چای قلم

خرید چای قلم بهاره لاهیجان

چای قلم یکی از چای های سنتی و خوش رایحه ایرانی است. برای خرید چای قلم بهاره لاهیجان در سراسر بازار ایران می توانید از هم اینک اقدام به ثبت سفارش و دریافت قیمت کارخانه ای نمایید. فروش چای قلمی درجه یک و بهترین انواع چای شکسته و چای ممتاز و … عمده در مجموعه پیش رو در حال انجام می باشد.

چای قلم

چای قلم چیست؟

اگر قرار باشد که از یک چای سنتی با طعمی اصیل و ماندگار نام ببریم حتما چای قلمی سنتی را می توان به جرات نام برد. این چای حاصل استفاده از برگ های دوم و سوم به بعد گیاه چای در بهار، تابستان و پاییز است و چون ساقه های چای را با خود به همراه دارد لذا می توان رایحه بی نظیری را در آن شاهد بود. از نظر ظاهری درشت ترین چای و یک چای دیر دم ایرانی نام دارد.

چای قلم بهاره چیست؟

به برداشت چای در هر فصل و انواع محصول درجه بندی شده آن عنوان همان فصل را می دهند. به عنوان مثال برداشت برگ سبز در بهار و چای حاصل از آن به چای بهاره ملقب می باشد مثل چای قلم بهاره لاهیجان. چون برگ های برداشت شده ترد و شکننده بوده و رایحه بیشتری بر روی کرک ها و ساقه چای در جریان است لذا چای حاصله کیفیت بالایی داشته و در صدر آمار فروش چای می توان چای های طبقه بندی شده بهار را با بالاترین تقاضا در بازار چای شاهد بود.

انواع چای قلم

  • چای قلمی سنتی با چوب
  • چای قلم لیزری
  • چای قلم سوزنی
  • چای ساقه

چای قلم بهاره

بهترین چای قلمی لاهیجان

در میان دسته بندی های چای های قلم قطعا نوعی از آن تقاضای بیشتری را دارا است. با توجه به مصرف بالای چای خارجی در بازار و عملیات سورتینگ در چای ها لذا ظاهر یکدست و خوب بر بازار پسندی چای می افزاید از این رو چای قلم لیزری سوزنی مشتریان بیشتری داشته و در بازار آن را در میان انواع چای قلمی از بهترین گزینه ها با توجه به قیمت بالاترش نسبت به نمونه های چوبدار می دانند.

چرا چای قلم سیاه محبوب تر است؟

از آنجا که چای سیاه دارای رنگ و رایحه و طعم موردپسند برای اکثر ذائقه ها می باشد لذا محبوبتر نیز می باشد. این رایحه و رنگ در طی عملیات تولید و از اکسیداسیون چای حاصل و آن را یک چای مطلوب و پرفروش نموده است. چای قلم سیاه رایحه و طعمی بی نظیر دارد و حال آنکه نمونه چای سبز بدون طعم و رایحه بوده و بیشتر با توجه به درشتی و باز شدنش در آب گرم و اطمینان از طبیعی بودنش و خواصش مورد توجه قرار دارد. چای قلم چای مقرون به صرفه و اقتصادی و گزینه پیشنهادی عالی برای مصرف روزمره می باشد.

تفاوت دو چای شکسته و قلم چیست؟

  1. چای شکسته ظاهرریز یا متوسطی داشته حال آنکه چای سنتی فلم ظاهر درشت دارد.
  2. چای های شکسته زوددم تر و قلمی دیردم تر است.
  3. رایحه و طعم در چای های قلم بالاتر از شکسته است.
  4. قیمت چای قلمی مناسب و مورد توجه می باشد.
  5. چای های رده قلم وزین تر از شکسته هستند.
  6. فضای اشغالی در چای های شکسته کمتر و در قلمی بیشتر است.

چای قلم بهاره لاهیجان

خرید چای قلم بهاره لاهیجان

خریداران و متقاضیان چای همواره به دنبال خرید چای درجه یک و خالص هستند از این رو تولیدات داخلی با توجه به داشتن سطح استاندارد بالا از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. برای خرید چای قلم بهاره لاهیجان در سراسر ایران و خرید سایر انواع چای سیاه و چای سبز به صورت فله ای و کیسه ای می توانید از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان اقدام نموده و چای تازه و تولید سال را مستقیم تهیه و تامین کنید.

فروش چای قلمی لاهیجان

فروشندگان چای در بازار می دانند که برای ثبات مشتریان و افزایش آن ها باید درصدد جلب رضایت آن ها از طریق خرید بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. مراکز و نمایندگی های فروش چای در سطح بازار به ارائه و عرضه چای مشغول هستند و شرایط خوبی را برای خرید دارا هستند اما هم اینک امکان فروش چای قلم بهاره لاهیجان در کنار چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل بهاره، چای باروتی و چای خاکه از تولید به مصرف وجود داشته و می توان با تامین هر یک با تضمین و 100% خلوص چای آن ها را دریافت و عرضه نمود.

چای قلم

قیمت چای قلم درجه یک

حتما می دانید که ارزش قیمت هر چای به درجه بندی و نوع آن بر می گردد. در میان انواع چای قلمی همواره چای قلم لیزری مورد توجه بوده و می توان خرید عمده آن را به قیمت عالی از طریق مرکز پخش چای ایرانی در لاهیجان با شرایط عالی و خرید اینترنتی تجربه نمود. قیمت چای قلم درجه یک ساده در سال 99 به قیمت 40 و جزیی 60 هزار تومان و قیمت خرید چای قلم بهاره لاهیجان لیزری(سورت شده بدون چوب) عمده هر کیلو 50 و جزیی هر کیلو 70 هزار تومان عرضه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com