فروش چای ممتاز شمال فله

فروش چای ممتاز شمال فله ای و بسته بندی از جمله اقدامات لازمه برای سلایق مختلف بوده و می توان انواع چای مرغوب، ائم از سیاه و یا سبز را سفارش و خرید نمود.

سرانه مصرف چای در ایران به ازای هر فرد چیزی معادل 5/1 کیلوگرم است و در عمومیت در سطح کشور معادل 105 هزار تن در سال تخمین زده شده است که می تواند نقطه سودآوری برای فعالین در این عرصه محسوب گردد.
اساس عرضه و فروش چای در شمال کشور ما به صورت فله است و این شیوه از قدیم در بین مردم ما رایج بوده است.
چای های موجود در بازار به صورت متنوع بوده و می توان آن را به صورت درشت تا ریز تهیه نمود که با توجه به وجود مناطق مختلف و ذائقه های متفاوت شناخت بازار هدف می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
چای ممتاز نمونه ای از چای های اعلاء است که تقریبا باب هر سلیقه ای می باشد و تراکنش بالای سالانه آن در بین سایر چای ها حکایت از علاقه وحجم بالای فروش آن دارد.
این چای در ظاهر دارای پیچش خاصی بوده که هرچه پیچش بیشتر و چای وزین تر باشد در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
عطر و طعم بی نظیر و رنگ طبیعی چای ممتاز و شفافیت آن در فنجان از دیگر نقاط مثبت آن بوده.
چای در شمال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت بوده و مساعد بودن شرایط در زمان چیدن در کیفیت نهایی آن موثر می باشد.
برای اینکه بتوان این چای اصیل و خالص را به بهترین نحو و کیفیت نوش جان نمود لازم است تا مدت زمان 10 الی 12 دقیقه دمکشیده شود تا علاوه بر داشتن یک چای لب سوز و لب دوز بتوان از خواص فراوان آن بهره مند گردید.
اغلب چای ممتاز فله شمال را شاید نتوان به راحتی در هر مغازه و یا فروشگاهی در اختیار داشت، اما راه کار و تدابیری اندیشیده شده تا بتوان در هر زمان و هر مکان این چای ناب را به صورت عمده و جزیی خریداری نمود.
بازار چای ارگانیک ایرانی از جمله سایت های مرجع فروش چای در نقاط چایخیز شمال بوده که می تواند شما را در این امر یاری رسانده تا علاوه بر فروش داخلی بتوانید در صادرات نیز موفقیتهای خوب و تداوم داری را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com