چای قلم ایرانی

خرید چای قلم اعلای ایرانی با بهترین قیمت فروش

چای قلم ایرانی را تا چه حد می شناسید؟ آیا می دانستید که خرید چای قلم اعلای ایرانی با بهترین قیمت فروش در نمایندگی چای ارگانیک ایرانی در سراسر بازار امکانپذیر شد؟ خرید اینترنتی امکان خرید عمده و کلی انواع چای شکسته، چای سبز و مرغوب ترین چای بهاره چین اول را برای فراهم نموده است.

همان طور که می دانید چای سیاه محبوب ترین چای دنیا نام دارد. آیا می دانستید که طعم چای سیاه چگونه به دست می آید؟ طعم و مزه چای های سیاه در مرحله اکسایش رقم می خورد. هر چه برگ های چای کوچک تر باشند مواد تخمیر کننده بیشتر جذب برگ ها خواهند شد که باعث تلخی در چای و یبوست در انسان می گردد. بنابراین هرچه دانه های چای کوچک تر، مزه آن تلخ تر و هر چه چای ظاهر درشت تری داشته باشد مرغوبیت بالاتر و خاصیت بیشتری را به همراه دارد.

چای قلم ایرانی

چای قلم ایرانی

این چای در رده درجه بندی چای ایرانی رتبه سوم را دارد و ظاهر درشتی دارد که برای دم کردنش باید تقریبا دو برابر دیگر چای ها یعنی 7 گرم از آن را به ازای هر نفر استفاده نمایید. چای قلم ایرانی را می توان از چای های اعلا و خوش عطر و طعم از دیار گیلان و معتبرترین کارخانجات چایسازی دانست. این چای را چنانچه به درستی استفاده و دم نمایید می تواند کیفیتی برابر با چای سرگل و چای ممتاز داشته باشد.

چای قلم ایرانی

مشخصات چای قلم ایرانی چیست؟

  • میزان گسی: متوسط
  • مقدار کافئین: زیاد
  • وعده مناسب: برای مصرف
  • روزانه و تمام وعده ها
  • میزان مصرف این چای: 7 گرم برای هر نفر
  • زمان تقریبی جهت دم کشیدن: 15 الی 20 دقیقه
  • رنگدهی : عالی
  • رایحه : 100% طبیعی
  • فاقد هر گونه افزودنی
  • لقب دیردم با توجه به ظاهر درشتش
  • تولید برترین کارخانجات چایسازی گیلان
  • چای سنتی و فاقد مواد افزودنی

چای قلم ایرانی

اسامی دسته بندی شده چای قلم چه نام دارند؟

  • چای قلم درشت
  • چای قلم سوزنی
  • قلم ساده

چای سیاه قلم درشت بهاره ایرانی چیست؟

این چای با ظاهری درشت تر از سایر انواع چای سیاه و طعم و رنگی منحصر به فرد است. در چای قلم می توان درصد و میزان ساقه بیشتری از چای را مشاهده نمود و در مورد قلم درشت بودن نام این چای بزرگی و کوچکی دانه های چای را بیان می نماید. این چای قابلیت برداشت و تولید در سه فصل بهار، تابستان و پاییز را دارا است

بهترین چای قلم ایرانی چه نام دارد؟

این چای نیز همانند سایر انواع رده بندی چای ها دارای درجه بندی قوی و ضعیف می باشد. بهترین نوع چای قلم ایرانی برداشت بهاره با داشتن رایحه و رنگ و کیفیت بالا می باشد هر چه میزان ساقه در این چای بیشتر رایحه بالاتری را خواهد داشت. هم اکنون با سورت و حذف چوب های این چای درصد آن را کم و بر بازار پسندی آن افزوده شده چرا که ظاهر یکدست و پیچش بالای آن بیشتر به چشم آمده و مورد پسند بیشتری قرار دارد. چای قلم سوزنی بهاره کیفیت بالایی داشته و همواره فروش بیشتری را در میان تقاضای بازار دارا می باشد.

چای قلم ایرانی

خرید چای قلم اعلای ایرانی با بهترین قیمت فروش

علاقه به مصرف چای ایرانی در میان مردم ما در طی سال های اخیر افزایش داشته و این امر را می توان مرهون طبیعی و سنتی بودن این چای و در عین حال فاقد هر گونه سموم و افزودنی دانست. خرید چای قلم اعلای ایرانی با بهترین قیمت فروش و توجیه اقتصادی خوب توانسته افزایش و روند رو به رشدی را به خود ببیند. هم اینک این چای علاوه بر بازار داخل در بخش صادرات نیز مورد توجه قرار داشته و در کنار سایر انواع چای به خوبی مورد معامله عمده قرار دارد. برای تقاضای خرید چای قلم ایرانی و داشتن تنوعی از چای درجه یک سیاه و سبز می توان مراکز فروش چای در نقاط چایخیز را که هم اینک به راحتی در دسترس قرار دارند انتخاب و بهترین چای اعلای دنیا را در هر نقطه از کشور در حجم مورد نظر در اختیار داشت.

چای قلم

 

فروش چای قلم ایرانی درجه یک در تهران و سایر شهرستان ها

با توجه به واردات عظیم چای به کشور ما و پخش عمده چای خارجی در بازار لذا ذائقه بسیاری از هم میهنان ما به چای های حاوی رنگ و اسانس در کنار چای طبیعی عادت و سطح بالایی از تقاضای بازار را شامل می ود. برای دسترسی به چای اصل و خالص همواره خرید چای ایرانی از گزینه های مطلوب و عالی محسوب می گردد چرا که سلامت تایید شده ای داشته و هم اینک در تهران و سایر شهرستان ها شاهد افزایش تقاضای خرید چای اعلای ایرانی می باشیم. فروشندگان و نمایندگان چای شمال در سراسر ایران جهت تکمیل سبد خرید و تامین دست اول انواع چای ائم از چای سرگل، چای قلم ایرانی، چای ممتاز و چای شکسته و برند های معتبر می توانند شیوه مدرن خرید و دسترسی را برگزیده و چای مورد نظر را در محل کار خود در اختیار داشته باشند.

نمایندگی چای ارگانیک ایرانی

این مرکز به عنوان بزرگ ترین نماینده پخش عمده چای در کشور توانسته همواره مرغوب ترین چای اصیل و سنتی را به شکل دست اول به قیمت های ارزان تر و رقابتی عرضه نماید. از این روز خریداران عمده و جزیی و تجار چای جهت تامین مستقیم چای از لاهیجان می توانند اقدام نموده و از طریق خرید اینترنتی و آنلاین می توان با سرعت بالا سفارشات را ثبت و ظرف سریع ترین زمان از طریق راه های ارتباطی موجود چای درجه یک و خالص را در سطح کشور در دسترس داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com