فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی فروش انواع چای ارگانیک سیاه و سبز شمال را به صورت فله و بسته بندی فراهم نموده که جهت خرید عمده و جزیی چای می توانید در هر زمان اقدام نمایید.

با توجه به سرانه مصرف بالای چای در کشور ما اهمیت توزیع و عرضه چای به روش های مختلف جهت دسترسی آسان و راحت تر بسیار حائز اهمیت می باشد.
فرهنگ نوشیدن چای در ایران به زمان های دور باز می گردد اما ترویج و همگانی شدنش و امکان کشتش توسط فردی به نام کاشف السلطنه فراهم و مهیا گردید که ابتدا در لاهیجان مورد آزمایش و سپس از آنجا به شهر های همجوار گسترش یافت و تا به امروز طی فراز و نشیب های فراوان توانسته پابرجا و هم اکنون مورد علاقه بسیاری قرار گیرد.
به طور کل علاقه ما ایرانی ها به چای به حدی است که در مراسمات مختلف آن را به ادای احترام به طرف مقابل استفاده و نوشیدنش در طول شبانه روز به یک عادت همیشگی مبدل شده و چه خوب که بتوان با توجه به اهمیت این نوشیدنی از نوع خالص و طبیعی آن مصرف نمود
چای ایرانی به جرات یکی از چای های سالم دنیا بوده و با توجه به آب و هوای مناسب رشدی آن در نواحی شمالی می توان بهترین عطر و طعم و رنگ را پس از دم کشیدن در فنجان چای مشاهده نمود که تا ساعت ها بدون تغییر باقی می ماند.
فروشگاه های مختلفی را در گوشه و کنار شهر ها می توان یافت نمود که به فروش چای مشغول می باشند اما آیا برای انتخاب چای به ملاک های خاصی توجه می کنید و با شناخت چای خود را انتخاب می نمایید؟
اغلب مردم به این موضوع به چشم یک عادت نگاه می کنند و تنها از چای توقع رنگ سریع، بالا و رایحه تند را می خواهند و این موضوع به لحاظ علمی به طور کل رد و نادرست می باشد، زیرا خصلت یک چای بدون افزودنی دم آمدن و آزاد شدن با فاصله خواص موجود در آن است.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چای ایرانی این شرایط را ایجاد نموده تا بتوان چای مورد نظر را به صورت تازه و قیمت مناسب در اختیار داشت.
چای سرگل (چای بهاره و اولین چین با کیفیت بسیار بالا)، چای ممتاز (ظاهر و پیچش خاص و بازار پسندی زیاد در طول سال)، چای شکسته (در درجه های 1،2 و3 و جنبه صادراتی و بسته بندی)، چای قلم (برگ های درشت چای به همراه ساقه که بسیار معطر می باشد)، چای باروتی و خاکه (جنبه های صنعتی و تی بگ سازی) از جمله چای های ایرانی هستند که هم اکنون در برند های مختلف داخله نیز در بازار موجود می باشند.
فروشگاه اینترنتی چای مقابل با تمرکز بر روی ارائه مرغوب ترین چای ایرانی آماده همکاری با تمام متقاضیان محترم این مرز و بوم می باشد.
جهت سفارش تنها کافیست تا با کارشناسان مربوطه هماهنگی های لازمه را انجام و در سریعترین زمان چای درخواستی خود را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com