قیمت چای سبز

دریافت لیست قیمت چای سبز ایرانی اصل و مرغوب

قیمت چای سبز و دریافت لیست را از طریق خرید اینترنتی چای از سایت چای ارگانیک ایرانی تجربه نمایید. در این شیوه خواهید دید که علاوه بر قیمت ارزان تر چای سبز نسبت به بازار می توانید در هر نقطه از کشور انواع چای اصل و مرغوب را به صورت مستقیم، عمده و دست اول خریداری نموده و با فروش آن سود خوبی را رقم بزنید.

چای سبز از جمله چای های با خاصیت بالا به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان بالا و حفظ مواد مغذی برگ سبز چای در درون است. این چای چای نیمه تخمیری نام دارد، زیرا مرحله اکسیداسیون را شامل نشده و برگ ها به همان حالت سبز خشک می گردند. چای سبز رنگ خاصی نداشته و شامل عطر نمی شود اما نوشیدن روزانه آن می تواند فواید بسیاری را به دنبال داشته باشد. بزرگ ترین تولید کننده چای سبز در دنیا کشور چین است و سهم تولید این چای در بازار جهانی 30% می باشد. در شمال ایران با توجه به سطح وسیع باغات چای در دو استان گیلان و مازندران این امکان فراهم است که بتوان چای سبز ایرانی اصل و مرغوب را با بهترین قیمت خریداری نمود.

چای سبز ایرانی

تنوع موجود در چای سبز ایرانی

  • چای سرگل سبز
  • چای ممتاز سبز
  • چای شکسته سبز
  • چای قلم سبز
  • چای باروتی سبز
  • چای خاکه سبز

چای سبز ایرانی اصل

قیمت چای سبز اصل و مرغوب

از آنجا که شناخت اصل و مرغوب بودن چای سبز نسبت به سایر چای ها با توجه به نداشتن عطر و رنگ اندگی دشوار است و نیاز به آزمایشگاه و ایزار خاص دارد. لذا خرید نوع ایرانی آن می تواند اطمینان بیشتری را نسبت به تازه بودن و خلوص آن به شما بدهد. چای سبز ممتاز، سرگل و چای سبز قلم درشت بهترین انواع نمونه های ایرانی آن بوده که بازار پسندی بالایی را تا به امروز داشته اند و این چای های مرغوب قیمت بالاتری را نسبت به دیگر چای ها دارا می باشند.

قیمت چای سبز اصل و مرغوب

عوامل موثر بر قیمت چای سبز ایرانی

  • نوع چای
  • نوع برند یا فله بودن چای
  • واسطه ها
  • شرایط جوی زمان داشت و برداشت
  • منطقه تولید چای

قیمت چای سبز ایرانی

قیمت چای سبز لاغری

چای سبز به دلیل داشتن موادی مانند کاتچین (ضدسرطان) و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی و مداوایی می باشد، امروزه کاربرد چای سبز در زمینه لاغری بیش از قبل اهمیت یافته و می توان تنوعی از بسته ها و طعم ها و انواع طبیعی آن را در بازار ها مشاهده نمود که در بسیاری از مواقع با توجه به استقبال خوب از آن با سودجویی و قیمت گزاف به مشتریان فروخته می شود. مرغوب ترین چای سبز های لاغری از امروز با قیمت بسیار عالی و مناسب از بهترین برند های ایرانی هم اینک در اختیار شما قرار دارد.

قیمت چای سبز لاغری

دریافت لیست قیمت چای سبز

شاید دریافت لیست قیمت چای سبز و سایر چای ها در برهه های مختلف زمانی برای شما سخت و دشوار باشد. مرکز فروش چای ایرانی همواره در تمای شرایط همراهتان بوده تا از بهترین شرایط خرید بهره مند شوید. جهت دریافت لیست قیمت چای سبز ایرانی و انواع چای سیاه فله و بسته بندی در حجم عمده و جزیی کافیست تا درخواست خود را به کارشناسان سایت مقابل ارائه نموده و ازقیمت های واحد، ارزان و دست اول بهره مند گردید.

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com