چای ممتاز

خرید چای ممتاز شمال سرچین بهاره درجه یک

چای ممتاز به عنوان چای ایرانی اصل و اعلا بیشترین فروش عمده را در بازار چای ایران دارا می باشد. خرید چای ممتاز شمال سرچین بهاره درجه یک، چای طبیعی سرگل لاهیجان با بهترین قیمت و کیفیت 100% تضمینی آغاز شد. آیا پرفروش بودن چای ممتاز شمال دلیلی بر رد دیگر انواع چای سبز و سیاه می باشد؟

محصولات درجه یک و به اصطلاح زرین در میان خریداران تمام محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار است. این رتبه در هر محصولی سطح توقعات مصرف کنندگان را بالا می برد. کما اینکه این امر را در محصولی همانند چای نیز شاهد می باشیم. ایجاد رنگ و رایحه دلپذیر در چای یکی از مهم ترین توقعات می باشد اما باید پرسید به چه قیمتی؟ چرا که استفاده از رنگ و رایحه در این محصول در دنیا افزایش داشته و با توجه به مخدوش نمودن اذهان عمومی مصرف اینگونه چای ها افزایش و سطح توقعات تغییر یافته است اما هستند خریدارانی که همچنان چای طبیعی و خالص را به چای های تقلبی حاوی رنگ ترجیح داده و بابت رعایت این امر بهای خوبی را نیز می پردازند.

چای ممتاز

چای ممتاز سرچین بهاره

چای ممتاز درجه بندی دوم چای بعد چای سرگل قرار دارد و همچنان از جمله چای هایی است که در تهیه آن از مرغوب ترین برگ های بالایی ساقه چای استفاده می شود و به چای خوش طعم و خوش مزه محبوبیت دارد. همانند دیگر نمونه چای ها چای ممتاز سرچین بهاره که در فصل بهار تولید می شود دارای بیشترین کیفیت بوده و متقاضیان بیشتری را دارا است. چای ممتاز بهاره عطر بیشتر و چای ممتاز تابستانه و پاییزه میزان و قدرت رنگدهی بالا و مورد تاییدتری را برای افراد پذیرای رنگ چای دارا می باشند.

چای ممتاز

چای سیاه ممتاز بهاره شمال ایران چه ویژگی هایی دارد؟

  1. پرمصرف‌ترین چای ایرانی
  2. دارای برگ‌هایی با سایز متوسط و پیچیده
  3. طعم گس و دلنشین
  4. عطر بسیار دلنشین
  5. رنگ‌دهی خوب و مطلوب
  6. فاقد هرگونه مواد افزدونی و شیمیایی
  7. چای مناسب و متناسب با ذائقه تمام ایرانیان
  8. زمام دم کشیدن: ۱۵ دقیقه
  9. بهترین زمان مصرف: ۱۸ الی 24 ماه پس از تولید در شرایط مطلوب

چای ممتاز

قیمت چای ممتاز شمال

آیا می دانستید که برای تهیه هر یک کیلو چای بسته به وزن برگ سبز نیاز به 4 الی 6 کیلو برگ سبز می باشد؟ هر چه چای به دست آمده وزین و سنگین تر باشد و حالت پرو سبک نداشته باشد دارای ارزش کیفی و قیمتی بالاتری خواهد بود. چای ممتاز از جمله چای های درجه یک و وزین ایرانی است که ارزش قیمتی بالا اما به نسبت چای های وارداتی در رده ارزان تری قرار دارد از این رو خریداران بسیاری به دنبال خرید چای ممتاز شمال سرچین بهاره درجه یک می باشند تا بدین طریق رضایتمندی مشتریان خود را کسب و حاشیه سود خوبی را نیز دریافت نمایند. خریداران قیمت این چای را در سال 98 از سمت مراکز تولید چای شمال 50000 تومان و عمده ی آن را 40000 تومان تجربه نموده اند و برای دریافت لیست قیمت جدید می توانید در هر زمان از طریق ارتباط با کاشناسان مجموعه اقدام نمایید.

چای ممتاز

خرید چای ممتاز شمال سرچین بهاره درجه یک

فروشگاه ها و مغازه داران، بنک داران، ارگان ها و تجار از کشور های خاص همواره از خریداران عمده چای ممتاز می باشند. در طی سال های اخیر دسترسی به چای اصیل و درجه یک شمالی بیش از پیش راحت تر شده چرا که هم اینک از طریق فروشگاه اینترنتی چای، خرید آنلاین، خرید سنتی به راحتی در دسترس قرار داشته و می توان بهترین انواع چای فله و مورد درخواست را با سرعت بالاتری در اختیار داشت ضمن اینکه قیمت های ارائه شده نیز ارزان تر و در سطح پایین تر و رقابتی تری نسبت به بازار چای قرار دارد. از شهر های با تقاضای بالای چای ایران می توان به :

  • تهران
  • مشهد
  • تبریز
  • شیراز
  • اهواز
  • کرمان
  • کرج
  • کرمانشاه و.. اشاره نمود.

فروش چای ممتاز اصل لاهیجان

خرید چای اصل برای خریداران بسیار حائز اهمیت است. از آنجا که چای ایرانی علی الخصوص چای لاهیجان و سایر نقاط شمالی حاوی هیچ مواد سمی و شیمیایی در باغات چای نبوده و در کارخانه ها با قوانین موجود چای خالص و بدون اسانس عرضه و تولید می شود لذا اعتماد از اصل و خلوص چای وجود داشته و به دلیل کیفیت بالا همواره انواع چای طبیعی لاهیجان مورد توجه بیشتری قرار دارد. فروش چای ممتاز اصل لاهیجان نیز به شکل دست اول و کاملا تضمینی به قیمت درب کارخانه در سطح بازار ایران به جهت حساسیت در این زمینه و دسترسی به چای مرغوب برای هم میهنان فراهم گردیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com