صادرات چای ایرانی به عراق با قیمت مناسب

از جمله موارد مهم در امر صادرات و فروش چای ارائه قیمت مناسب بوده و از آنجا که عراق یکی از کشور های طالب چای ایرانی بوده می توان دستیابی به بازار آن را از جمله اهداف مهم برای اکثر تجار و بازرگانان دانست و داشتن نرخ و کیفیت مورد تایید نقش بسزایی را در امر فوق ایفا می نماید.

نوشیدنی چای به خصوص انواع چای سیاه در کشور ما ایران و همسایگان ما بیشترین درخواست و تقاضا را دارا می باشد اما نحوه مصرف و استفاده از آن در هر نقطه با هر آداب و رسوم خاص از هم متفاوت می باشد.
ایران از جمله کشور هایی با ذارا بودن انواع شرایط اقلیمی خاص بوده که در شهرش می توان محصول خاصی را یافت نمود.
هم اکنون در دو استان گیلان و مازندران با مهیا بودن شرایط خاص جهت رشد گیاه چای شاهد سالانه حجم بالایی از تولید چای خشک هستیم که علاوه بر تامین بازار داخل بخشی از آن به صادرات نیز تعلق می گیرد.
از جمله کشور های خواهان چای ایرانی می توان به ترکیه، عراق، افغانستان، گرجستان، روسیه، آلمان و… اشاره نمود.
صادرات یکی از امور مهم در حیطه هر حوزه و هر کشوری می باشد و می تواند با سرمایه گذاری و تدابیر درست ارزآوری خوبی را به همراه داشته باشد.
با توجه به وجود کشور های مختلف در همسایگی ایران و علاقه مندی بسیاری از آن ها به چای ایرانی می توان این امر را مهم شمرده و با انتخاب درست و شناخت بازار هدف و ذائقه مورد پسند عموم آن جامعه با قدرت و نفوذ در این نقاط سودآوری خوبی را برای کشور به همراه آورد.
مردم عراق از جمله طرفداران چای ایرانی بوده و هستند و امروزه شاهد ورود اکثر بازرگانان عراقی به مناطق چایخیز جهت خرید چای ایرانی اما با قیمت مناسب هستند.
تامین دست اول به همراه قیمت های مناسب و انجام امور مربوط به صادرات از جمله موارد مهمی بوده که با فراهم نمودن آن راه ها هموار شده و تنها کافیست تا با مشاهده بار از نزدیک اقدام به ثبت سفارش و حجم مورد درخواست خود نموده و در حداقل زمان آن را از ما دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com