قیمت خرید چای طبیعی و بی اسانس لاهیجان

خرید چای طبیعی و بی اسانس لاهیجان به صورت عمده و جزیی برای تمام هموطنان در سراسر ایران در سریعترین زمان امکان پذیر شد. قیمت های دست اول و فروش انواع چای مرغوب شرایط استثنایی را فراهم نموده است.

چایکاری و عرضه چای در لاهیجان را می توان یکی از مشاغل درآمدزا و محصولی استراتژیک و خاص این شهر دانست که سبب شده تا این شهر و شهرهای همجوار آن را به یک قطب مهم در زمینه خرید چای با قیمت های ایده آل و ارزان تبدیل نماید و نقطه قوتی برای صادرکنندگان و بازرگانان این محصول محسوب می گردد.
تولید انبوه چای های طبیعی و بی اسانس به صورت فله یکی از سنتی ترین و رایج ترین شیوه توزیع چای لاهیجان بوده که پس از آن توسط سایر شرکت ها خریداری و مورد فرآوری و بسته بندی قرار می گیرد.
نوشیدن چای های طبیعی و بی اسانس می تواند فواید بسیاری همچون حس آرامش، پیشگیری از آلزایمر، استحکام استخوان ها، لاغری و … را به ارمغان داشته باشد و در سمت مقابل استفاده طولانی مدت از چای های اسانس دار عواقب جبران ناپذیری و خطرناکی را برای سلامت انسان به همراه داشته باشد با توجه به اینکه اینگونه چای ها دارای قیمت بالاتری نسبت به چای های خالص دارا هستند.
برای بهره مندی از چای طبیعی توصیه می شود که علاوه بر رعایت اعتدال در نوشیدنش از خوردن قند در کنار آن به دلیل داشتن شیرینی بالا خودداری گردد.
چای لاهیجان امروزه در کشور ما به عنوان یک برند نامدار از آن یاد می شود و در مناطق کشور مردم جهت خرید چای اصیل ایرانی نام لاهیجان را معتبر دانسته و به دنبال این چای محبوب می باشند.
چندین دست چرخیدن چای با توجه به فواصل شهرها شاید برای بسیاری نگران کننده و مقرون به صرفه نباشد و یا اطمینان از خرید را به همراه نداشته باشد، اما با پیشرفت های دنیای امروز این امکان چه برای مصرف کننده های خانگی و چه عمده فروشان فراهم شده تا بتوانند میزان مورد تقاضای خود را به صورت مستقیم از لاهیجان تهیه نمایند.
جهت حفظ عطر و طعم توصیه می شود تا چای طبیعی و بدون اساس خود را به دور از نور و رطوبت قرار داده و برای نتیجه هر چه بهتر درکیفیت حتما آن را به مدت 10 الی 12 دقیقه دم نموده و سپس آن را نوش جان نمایید، در اینصورت تفاوت فاحش آن را با سایر چای های موجود در بازار احساس خواهید نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com