فروش عمده چای باروتی مرغوب شمال

فروش عمده چای باروتی مرغوب شمال برای آندسته از متقاضیان که خوان این چای در بازار داخل و صادرات می باشند آغاز شد. با کیفیت و قیمت های رقابتی همراه ما باشید.

چای از جمله ملزومات مورد مصرف پس از آب در بین خانواده های ایرانی است و علاقه به نوشیدن آن سن و سال خاصی را نمی شناسد و واژه ای نام آشنا حتی برای کودکان می باشد و جهت دسترسی همیشگی آن فروش عمده جزء رایجی بوده که چنانچه به صورت مستقیم انجام پذیرد منفعت دو طرفه را برای فروشنده و مصرف کننده به همراه خواهد داشت.
آنچه در کشور ما و با عنوان چای ایرانی در حال حاضر در بازار در حال عرضه می باشد چای مناطق شمال بوده که عاری از هر گونه مواد شیمیایی و به صورت خالص و کاملا طبیعی و مرغوب به فروش می رسد.
چای سیاه و سبز بیشترین حجم تولید و تقاضا را متعلق به خود ساخته اند و جالب است بدانید که هریک خود دارای درجات مختلفی به لحاظ نرخ و ظاهر می باشند.
چای باروتی یکی از انواع طبقه بندی شده چای است که در مراحل نهایی از غربال 14 عبور داده و به دست می آیند.
این چای امروزه در صنایع تی بگ سازی بسیار مورد مصرف قرار می گیرد و دارای ظاهری درشت تر از خاکه می باشد که پس از دمکشی دارای رنگ پررنگ و تلخی بیشتری است.
هم اکنون در بسیاری از مناطق کشورمان نیز ترکیب این چای را با بسیاری از چای های دیگر مورد پسند قرار می دهند.
حال از نواحی چایخیز شمال مرغوب ترین چای های باروتی را از طریق اینترنتی و به صورت دست اول ارائه و آماده فروش نموده ایم که جهت سفارشات در حجم عمده می توانید از هم اکنون اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com