چای شمال

فروش چای ممتاز لاهیجان

فروش چای ممتاز لاهیجان بهاره 1400 در کیسه های 30 کیلویی و سلفونی 1 کیلویی انجام می شود. قیمت چای ممتاز گیلان در بازار چند است؟ خرید آنلاین بهترین انواع چای طبیعی را در سراسر ایران با خیالی آسوده با ما تجربه نمایید.

چای ممتاز

چای ممتاز چیست؟

اگر قصد خرید یک چای خوب با رایحه و قدرت رنگدهی عالی دارید این چای پیشنهاد می گردد. این چای محصولی از بهترین برگچه های بالایی چای که حاوی دو برگ کوچک و یک غنچه میانی است حاصل می شود. دانه های خشک چای وزین و پیچش دار و با حداقل میزان چوب می باشد اگر چه که چوب چای به رایحه بخش بودن چای کمک می نماید اما سورت شدن این چای بر ارزش و کیفیت آن در بازار پسندی می افزاید.

چای ممتاز ایرانی با ویژگی های منحصر به فرد

  1. چای سنتی
  2. رایحه عالی
  3. رنگدهی با قدرت بالا و 100% طبیعی
  4. تلخی و گسی متعادل
  5. سایز متوسط
  6. مدت زمان دم کشیدن 10 الی 12 دقیقه
  7. رتبه دوم جدول رده بندی
  8. پرفروش ترین چای ایرانی در طول سال

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز لاهیجان

سالانه حجم بالایی از چای در گیلان برداشت و تولید می شوند که درجه بندی های مختلف با ویژگی های خاصی را دارا هستند و خریداران بر مبنای تقاضا و ذائقه می توانند هر یک را تهیه نمایند. با توجه به استقبال خوب از چای ممتاز و فروش چای ممتاز به عنوان اولین رده متقاضیان در سرتاسر ایران می توانند حجم سفارشات خود را ارائه و از فروش این چای با حاشیه سود مناسب و جلب رضایت بالاتر مشتریان بهره مند شوند.

خرید چای ممتاز لاهیجان

مخاطبان و خریداران چای در بازار همواره به دنبال خرید چای اصل و درجه یک هستند و در تلاشند تا مراکز معتبر و شناخته شده را مدنظر و در تامین چای از این مکان ها کمک بگیرند. فروش چای ممتاز لاهیجان در انواع برداشت های بهاره، تابستانه و پاییزه در کنار سایر ارقام چای قلم، چای شکسته، چای سرگل و.. در مرکز خرید آنلاین چای ارگانیک ایرانی در حال انجام و بدون هیچ ماده افزودنی و کاملا خالص ارائه می گردد.

چای ممتاز لاهیجان

قیمت چای ممتاز بهاره گیلان لاهیجان

گیلان با داشتن مناطق مستعد پرورش چای از بزرگ ترین منابع تولید چای ایرانی نام دارد. گیاه هان چای در ارتفاعات و نواحی پست کاشته شده و هر یک با توجه به محیط دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی می باشند. چای ها رشد یافته در نقاط مرتفع دارای قدرت رنگ بالا و چای های مناطق جلگه و پست رایحه بیشتری دارند. فصل برداشت نیز در این امر تاثیرگذار بطوری که چای بهاره رایحه و چای تابستان و پاییز قدرت رنگدهی بیشتری دارند. قیمت چای نیز بسته به نوع برند، منطقه تولید، کیفیت، فصل برداشت، واسطه ها و… متفاوت می باشد. قیمت فروش چای ممتاز لاهیجان در رده مناسبی نسبت به چای های وارداتی قرار داشته و کیفیت بالا و به شکل طبیعی را دارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز و چای طبیعی ایرانی

در فروشگاه چای ارگانیک ایرانی انواع چای با بهترین کیفیت عرضه می گردد. تمامی چای ها چای بهاره و چای طبیعی لاهیجان هستند که دارای بهترین عطر و طعم و رنگ می باشد. این فروشگاه چای عرضه کننده باکیفیت ترین چای ایرانی لاهیجان است. فروش چای ممتاز و مرغوب ترین انواع چای طبیعی و خالص ایرانی را بدون واسطه به قیمت درب کارخانه و عمده یا کیلویی از چای فله یا بسته بندی انتخاب و سفارش نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com