سایت اینترنتی فروش چای شمال ایران

سایت اینترنتی چای ایران مرغوب ترین انواع چای شمال را به صورت ارگانیک و خالص ارائه می نماید که جهت خرید عمده آن می توانید هماهنگی های لازمه را با کارشناسان آن فراهم نمایید.

ایران از جمله کشور های مهم در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که با توجه به داشتن اقلیم مناسب و محصولات باغی باکیفیت سبب شده تا با صادرات آن ها به کشور های حاشیه و جلب رضایت آن ها از مشتریان دائم به جهت درآمدزایی محسوب شوند.
چای از دسته نوشیدنی هایی است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و استقبال از آن فروش بالایی را برای ابرتولیدکنندگانش به همراه دارد.
استان گیلان و مازندران در شمال ایران دو منطقه خوش آب و هوا با سطح وسیعی از باغات چای می باشند و بوته های چای را به غیر این دو ناحیه در جای دیگری در ایران نمی توان یافت.
استفاده نشدن از سموم شیمیایی با توجه به شرایط مناسب جوی چای شمال را به یکی از طبیعی ترین چای ها تبدیل نموده که جهت افزایش قدرت رنگدهی آن از هیچگونه رنگی استفاده نمی گردد.
عطر و طعم بی نظیر این چای منحصر به فرد بوده و با توجه به میزان کم تولید جهت تامین سالیانه اما جنبه اقتصادی خوبی را داشته و می توان عراق، أفغانستان، ترکیه، ارمنستان را از مشتریان پروپاقرص چای ایران دانست به طوری که امروزه با یادگرفتن راه روش خرید و منابع تولید تجار و بازرگانان خود از سایر کشور ها به کارخانه های چایسازی جهت تامین چای مورد نیاز خود در هر تناژی اقدام می نمایند.
بیشترین نوع چایی که در شمال ایران تهیه می شود ارقام سیاه و سبز است که به دسته های مختلف بر مبنای درشتی و ریزی و کیفی تقسیم بندی می شوند.
چای سرگل بیشترین میزان فروش در نیمه اول سال را دارا بوده، اما چای ممتاز را می توان پر فروش ترین چای در طول سال دانست.
اگر به خطه چایخیز شمال مراجعه نموده اید حتما با نام چای دستی آشنا شده اید و یا لااقل نامش را شنیده اید این چای توسط چایکاران به مقدار بسیار کم آماده می گردد و با توجه به سخت بودن مراحل ایجادش از جمله چای های اعلاء و گرانقیمت به حساب می آید.
سایت اینترنتی پیش روی شما با داشتن کارشناسان مجرب تمامی تلاش خود را به کاربسته تا از شمال ایران، لاهیجان مرکز و پایتخت چای داخل فروش بهترین نمونه از چای ها را فراهم آورد و شما می توانید زین پس با خیالی آسوده و در هر مکان و شهری که هستید تنها با یک سرچ کوچک و ثبت سفارش خود از چای های ناب آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com