چای ارگانیک بهاره

سفارش خرید چای ارگانیک بهاره شمال (نوبرانه)

چای ارگانیک بهاره به جرات از بهترین انواع چای ایرانی موجود در بازار است. سفارش خرید چای ارگانیگ بهاره شمال (نوبرانه) به قیمت عمده از 50 کیلو و قیمت جزیی با حداقل خرید 2 کیلو آغاز شد. فروش مرغوبترین چای فله بهاره و چای تجاری صادراتی در بزرگترین مرکز پخش چای ایران انجام می گردد.

آیا از مصرف کنندگان چای خارجی هستید یا چای ایرانی؟ آیا چای ارگانیک بهاره شمال را می شناسید؟ در زمان خرید چای به چه ویژگی های آن توجه می کنید؟ تنها رنگ دهی سریع و داشتن عطر بالا برای شما کافیست؟ چه قیمتی را برای خرید چای های خود می پردازید؟ امکان خرید مستقیم چای را تجربه کرده اید؟

چای ارگانیک بهاره

چای ارگانیک بهاره شمال

به چای هایی که تحت هیچ عمل آوری خاص و افزونی اسانس از سمت کارخانه تولید و در باغات چای از هیچگونه سمی و مواد مضر شیمیایی استفاده نشود چای ارگانیک گفته شده و در صورتی بهاره خوانده می شوند که برداشت آن ها در فصل بهار انجام گیرد در اینصورت کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های برداشت تابستان و پاییز دارا هستند و موقعیت باغات چای در نواحی شمال ایران و شیوه تولید با این روال آشنا و در نتیجه چای کاملا خالص و طبیعی را در اختیار خواهیم داشت.

چرا چای بهاره به نوبرانه معروف می باشد؟

در گیاه چای پس از یک دوره استراحت 6 ماهه و خواب زمستانی برگ ‌های غنی و با طراوت روئیده می‌شود. آیا می دانستید که تنها 8% از چای های کل دنیا از برداشت چین اول بهاره می‌باشند؟ چین اول ملایم‌ترین و غنی‌ترین چای به لحاظ رنگ، طعم و عطر شناخته شده می باشد، چرا که از جوان ‌ترین و لطیف‌ ترین برگ‌ های بوته چای چیده شده اند و به دلایل فوق به این چای تازه چای ارگانیک بهاره نوبرانه گفته شده که ارزش قیمتی بالاتری را نیز دارا می باشد.

چای ارگانیک بهاره

خاصیت انواع چای ارگانیک شمال چیست؟

  • کمک به حفظ سلامت فردی
  • رقیق نمودن غلظت خون
  • کاهش استرس
  • نشاط بخش
  • پیشگیری کننده آلزایمر
  • ممانعت از ایجاد سرطان
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • محافظت از کبد
  • ضد ویروس
  • خوشبوکننده دهان
  • کاهش دهنده فشار خون بالا
  • دفع کننده سموم موجود در بدن

چای ارگانیک بهاره

سفارش خرید چای ارگانیک بهاره شمال

چای های موجود در بازار مدل های متنوعی را دارا هستند و هر یک بر حسب تقاضا مشتریان و متقاضیان خود را دارا هستند اما همواره سفارش خرید چای ارگانیک بهاره شمال به دلیل کیفیت بالا در حد بالایی قرار داشته و امروزه با شناخت بیشتر این چای شاهد سطح گسترده تری از سفارشات این چای در سراسر کشور می باشیم. اگر به دنبال کیفیت، سلامت بالا و مرغوبیت یک چای هستید پیشنهاد ما برای شما خرید این چای اصل، درجه یک و خالص با قیمت ارزان ر از نمونه چای های وارداتی می باشد که نمی توان هیچ اطمینان 100% از محتویات داخل آن ها داشت.

ویژگی های مهم و قابل اهمیت در زمان خرید چای طبیعی چیست؟

  1. هر چه چای ظاهر درشت تر، مرغوبیت و سلامت بیشتری دارد.
  2. اگر کمی از آن را ببویید باید رایحه سبک و دور از عطر و ادکلن باشد.
  3. چنانچه لمسش کنید لطیف نیست، زیر و تیز است.
  4. امکان ندارد چای خالص چه در فنجان آب گرم و چه فنجان آب سرد سریع رنگ دهد.
  5. وجود ساقه چای میتواند به رایحه بیشتر چای کمک بیشتری نماید.
  6. رنگ ظاهر چای یکدست سیاه نباشد رنگ واقعی چای قهوه ای پررنگ است.
  7. هرچه وزن چای بیشتر و فضای کمتری را اشغال نماید مرغوبیت بیشتری خواهد داشت.

چای ارگانیک بهاره

قیمت چای ارگانیک بهاره

در چای رده بندی هر دسته و نوع چای قیمت آن را معین می نماید اما در بازار با توجه به عوامل مختلف می توان رنج قیمت های مختلفی و گاها بالایی را در برخی از نمونه ها شاهد بود. در دست داشتن قیمت واحد در سطح کشور و تمام شدن قیمت نهایی ارزان تر قطعا می تواند علاوه بر کسب سود مناسب برای فروشنده برای مصرف کننده نهایی نیز عالی و با رضایت مندی بالاتری همراه شود. قیمت چای ارگانیک بهاره اندی بالاتر است اما تضمین کیفیت را دارا هستند. برای درست داشتن قیمت انواع چای ارگانیک بهاره تازه بهتر است حتما مراکز فعال فروش و پخش چای در نواحی چایخیز شمال را برگزینید چرا که همواره قیمت های ارزان تر و چای 100% خالص و درجه یک را به شما عرضه می نمایند.

فروش عمده و اینترنتی چای ارگانیک بهاره اصل

فروشندگان چای برای رفع نیاز بازار و در دست داشت چای های تازه نیاز به خرید عمده و دست اول چای دارند و در اینصورت می توانند مزیت های بسیاری را برای خود فراهم نمایند، از جمله سودخوب و فروش بالاتر. مرکز خرید چای ایرانی همواره فروش عمده و اینترنتی چای ارگانیک بهاره اصل را مستقیم فراهم نموده تا افراد فعال در این زمینه بتوانند چای سنتی اصیل و طبیعی و سالم را در حجم مورد نظر سفارش نمایند. چای سیاه و چای سبز شمال در درجه بندی مختلف ائم از (چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه) فله و بسته بندی در حال عرضه در بازار چای سراسر کشور می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com