایی نمی باشند و این اطمینان وجود خواهد داشت که چای خریداری شده طبق مشخصات کاملا طبیعی است و به صورت مستقیم به تمام نقاط کشور ارسال خواهند شد.

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com