فروشگاه چای

فروشگاه چای ایرانی عرضه چای اصل ممتاز

فروشگاه چای ایرانی عرضه چای اصل ممتاز و طبیعی با نازلترین قیمت بازار را انجام می نماید. خرید اینترنتی بهترین انواع چای لاهیجان فله و کیلویی در این مرجع امکانپذیر می باشد. فروش چای سیاه و چای سبز خوب و کاملا سنتی طبیعی در سراسر بازار ایران از فروشگاه پیش رو تضمینی و درجه 1 آغاز شد.

چای از جمله محصولات پرمصرفی بوده که در سراسر دنیا از طریق اختصاصی یا فروشگاه چای و یا فروشگاه های عرضه ماده غذایی و یا مراکز پخش عمده در دسترس خریداران قرار می گیرد. اما اینکه چه چایی به مشتریان عرضه شده و درجه کیفی و سلامت آن در چه حدی باشد بسیار حائز اهمیت است. با توجه به مشغله ها و دغدغه های موجود در زندگی افراد لذا امروزه خرید مستقیم و از طریق فضای مجازی رونق خاصی یافته و این امکان به خریداران داده شده تا بتوانند محصولی درجه یک، اصل و مورد تاییدی را خریداری کنند.

فروشگاه چای

فروشگاه چای

فروشگاه چای در سطح گسترده و وسیعی در سرتاسر دنیا بنا نهاده شده اند و با توجه به ذائقه و سلایق مشتریان سعی در ارائه خدمات مطلوب و مدنظر مشتریان داشته و می توان چای های متنوعی را از چای های طبیعی و چای های حاوی اسانس و رایحه در این مکان ها مشاهده نمود. فروشگاه چای ایرانی در لاهیجان عرضه کننده بهترین چای اصل با درجه کیفی ممتاز و 100% خالص بوده و در این مکان می توان اصیل ترین چای سنتی را ائم از چای کارخانه ای و چای دستی تولید کشاورزان را مشاهده نمود که بسیار مورد توجه بوده و خریداران بسیاری در کشور را به سمت خرید این چای ها تشویق نموده است.

مزیت ها و امکانات فراهم شده در فروشگاه چای ایرانی

چای سیاه و چای سبز از مهم ترین چای های پرفروش و قابل عرضه در این فروشگاه است و خریداران امکان خرید دست اول و تضمینی از بهترین چای با بالاترین کیفیت را به شکل تازه خواهند داشت. ایجاد فرصت های مناسب در این مجموعه سبب شده تا بتوان خریداران خانگی، عمده، تازه کار در این حوزه و تجار را مشغول به همکاری با این مرجع دید ضمن اینکه قیمت های خوب و رقابتی از انواع چای در حال ارائه می باشد. از مزیت های خرید چای از فروشگاه چای اینترنتی ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آغاز خرید از حجم 2 کیلو جزیی و از 30 کیلو در سفارشات عمده
  • خرید چای تازه و تولید سال
  • دسترسی به چای سنتی و اصل بدون هیچگونه مواد افزودنی
  • سرعت در دریافت سفارش و جابه جایی سریع سفارشات در سطح کشور
  • قیمت های ارزان تر
  • حذف واسطه ها
  • خرید متنوع چای از نمونه های فله و برند

چرا چای ایرانی؟

در فرآیند تولید چای ایرانی برخلاف بسیاری از چای ها از هیچ ماده افزودنی جهت رنگ و رایحه بیشتر استفاده نمی‌ گردد و با اطمینان می‌توان تایید نمود که چای ایرانی اصل، سالم و طبیعی است و هیچ افزودنی ندارد. آب و هوای خوب مناطق شمال کشورمان در گیلان و بخش هایی از مازندران که چای در آن کشت می‌شود باعث شده که نیازی به استفاده از سموم شیمیایی برای مقابله با آفات وجود نداشته و لذا از معدود چای‌هایی در دنیا هستیم که بدون استفاده از سموم شیمیایی تولید می گردد.

به دلیل طبیعی بودن، با نوشیدن آن مشاهده خواهید نمود که هیچ سوزش معده ای إحساس نمی کنید. از دیگر شاخصه‌های چای ایرانی میزان تانن آن است که عامل تلخی چای بوده بدان خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد سرطانی می‌دهد. میزان تانن موجود در چای شمال ایران کاملا مناسب است که نه برایتان مشکل‌آفرین بوده و نه آن‌قدر کم است که از خواص آن بی‌بهره بمانید.

فروشگاه چای

بهترین چای در فروشگاه چای ایرانی جهت خرید کدام است؟

همواره یکی از دغدغه های مهم در فروشگاه چای ایرانی عرضه چای اصل ممتاز بوده و با توجه به استقرار این مرکز در لاهیجان محصولی با بالاترین میزان کیفیت از بهترین کارخانه های چای در فصل بهار با نام چای سرگل بهاره عرضه می گردد که لقب بهترین چای را با رایحه و رنگ عالیش دارا می باشد. این چای از جوان ترین برگ ها تهیه شده و حالت نوبرانه دارد و همواره با شروع برداشت و تولید شاهد حجم تقای خرید بالایی از این چای می باشیم. چای اصل ایران:

  • رنگ زلال و شفاف دارد (بعد دم کشیدن)
  • رایحه طبیعی و سبک دارد.
  • فاقد رنگ و طعم دهنده است.
  • از بهترین برگ های سالم و فاقد سم تهیه می شود.
  • خاصیت بسیاری دارد.
  • اگر لمسش کنید زبر است.
  • ماهیت اصلی خود را تا ساعت ها بعد دم کشیدن حفظ می نماید.
  • سریع آماده نوشیدن نمی شود (اصطلاحا دیر دم است.)

بهترین زمان برای خرید چای چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید چای جدید هر ساله فصل بهار و ماه اردیبهشت است. چایی که در فصل بهار برداشت می‌شود، بهترین عطر و کیفیت را دارند و چنانچه به دنبال چای با قدرت رنگدهی بیشتر هستید حتما چای تابستانه و پاییزه را به شما توصیه می نماییم.

فروشگاه چای

عرضه چای اصل ممتاز فله و کیلویی

در بازار چای ایران، چای به دو صورت فله و یا برند در حال عرضه هستند که چای های فله با توجه به کیفیت و شکل ظاهر در کیسه های 10، 20، 25 و 30 کیلویی عرضه می گردند. برای اینکه بتوانید چای اصل با کیفیت ممتاز و درجه یک در هر رده را در اختیار داشته باشید همواره فرصت خوبی از طریق مراکز فروش چای شمال فراهم و خریداران می توانند مرغوب ترین چای را تازه در هر نقطه از کشور دریافت نمایند. در فروشگاه چای ارگانیک ایرانی اعلاترین چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و سرگل عرضه و به فروش می رسد.

خرید چای طبیعی ایرانی لاهیجان

قطعا خریداران چای طبیعی بخش اعظمی را شامل می گردند و با وجود تولید این چای در کشور ما لذا امکان خرید به راحتی وجود داشته و می توان خرید چای طبیعی ایرانی لاهیجان را از طریق مراکز تخصصی آن به راحتی انجام نمود. متقاضیان خرید چای در سطح کشور می توان از طریق ارتباط با کارشناسان فروش و مشاورین ضمن دریافت مشاوره نسبت به دریافت لیست قیمت و خرید آن اقدام نمایند.

فروشگاه چای

فروش چای خالص لاهیجان در بازار

چنانچه از خریداران چای در بازار بوده و به دنبال خرید عمده چای خالص و اصل از لاهیجان هستید می توانید از هم اکنون اقدام به ثب سفارش نموده و از بزرگترین فروشگاه چای ایرانی برترین چای درجه یک ممتاز سیاه و سبز را در درجه بندی های متنوع را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com