قیمت روز چای سیاه

قیمت روز چای سیاه شمال فله

قیمت روز چای سیاه شمال فله در بازار چند است؟ با خرید اینترنتی چای امکان دسترسی مستقیم به کیفیت های بالا و قیمت های مناسب تر وجود خواهد داشت. نمایندگی چای ایرانی در لاهیجان بهترین انواع چای سیاه بهاره درجه یک را در سراسر بازار ایران به فروش می رساند.

قیمت روز چای سیاه

چای سیاه شمال

یکی از برترین تولیدات چای، چای سیاه نام داشته که رایحه و رنگ این چای و طعم بی نظیری که دارد توانسته جایگاه خوبی را کسب نماید. نوشیدن این چای حس آرامشی را به فرد القاء و خواص بی نظیری را دارا است. مرحله تخمیر چای در کارخانه سبب نتغییر رنگ برگ سبز چای و رایحه و رنگپذیری این چای می شود. چای سیاه شمال علاوه بر عرضه در بازار داخلی جهت صادرات نیز موقعیت خوب و پرسودی را دارا می باشد.

اسامی چای سیاه سنتی شمال

  • چای سرگل یا زرین بهاره
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

بهترین چای سیاه کدام است؟

بهترین چای سیاه چایی است که بدون اینکه دارای ماده افزودنی باشد بتواند بهترین رنگ و رایحه را نمایان کند. چای سرگل و چای ممتاز از مدل های پرفروش و برترین چای شمال ایرانی نام دارند و با آغاز برداشت برگ بز در هر چین شاهد تقاضای بالای فروش این چای ها می باشیم. قیمت روز چای سرگل و ممتاز پس از تولید توسط کارخانه های چایسازی اعلام و ارزان تر از نمونه های وارداتی می باشند.

قیمت روز چای سیاه

قیمت روز چای سیاه شمال فله

برای خرید چای، نوع چای فله ای بیشترین حجم تقاضا را دارا است و از این رو خریداران همواره به دنبال دریافت قیمت روز چای سیاه فله در انواع کیفیت می باشند تا بتوانند قیمت بهتر و حاشیه سود مناسبی را کسب نمایند. مراکز پخش و فروش چای در شمال ایران با فراهم نمودن بستر مناسب در تلاشند تا همواره بهترین چای ها را عرضه و خریداران این امکان را داشته باشند تا بتوانند به صورت تازه از تولید به مصرف چای را تهیه و از قیمت روز چای به صورت واحد در سطح کشور بهره مند شوند.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000

آیا عوامل مهم دخیل در قیمت چای سیاه را می دانید؟

  1. نوع چای
  2. منطقه تولید
  3. شیوه تولید
  4. طبیعی یا حاوی اسانس بودن
  5. واسطه ها
  6. عرضه و تقاضای بازار
  7. میزان محصول حاصل از هر فصل
  8. نوسانات ارزی
  9. حجم تقاضا ها
  10. نحوه خرید
  11. نوع سفارش فله ای یا برند

قیمت روز چای سیاه

لیست قیمت یک کیلو چای سیاه

قیمت چای تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد لذا ممکن است در برهه های زمانی خاص شاهد تغییراتی در لیست قیمت ها باشیم که در جدول زیر تنها لیست قیمت جزیی چای در سال 99 ذکر و جهت دریافت قیمت روز چای سیاه و قیمت های عمده لازم است تا با همکاران ما در واحد فروش چای ارگانیک ایرانی در ارتباط باشید.

خرید چای سیاه لاهیجان به قیمت درب کارخانه

فعالیت کارخانه های چایسازی در نواحی چایخیز و دسترسی به این مکان ها فرصت خوبی را فراهم نموده تا با شیوه های سنتی و اینترنتی خرید چای بتوان چای سیاه لاهیجان به قیمت درب کارخانه را در اختیار داشت. ارائه قیمت روز چای سیاه و ثبات طولانی مدت قیمت ها سبب شده تا خریداران همکاری خوبی را با مجموعه از سراسر کشور داشته باشند.

قیمت روز چای سیاه

پخش چای طبیعی سیاه در سراسر کشور

وجود چای های مختلف بدون اطلاع از محتوا و نام و نشان در بازار چای ایران سبب شده تا با وجود تولید چای داخلی در شمال بتوان چای اصل، خالص و مرغوبی را در اختیار داشت. پخش چای طبیعی سیاه در سراسر کشور به صورت بدون واسطه انجام و خریداران عمده ای و کیلویی چای سیاه می توانند ضمن انتخاب انواع چای قیمت روز چای سیاه هر کیلو ارزان تر از بازار را دریافت و کیفیت تضمینی با حاشیه سود مناسب را کسب نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com