خرید چای مرغوب و درجه یک شمال

فرصت خرید چای های مرغوب و درجه یک سیاه و سبز شمال و قیمت های دست اول از جمله مزایای فراهم شده در مرکز چای ارگانیک ایرانی است.

امروزه توقع مردم از چای مرغوب را می توان در رنگ و زود دم بودن خلاصه نمود که به اشتباه وارد اذهان عمومی شده در صورتی که یک چای مرغوب و درجه یک و کاملا طبیعی در عرض 3 الی 5 دقیقه آماده نوشیدن نمی شود بلکه باید زمان بیشتری را جهت دمکشی طی نماید تا بتواند عطر و طعم و زنگ واقعی خود را نمایان سازد.
با توجه به درخواست و تقاضای بالای خرید چای در کشور ما و چایخور بودن مردم ما باید حساسیت خاصی در زمینه سلامت چای ها به عمل آید کما اینکه با وجود مرز های بسیار چای های قاچاق که حاوی چای های غیر شرب و پر از مواد شیمیایی است وارد و شاهد خرید و فروش عمده آن در سطح بازار ها هستیم.
در شمال ایران و دو استان گیلان و مازندران شهر هایی با آب و هوای خوش و مناسب کشت چای وجود دارند که در سطح باغات وسیع چای آن ها از هیچ سمومی استفاده نشده و حتی پس از تولید به صورت کاملا خالص عرضه می گردند، اما ترویج و تبلیغات کم در این زمینه دیدگاه منفی را به لحاظ دیر دمی در سطح جامعه به وجود آورده که لزوم تغییر آن دیده شده و طی فعالیت های مداوم و تلاش در این زمینه در طی سال های اخیر سبب شده تا افزایش خرید چای های شمال را در بین خانواده های ایران شاهد باشیم، کما اینکه صادرات چای نیز در سطح گسترده ای در حال انجام می باشد.
چیدن برگ های مرغوب و جوان چای به اصطلاح یک غنچه و دو برگ بالایی چای در کیفیت نهایی آن بسیار تاثیرگذار بوده و باعث می شود تا چای درجه یک را داشته باشیم که با انتخاب و استفاده صحیح می تواند توقع شما را از یک چای اصیل و خوب برآورده نماید.
شفافیت چای شمال در فنجان چای و ساعت ها حفظ رنگ بدون تیره شدن و تغییر مزه از نقاط مثبت بوده که قابل توجه و تامل برای اشخاصی است که از چای های خارجه می نوشند که در موارد زیادی دیده شده روی چای روغن معلق بوده و رنگ آن حتی به دیواره ظرف می نشیند.
چنانچه درخواست خرید چای بهترین چای درجه یک شمال را دارید توصیه می شود تا آن را از طریق مراکز و سایت های مرجع در حجم مورد نظر فراهم نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com