سفارش عمده چای شمال

چای شمال بر اساس درجه بندی دارای تنوعی از انواع سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه بوده که سفارش عمده هریک بسته به نوع و حجم خرید می تواند سبب عرضه آن ها با قیمت های بسیار مناسبی گردد.

از جمله کالا های بسیار پرفروش و در عین حال پرسودی که در بازار ایران، جای خود را به خوبی در بین خانواده ها باز کرده و با تقاضای بسیاری در طول سال مواجه است چای می باشد.
این محصول کشاورزی به سبب امکان کشت و تولیدش در شمال کشورمان و استفاده از برگ های مرغوب، و نظارت کارشناسان خبره با بهترین کیفیت در حال تولید بوده و حتی امروزه علاوه بر بازار داخلی به مرحله صادرات و سفارش به کشور های حاشیه خلیج فارس و بسیاری از کشور های اروپا نیز رسیده که توانسته ارزآوری خوبی را در پی داشته باشد.
عطر، طعم و رنگ کاملا طبیعی چای شمال دلیل دیگری بر محبوبیت و مطلوبیت آن بوده و بهترین زمان جهت سفارش آن از اواخر اردیبهشت و با آغاز زمان چیدن چای بوده، زیرا بوته چای با استراحت زمستانه و آغاز بهار دارای برگ های ترد و جوان بوده که بیشترین قدرت عطر دهی را دارا می باشند پس از آن این عمل هر 45 روز تکرار شده و در آبان ماه به پایان می رسد که چای بهاره دارای عطر بیشتر و پس از آن چای تابستانه و پاییزه دارای قدرت رنگدهی بالاتری می باشند.
از مناطق چایخیز شمال با تعدد کارخانه های چایسازی و سطح زیر کشت می توان به استان گیلان با 90 درصد سطح باغات چای (لاهیجان، لنگرود، چابکسر، رودسر، املش، فومن، شفت) و 10 درصد مازندران (تنکابن و رامسر) اشاره نمود که برای فعالین این عرصه یکی از مهم ترین نقاط جهت تامین دست اول محسوب می شوند.
لازم به ذکر است که قیمت نهایی ارائه شده در مورد انواع چای شمال، رابطه مستقیمی به میزان سفارش عمده و کلی آن دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com