فروش چای سیاه سرگل شمال

آیا می دانستید فروش چای سیاه سرگل شمال از چه زمانی آغاز می شود؟ شما کدام یک از انواع چای سیاه یا سبز را می پسندید؟ فرقی نمی کند با ما می توانید هریک از چای های مورد تقاضای خود را انتخاب و خرید نمایید.

چرا ما ایرانی ها چای سیاه را از نوشیدنی های مورد علاقه خود می دانیم؟ و اگر این چنین است چگونه آمار ها مصرف و فروش چای های سیاه آغشته به رنگ را بالا نشان می دهد به طوری که باید سلامت آن برای ما بسیار حائز اهمیت باشد؟
از زمان کشت چای در کشور ما توسط فردی با نام محمد میرزا چایکار ملقب به کاشف السلطنه بیش از یک قرن می گذرد و این در حالیست که قبل آن چای به طرق مختلف به ایران وارد می شده و چون اولین چای با عنوان چای سیاه مورد استفاده و علاقه قرار گرفت با عطر و طعم خاص خود توانست در دل مردم ما جایگاه ویژه ای را باز نماید و از اواخر قرن نوزدهم چایکاری به یک صنعت در شمال و دو استان گیلان و مازندران و تنها در شهر های خاص مبدل شد.


لاهیجان منبع و مبداء رویداد چای و چایسازی بوده و بعد آن می توان به لنگرود، رودسر، چابکسر، املش، شفت، فومن، صومعه سرا، چالوس، رامسر و تنکابن اشاره کرد.
با تمام تواصیف اما ورود چای چه به صورت قانونی و چه قاچاق سبب ایجاد حباب اشباعی در بازار شد و سمت و سوی ذائقه ها با ایجاد بسته بندی های شیک و استفاده از خاصیت رنگدهی در چای با استفاده از مواد شیمیایی و جلب نظر مردم افزایش یافت اما دریغ از اینکه افراد از محتوای بسته باخبر باشند، و حال آنکه سوددهی بالا در قضیه فروش سبب فراموشی سلامت جامعه و عدم حمایت با توجه به تولید چای در شمال گردید.
آغاز فصل بهار و ماه اردیبهشت در شمال تکاپو و هیجان ویژه ای را به جهت برداشت چای می بخشد به طوری که چای حاصل این زمان یکی از چای های با عنوان چای سیاه سرگل بوده که با داشتن خصوصیت عطر، طعم و رنگ کاملا طبیعی می تواند مشخصات بارز یک چای مرغوب را با خود به همراه داشته باشد.


امروزه با تبلیغات گسترده در این زمینه علی الخصوص در دنیای مجازی سطح آگاهی و توقع جامعه نسبت به چای شمال در حال تغییرات مثبتی بوده و حجم تماس های درخواست و افزایش فروش چای شمال حاکی از موفقیت در کسب رضایت مشتریان دارد.
چای های خالص می توانند علاوه بر اینکه به عنوان نوشیدنی مورد مصرف باشند فایده های بسیاری را برای بدن به همراه داشته باشند.
چای سیاه سرگل شمال در کنار سایر درجه های چای شکسته، ممتاز، قلم، باروتی و خاکه بالاترین کیفیت و محبوبیت را داشته و برای اینکه بتوان در هر نقطه از میهن این چای را تازه، عمده و جزیی تهیه کرد.
فروش اینترنتی راهکار آسانی بوده که فراهم شده و می توانید در تمامی مراحل روی مجموعه چای ارگانیک ایرانی حساب ویژه ای را باز نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com