صادرات چای ایرانی درجه یک

افتخار داریم تا با فروش و عرضه مرغوب ترین و بهترین انواع چای درجه یک سیاه و سبز ایرانی در بازار داخل و صادرات در اشاعه و ترویج مصرف آن نقشی هر چند کوچک داشته باشیم.

با ورود چای در ایران و رواج کشت آن در کشور هم اکنون به عنوان یک نوشیدنی سنتی در بین تمامی اقشار جایگاه خاصی را کسب نموده و می توان آن را از جمله محصولاتی دانست که رقم بالایی را در خرید و فروش روزانه به خود اختصاص داده است.
چای ها بر حسب درجه کیفی به انواع درجه یک و اعلاء تا کیفیت مختلف و پایین و ارزان تقسیم بندی می شوند که هر یک بازار خاص به خود را بر حسب مصرف دارا می باشند.
هم اکنون بخش مهمی از صنعت چای داخلی به صادرات آن تعلق داشته و می توان اهمیت به آن را یکی از ارکان مهم در ارزآوری به کشور محسوب نمود.
تجارت های خوب در این زمینه سبب شده تا در طی سالیان اخیر توجه به مناطق چایخیز ایرانی بیش از پیش مهم واقع شده و می توان از زمان آغاز و شروع چین چای تا انتهای سال را شاهد تکاپو و هیجان در بازار این نواحی بود.
اهمیت و سرمایه گذاری در زمینه صادرات چای ایرانی درجه یک می تواند اشتغالزایی و کسب درآمد، اشتیاق و حمایت چایکاران و تشویق تولیدکنندگان به جهت بالاتر بردن کیفیت را در پی داشته باشد.
چای ایرانی سالهاست که به دلیل عدم شناختش مورد بی مهری بسیار قرار گرفته بود و حال با تبلیغات درست و فعالیت فعالین این عرصه بیشتر شناخته شده و مصرف کنندگان آن روز به روز در حال افزایش می باشند.
صادرات چای ایرانی به عراق، ترکیه، روسیه و… مرسومیت بیشتری داشته و امید داریم تا شاهد افزایش تقاضای چای ایرانی توسط سایر کشور ها باشیم.
چنانچه قصد تامین چای درجه یک جهت صادرات در هر تناژی را دارید تنها کافیست تا با کارشناسان ما ارتباط گرفته و در حداقل زمان ممکن سفارش خود را دریافت و راهی مقصد نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com