صادرات چای سیاه ایرانی به گرجستان

صادرات چای سیاه ایرانی بخش مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و کشور هایی از جمله : گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، ارمنستان و… مشتریان دائم آن را به دلیل مرغوب بودن، قیمت خرید مناسب و بازار خوب آن در مقصد تشکیل می دهند.

چای از جمله محصولات با حجم تولید انبوه در جهان و در نواحی خاص دنیاست که علاقه به نوشیدن و مصرف آن سبب شده تا کشور های بزرگ در زمینه تولید این صنعت بخش مهمی از صادرات آن را در دست گرفته و سودآوری خوب و تراکنش های مالی عظیمی را نصیب خود نمایند.
چای سیاه بالاترین حجم خرید، فروش و صادرات را به خود متعلق ساخته و یکی از قدرتمند ترین انواع چای ها به دلیل داشتن عطر، طعم و رنگ بی نظیر است.
در ایران نیز چای سیاه تولید بالایی داشته و این چای با توجه به موقعیت پرورش در آب و هوای شمال و داشتن زمستان هایی با دمای مناسب سبب عدم هجوم آفات به این گیاه و در نهایت عدم سمپاشی آن می شود و همین موضوع سبب خاص و طبیعی بودن آن شده و باعث شده تا امروز چشم بسیاری از تجار به چای سیاه ایرانی بیش از پیش دوخته شود.
استان گیلان یکی از مناطق با بیشترین وسعت باغات چای در ایران است به طوری که 90% از این مزارع در این استان و در شهر هایی همچون لاهیجان، رودسر، املش، لنگرود، چابکسر، فومن و شفت واقع می باشد.
وجود مرکز های متعدد چایسازی این مناطق را به نقاط و قطب های مهم اقتصاد و صنعت چای در ایران تبدیل نموده و صادرات چای سیاه ایرانی به سایر نقاط از هریک از این نواحی در حال انجام می باشد.
گرجستان را می توان از جمله طالبان چای ایرانی علی الخصوص چای سیاه دانست که روابط تجاری خوب دو کشور در این زمینه و علاقه وافر به چای ایرانی سبب شده تا در زمره مشتریان دائم آن قرار بگیرد.
چای سیاه ایرانی جهت صادرات در انواع ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه و هر یک در درجه های مختلف قابل عرضه می باشد.
حال چنانچه شما نیز قصد فعالیت در این زمینه یعنی ارسال چای به گرجستان و… را دارید می توانید با حداقل هزینه و زمان کلیه امور صادراتی خود را به انجام رسانده و سربلند در کشور هدف تجارت خوب و پرسودی را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com