فروش آنلاین چای ایرانی

آیا از مزایای فروش آنلاین چای مطلع هستید؟ بین چای ایرانی و چای خارجی کدامیک را می پسندید و چرا؟ دوست دارید تا با داشتن قیمت رقابتی و کیفیت بالا درآمدزایی خوبی را تجربه کنید؟

گیاه چای و چای حاصله از آن جنبه تجاری بالایی را در دنیا دارا می باشند به طوری که در کل جهان مصرف و معاملات فروش بالایی را طی قرن ها از گذشت مصرفش همچنان به خود اختصاص می دهد و این صنعت پرکاربرد توانسته سبب اشتغالزایی بسیاری چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم گردد به طوری که حتی می توان کشورهایی را یافت که شرایط کشت و تولید چای را نداشته اما با واردات و فرآوری های انجام شده بر روی چای و سپس صادرات آن ها توانسته اند از قدرتمندان بزرگ در این زمینه محسوب شوند.

 

سرانه مصرف چای در کشور ها


در دنیای امروز مشتری مداری یکی از ارکان ها و مهمترین نکات قابل توجه در فروش چای محسوب شده، به طوری که جلب رضایت مشتری = با افزایش فروش اما به شرطی که کیفیت همچنان حفظ و یا حتی ارتقاء یابد.
فروش های آنلاین و ایجاد فروشگاه اینترنتی چای از جمله راه کارها و شیوه های نوینی است که با استقبال از سمت خریداران مواجه شده، زیرا روش توانسته خواسته و نیاز مصرف کننده را به بهترین نحو فراهم نموده و فرد می تواند با انبوهی از سطح و حق انتخاب آنچه را که می پسندد به راحتی و در سریعترین زمان در محل مورد توافق در اختیار داشته باشد.
چای ایرانی در کنار رقبای بسیاری که به همراه دارد هم اکنون یکی از چای های کاملا ارگانیک و طبیعی شناخته شده، زیرا در طی مراحل پرورش و تولید در کارخانه هیچ افزودنی شیمیایی به آن اضافه نشده و صد در صد خالص به بازار عرضه می شود.
برند سازی چای از جمله موارد رو به افزایش در ایران بوده اما صنعت بسته بندی در این بخش هنوز نیاز به فعالیت و تلاش بیشتری دارد تا با هرچه چشمگیر تر نمودن آن بتواند میل و رقبت خرید را در افراد افزایش دهد.
با وجود انواع چای سیاه و سبز موجود در فروشگاه ها، بهتر آن است که با توجه به استفاده بالای چای در بین خانوارهای ایرانی شناخت و آگاهی از نوع چای مصرفی آنها افزایش یابد تا علاوه بر انتخاب صحیح، سلامت جامعه نیز تضمین گردد.

چای ایرانی به صورت سیاه و سبز در شمال و در دو استان گیلان و مازندران با داشتن سطح باغات وسیع تهیه و توزیع می گردد که هر یک در مراحل انتهایی در کارخانه با توجه به سطح کیفی ارزش گذاری و درجه بندی می شوند که می توان به چای سرگل و چای ممتاز (به دست آمده از مرغوب ترین قسمت گیاه یعنی یک غنچه و دو برگ بالایی)، چای شکسته، چای قلم (برگ های ضخیم تر) ، چای باروتی و چای خاکه اشاره نمود که هرچه چای ظاهر درشت تر داشته باشد بهتر می باشد.
چای ایرانی در سه چین قابل برداشت بوده یعنی بهار، تابستان و پاییز، و در زمستان با توجه به خشبی شدن برگ ها اجازه استراحت به گیاه داده می شود.
با تمام تواصیف، زحمات و مشکلات پیش روی چای ایرانی و عدم حمایت های لازمه مشتریان خاص و دایمی خود را چه در داخل کشور و چه برون از مرز در سایر نقاط دنیا دارا بوده و هم اکنون سالیانه شاهد ورود تجار و بازرگانان سایر نقاط به مناطق چای خیز جهت تامین چای می باشیم که توجه به این مورد و شناخت نیاز بازار هدف و ارائه چای خوب و مطابق با سلایق آن ها می تواند بسیار حایز اهمیت باشد.
هم اینک با فروش آنلاین چای ایرانی می توانید به آسانی سفارش های خود را ثبت و مطابق با سلیقه و شناخت مشتریان خود چای فله و بسته بندی را در حجم های عمده و جزیی در سریعترین زمان با وجود تیپاکس، پست، باربری و… در محل کار و یا زندگی خود تحویل بگیرید، قطعا خوشحال خواهیم شد تا نقطه نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.
رضایت و تداوم همکاری با شما محترمین از اولویت های کادر مجموعه چای ایرانی می باشد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com