فروشگاه چای گیلان بهترین قیمت خرید چای

چای گیلان برترین چای ایرانی نام دارد. فروشگاه چای گیلان بهترین قیمت خرید چای را بدون واسطه از شهر چای ایران لاهیجان ارائه می نماید. فروش بهترین انواع چای طبیعی را با نمایندگی چای در گیلان تجربه نمایید.

چای گیلان

تاریخچه چای گیلان

گیلان یکی از مکان های با قدمت بالا در تولید و کشت چای در ایران می باشد. چای این خطه به بهترین چای طبیعی مشهور و معروف بوده است. شیوه تولید چای در این منطقه سنتی یا ارتدوکس نام دارد و امکان برداشت چای به طور متوالی در فصول بهار، تابستان و پاییز به فاصله هر 45 روز یکبار تکرار می شود. باغات چای گلان عاری از هر گونه هجوم حشرات و آفات بوده در نتیجه برگ های سبز چای برای تبدیل شدن به چای خشک در بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن قرار داشته و بدان ها هیچ رنگ و اسانسی افزوده نمی گردد و رایحه و رنگ خالص و طبیعی را در چای این استان شاهد خواهید بود.

باغ چای استان گیلان

پهناورترین وسعت باغات چای ایران در گیلان واقع بوده و این گیاه در بهترین شرایط اقلیمی رشد و در زمستان با داشتن زمستان ملایم در نتیجه مورد هجوم هیچ آفاتی قرار نداشته و هیچ سمپاشی بر روی این گیاه انجام نمی شود. فصل بهار آغاز زمان برداشت برگ سبز توسط چایکاران بوده و سرسبز ترین برگ های شاداب چای را می توان در باغات چای شاهد بود و در پاییز و زمستان این باغات به گل و بذر می نشینند که منظره زیبایی را به رخ می کشاند.

چای گیلان

انواع چای گیلان

  • چای دستی گیلان
  • چای سیاه گیلان
  • چای سبز گیلان
  • چای سفید گیلان

خواص چای گیلان

  • آرامبخش
  • کاملا خالص و دارای خواص فراوان
  • ضد التهاب
  • مناسب برای لاغری
  • مراقبت از قلب
  • ادرار آوار و دفع کننده سموم
  • ضد آلزایمر
  • پیشگیری از سکته
  • نگهداری کلسترول در سطح مفید
  • کاهش فشار و غلظت خون

چای گیلان

فروشگاه چای گیلان بهترین قیمت خرید چای

فروشگاه های چای بسیاری در سطح گیلان فعالیت داشته و همواره این مراکز بهترین چای سنتی و محلی را عرضه و خریداران این امکان را دارند تا چای مرغوب و اعلای ایرانی را از این خه خریداری نمایند. فروشگاه چای گیلان بهترین قیمت خرید چای را به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه چای ارائه و امکان تهیه و تامین چای در هر حجمی از انواع چای فله و بسته بندی برای خریداران وجود خواهد داشت. هم اینک با خرید آنلاین چای می توانید چای ارگانیک و طبیعی این خطه علی الخصوص چای لاهیجان را ثبت و ظرف سریع ترین زمان آن را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

قیمت چای بهاره گیلان

در میان برداشت های چای در فصول مختلف اما برداشت بهاره و چای حاصل از آن محبوبیت بسیاری را با توجه به کیفیت و رایحه بالا دارا می باشد. قیمت انواع چای در بهار به دلیل مرغوبیت و نوبرانه بودن بالاتر بوده اما خریداران همواره به کیفیت این چای ایمان و هزینه خوبی را با توجه به اصل و خلوص آن پرداخت می نمایند. برای دریافت قیمت چای در هر زمان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه اقدام و از بهترین نرخ مناسب چای بهره مند شوید.

عرضه چای طبیعی گیلان

برای خرید چای طبیعی معتبرترین مراکز تولید و پرورش چای در داخل کشور موجود و از این رو فرصت خوبی برای خرید و تامین چای می باشند. پس از تولید چای خشک، چای ها به صورت فله و یا برند به بازار عرضه و این فرصت فراهم می شود تا هر خریداری ائم از خریدار عمده و کیلویی بتوانند نیاز خود را از یک چای درجه یک و ارگانیک فراهم نمایند. بازار چای ایرانی در لاهیجان عرضه کننده مرغوب ترین انواع چای سیاه و چای سبز بوده و درجات مختلفی از چای را به بازار ارائه می نمایند.

چای گیلان

فروش چای سیاه و چای سبز گیلان عمده و کیلویی در بازار

چای سیاه بالاترین آمار تولید و خروج چای از گیلان را دارا است و چای سبز در رده دوم تولید و فروش قرار دارد. فروش چای سیاه و چای سبز گیلان عمده و کیلویی در بازار در حال انجام بوده اما سایت ها و فروشگاه مجازی چای از سوی کارخانه ها همواره برترین چای را عرضه و می توان با اعتماد و اطمینان چای متنوع ائم از چای قلم، چای سرگل، چای ممتاز، شکسته، باروتی، چای دستی و سنتی را تهیه و تامین نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com