صادرات چای شمال ایران فله

صادرات چای فله شمال ایران رونق و رواج بیشتری نسبت به انواع چای بسته بندی به دلیل قیمت مناسب و ارزان تر داشته و در کشور های دیگر با خرید و با توجه به نوع ذائقه بازار فرآوری های لازمه بر روی آن انجام می پذیرد.

محصول چای را می توان از جمله کالاهایی با بازار جذاب به دلیل استقبال و مصرف بالای آن در تمام جهان دانست.
این نوشیدنی در جوامع مختلف با سبک های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد و شناخت ذائقه و سلیقه هر منطقه می تواند در تجارت آن بخش بسیار حائز اهمیت باشد، کما اینکه کشور های بزرگ و قدرتمند در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام و رقابت بر گرفتن نبض بازار ها را می توان به عینه مشاهده نمود.
در کشو ما نیز در شهر های خاصی از دو استان شمال ایران گیلان و مازندران چای کشت و تولید می شود که در زمان برداشت تلاش می شود تا از مرغوب ترین برگ ها در تهیه چای استفاده شود که کیفیت بالاتری را دارا هستند و هر چه به سمت برگ های پایینی گیاه پیش برویم چای حاصله سطح کیفی پایین تری را دارا خواهد بود چای قلم، ممتاز، باروتی، خاکه از جمله چای های مورد درخواست بوده و سالانه بخش خاصی از چای تولید داخله به صادرات اختصاص داده می شوند که همسایگان مرزی مشتریان دائمی آن را تشکیل می دهند کما اینکه برخی از کشور های اروپایی نیز از جمله متقاضیان چای های باکیفیت ایران می باشند.
سلامت چای ایران با تحقیقات و آزمایشات به عمل آمده به اثبات رسیده و با توجه به ارگانیک بودن و شیوه سنتی تولید باعث شده تا شاهد روآوری و تقاضای چای ایران جهت صادرات به نقاط مختلف دنیا باشیم.
چای های فله به دلیل نوع عرضه نرخ های مناسبی را دارا هستند و انجام تغییرات لازمه بر روی آن به راحتی انجام پذیر می باشد اما با توجه به تعرفه های گمرکی و گران تر تمام شدن انجام عملیات فوق در اکثر موارد چای ها فله و در کیسه های 20 الی 25 کیلویی صادر می گردند.
آیا شما نیز از فعالان عرصه صادرات چای هستید و به دنبال بهترین چای های فله هستید؟ مرکز صادرات چای شمال ایران آماده همکاری در این زمینه با تمامی عزیزان محترم در این زمیه بوده تا بتوانید با کسب موفقیت یکی از موفقین این عرصه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com