قیمت فروش چای بهاره 1400

قیمت فروش چای بهاره 1400

قیمت فروش چای بهاره 1400 در فروشگاه اینترنتی چای ایرانی به صورت ارزان تر و رقابتی عرضه می گردد. برای خرید بهترین انواع چای بهاره ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم سنتی و… می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید. حداقل حجم خرید از 2 کیلو و عمده از 30 کیلو قابل ثبت می باشند.

برداشت چای از چه زمانی آغاز می شود؟ خریداران چای چگونه می توانند چای تازه 1400 را در سطح کشور خریداری نمایند؟ چای های بهاره چه ویژگی های منحصر به فردی دارند؟ ارزش قیمت چای تحت تاثیر چه عواملی تعیین می گردد؟

قیمت فروش چای بهاره 1400

چای بهاره 1400

مصرف کنندگان حرفه ای چای شمال ایرانی همواره به کیفیت این چای واقف بوده و در انتظار برداشت تازه این چای در زمان مقرر لحظه شماری می کنند. این چای از غنچه و برگ بالاترین قسمت گیاه که بعد از خواب زمستانه رشد می کند به دست آمده لذا کیفیت بی نظیر و غیر تکرار شدن را در میان برداشت ها دارا است و ترد و شکننده بودن ساقه چای و وجودش در این چای سبب ایجاد رایحه بی نظیری در این چای گردیده علاوه بر اینکه غنچه میانی حاوی کرک بسیار و در جریان بودن رایحه فراوان دارد. در کیفیت چای بهاره عواملی چون :

  • نوع برگ ها
  • انتخاب و چیدن صحیح
  • حمل سریع به کارخانه
  • نحوه تولید
  • منطقه کشت
  • عدم استفاده از مواد افزودنی دخیل می باشند.

فروش چای بهاره 1400

برداشت چای از چه زمانی آغاز می شود؟

زمان برداشت برگ سبز چای با مساعد بودن تمام شرایط رشدی و اقلیمی از هفته اول اردیبهشت هر سال آغاز و تا جمع آوری حجم بالای محصول تقریبا از نیمه دوم اردیبهشت آماده عرضه به بازار و فروش می گردد.

چگونه می توان چای تازه 1400 را در سطح کشور خریداری نمود؟

شرایط دسترسی سریع به چای تولید سال در برخی از نواحی بسی سخت و دشوار بوده و از این رو مراکز توزیع و پخش چای گیلان در تلاشند تا از طریق شیوه های نوین فروش بتوانند سریعا چای تازه و سنتی بهاره را در هر نقطه از کشور در دسترس قرار دهند. قیمت فروش چای بهاره 1400 نیز نسبت به سال 99 افزایش داشته که نسبت به دریافت لیست قیمت می توانید با همکاران ما در بخش فروش اقدام نماییید.

ویژگی های منحصر به فرد چای بهاره را می شناسید؟

  • درک گسی
  • مزه تلخ طبیعی به دلیل عدم دستکاری
  • رنگ خوب
  • رایحه بیشتر از سایر برداشتها
  • وجود زر در چای
  • وجود تکه های گوچک برگ سبز چون حرارتبالا به برگ ها داده نمی شود.
  • ترد و شکننده
  • آنتی اکسیدان بالا

ارزش قیمت چای تحت تاثیر چه عواملی تعیین می گردد؟

  1. نوع چای
  2. کیفیت
  3. شکل ظاهر
  4. درصد چوب یا ساقه چای
  5. خلوص
  6. برند یا فله
  7. حجم خرید
  8. خرید مستقیم یا واسطه ای

قیمت فروش چای بهاره 1400

قیمت فروش چای بهاره 1400

در بها 1400 طبق اعلام سازمان سندیکای چای کشور افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای را خواهیم داشت که همین امر سبب می شود تا نسبت به سال گذشته افزایش نرخ خرید چای را شاهد باشیم. قیمت ها با توجه به رده بندی چای ها از سرگل تا چای خاکه متفاوت بوده و جهت دریافت قیمت روز هر کیلو چای بهاره لاهیجان در بازار می توانید از طریق مجموعه مقابل اقدام نمایید. قیمت فروش چای بهاره 1400 را ارزان تر از مجموعه چای ارگانیک ایرانی دریافت نمایید.

خرید انواع چای بهاره 1400 تازه در بازار

با عرضه چای تازه به بازار خریداران عمده و جزیی به دنبال تامین دست اول این چای بوده و برای خرید منابع تولید چای در گیلان از معتبرترین مراکز دسترسی برشمرده شده که علاوه بر فروش سنتی دراقدامی جالب فروش اینترنتی چای را نیز انجام و نگرانی را از خریداران زدوده و این امکان فراهم شده تا انواع چای فله بهاره تازه را در تمام نقاط ایران در اختیار داشت. قیمت فروش چای بهاره 1400 در شهر شما چند است؟

فروش چای بهاره 1400

فروش آنلاین بهترین چای چین اول بهاره

چای چین اول که به سرچین یا چای سرگل معروف و محبوبیت حاصی دارد با تقاضای خرید و فروش بالایی در بازار همراه است و به بهترین چای معروفیت دارد که امکان برداشتش را در سایر فصول نخواهیم دید. فروش آنلاین بهترین چای چین اول و قیمت فروش چای بهاره 1400 که دستچینی از باغات نمونه چای لاهیجان می باشند را بدون واسطه و 100% خالص و اصل از تمام شهر های ایران تهیه و تامین نمایید.

پخش چای بهاره لاهیجان بصورت عمده

خریداران عمده ای چای در عرضه چایی مرغوب و اصل نقش مهمی را دارند و چنانچه چای باکیفیت و اعلا را عرضه نمایند می توانند جلب رضایتمندی و افزایش راندمان سود دهی را تجربه نمایید. چنانچه متقاضی خرید عمده چای در سطح کشور هستید برای داشتن بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فروش چای بهاره 1400 ما را به یاد سپرده و چای لاهیجان را به صورت مستقیم و تازه خرید نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com