صادرات انواع چای ایرانی

آیا به دنبال خرید چای ایرانی مرغوب با قیمت مناسب جهت صادرات با ارائه تمامی مدارک لازمه هستید؟ شما می توانید سفارشات خود را در هر حجم درخواستی اعلام و در حداقل زمان آن را تحویل بگیرید.

چای از جمله کالاهای پر تقاضا در بازار است که ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان آن نقش بسزایی را در تولید و فروش و بازاریابیش ایفا می نماید.
کشور های بزرگ تولید کننده چای سهم بسزایی را در صادرات و بالطبع ارزآوری آن دارند، کشور ما ایران با کشت محدود چای تنها در مناطق شمالی به دلیل شرایط جوی مناسب، سالانه جوابگوی سهم اندکی از بازار داخل می باشد و ورود چای های خارجی به صورت قاچاق و عدم کنترل کارآمد مرز ها می تواند آسیب جدی و جبران ناپذیری را به این صنعت داخلی وارد نماید.
امروزه چای ایرانی با توجه به طبیعی بودنش در فرآیند پرورش و تولید مورد توجه بسیاری از کشور ها قرار گرفته و اهمیت به این موضوع سبب شده تا با توجه به حجم هر چند کم تولید شاهد صادرات انواع چای ایرانی به کشور هایی همچون عراق، ترکیه، روسیه، گرجستان، افغانستان، آلمان، ایتالیا و… باشیم.
برای خروج چای از کشور لازم است تا گواهینامه بهداشت و استاندارد دریافت و سپس مراحل ترخیص و… آن انجام شود جهت طی تمامی مراحل صادرات و آماده سازی انواع چای ایرانی در هر تناژ و کیفیت و رنج قیمتی آماده همکاری با شما عزیزان می باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com