خرید چای فله شمال از کارخانه

خرید چای فله شمال از کارخانه های چایسازی با حذف واسطه ها سبب ایجاد تعادلی در قیمت فروش عمده و ارائه مرغوب ترین انواع چای خواهد گردید.

با توجه به اهمیت مصرف چای در بین خانواده ها می توان انبوهی از تنوع را در انواع فله و علی الخصوص در بسته بندی ها مشاهده نمود به طوری که سبب ایجاد رقابتی در بین تولید کنندگان و بازار خرید آن ها شده، اما داشتن فاکتور کیفیت می تواند نقش بسزایی را در جذب و نگه داشتن مشتری داشته باشد.
با توجه به اینکه چای شمال در 80 درصد موارد به صورت فله عرضه می شود و با توجه به دور بودن این ناحیه از بسیاری از مناطق شاهد دست چرخیدن های متعدد در آن و در مواردی اختلاط با سایر چای ها و افت کیفت و خرابی بازار آن را شاهد هستیم.
لذا ایجاد شرایطی از سمت کارخانه ها جهت دسترسی مستقیم متقاضیان می تواند راهی موثر در فروش بیشتر آنها و خرید بالا از سمت خریداران را به همراه داشته باشد.
با توجه به مصرف بالای چای سیاه در کشورمان هفتاد درصد حجم تولیدی چای کارخانه های شمال به آن تعلق داشته و مابقی چای سبز و مقادیر بسیار محدود چای سفید است.
درجه خلوص این چای ها چه به لحاظ مراحل رشد و چه تولید بسیار بالا بوده و اهمیت استفاده از آن را امروزه در بسیاری از کشور اروپایی شاهد می باشیم.
چای شمال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت بوده و برای داشتن اعلاترین چای سال نیمه دوم اردیبهشت زمان مناسبی برای خرید بوده و چای سرگل که متعلق به این چین بوده یکی از خوش عطر و طعم ترین چای های ایرانی است.
خرید چای فله شمال از کارخانه شرایط تامین یکدست چای در طول سال را فراهم نموده و می توان با توجه به آن تجارت خوب و قویتری را با حاشیه سود مناسب تجربه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com