قیمت خرید و فروش چای شمال

قیمت خرید و فروش چای شمال ائم از چای ممتاز، سرگل، شکسته، قلم، باروتی و خاکه را با سایت مرجع چای ارگانیک ایرانی تجربه و به یاد بسپارید.

چای گیاهی ارزشمند با طرفداران بالا و از کالا های مورد نیاز در سبد خرید خانوار هاست و قیمت و فروش آن دو فاکتور مهم و در راستای هم جهت جذب مشتری بیشتر می باشد.
اما آیا می دانستید این گیاه علاوه بر جنبه های اقتصادی در آلایندگی و تصفیه هوا نقش بسیار مهمی دارد و می توان از آن به عنوان یک گیاه آپارتمانی در منزل هم نگهداری نمود؟
طی تحقیقات و آزمایشات مورد به عمل آمده در سطح باغات چای این مهم به دست آمده که هوا در باغ های چای مطبوع تر و سالم تر از نواحی اطراف آن می باشد و این نشان از مفید بودن گیاه چای داشته ضمن اینکه می توان در زمان گلدهی نیز از زیبایی آن لذت برد.


چای در دنیا تنها در کشور های محدودی به دلیل داشتن شرایط خاص رشدی قابل کاشت بوده اما فرآوری چای در سایر مناطق نیز وجود داشته و سبب شده تا از این راه سوددهی و ارزآوری خوبی را برای فعالین بزرگ چای در این عرصه به همراه آورد.
تعیین قیمت چای و خرید و فروش بالای آن تحت عوامل تعیین کننده ای همچون آب و هوا، خاک منطقه، نحوه برداشت صحیح چای و حمل به کارخانه، نحوه تولید چای، کیفیت و شکل حاصله و تعداد واسطه های فی ما بین و ذایقه و سلیقه مشتریان دانست.
چای در ایران تنها در دو استان شمال گیلان و مازندران و شهر های لاهیجان با قدمت بیش از سایر نقاط، لنگرود، شفت، فومن، املش، رودسر، چابکسر، کلاچای، تنکابن، رامسر و چالوس قابل پرورش بوده و وجود تعداد کثیری از کارخانجات چای در این مناطق سبب ایجاد رقابتی تنگاتنگ در قیمت ها و خرید و فروش چای ها گردیده و صادرات چای از این نواحی نیز بخش مهمی از رونق و کسب و کار را شامل می شود.
عرضه انواع چای های سیاه و سبز به صورت کاملا طبیعی و بدودن افزودن اسانس سبب شده تا چای شمال با عنوان چای سالم دنیا محبوبیت جهانی یافته و می توان بهترین و مرغوب ترین چای را در شمال جستجو و از مزایای به همراه داشته آن ( رفع خستگی، التهاب، آلزایمر و…) بهره مند گردید ضمن اینکه جهت مصارف صنعتی نیز می توان چای های مورد نیاز را درخواست و دریافت نمود.

چگونگی خرید چای شمال :

چای در ایران با توجه به محدودیت کشت در شمال سبب شده تا در مواقعی نتوان این چای را با سطح کیفی بالا خرید نمود و شاید همین امر بر تغییر نظر افراد نقش مهمی را داشته باشد از همین رو با ایجاد سایت و فروشگاه های مجازی چای به صورت اینترنتی در فضای مجازی می توان به راحتی به چای اصیل شمال با عطر و طعم و رنگی کاملا طبیعی دست پیدا نمود.

قیمت فروش چای شمال :

قیمت فروش برای عمده فروشان و حتی مصرف کنندگان خانگی از اوامر مشهد بوده که در فروش بیشتر تاثیر گذار می باشد در مجموعه مقابل تلاش شده تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب ها از بهترین کیفیت چای های موجود استفاده شده و بتوان قیمت های رقابتی را از این طریق در اختیار داشت که در کاهش هزینه های جانبی قطعا اثر خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com