خرید چای سیاه مرغوب لاهیجان

خرید چای سیاه مرغوب لاهیجان را به صورت دست اول تجربه نموده اید؟ فروش عمده انواع بهترین چای از خطه سرسبز ایران با نرخ های رقابتی از هم اکنون آغاز شد.

چای سیاه چیست؟
چای یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان و با تقاضای بالا در خرید است و محصولی به دست آمده از برگ های چای خشک و اکسید شده است که هنگام ترکیب با آب گرم، یک نوشیدنی رضایت بخش را ایجاد می نماید که در هر زمانی از طول روز که مصرف شود ایجاد نشاط و آرامش در هر فرد می نماید.
چای سیاه بیش از 500 سال است که به عنوان یک نوشیدنی محبوب جایگاه خود را حفظ نموده است و دارای طعم قوی تر از سایر چای های دیگر است.
قدمت کشت چای در کشور ما به یک قرن رسیده و مرکز آن مربوط به شهر لاهیجان بوده که پس از سال ها با دارا بودن تولیدکنندگان با تجربه و استفاده از دانش روز مرغوب ترین چای ها را روانه بازار مصرف می نماید.
چای سیاه دارای اثراتی است که میکروبیوم سالم را به وجود می آورد و برای روده بسیار مفید می باشد، همچنین حاوی فلاونوئیدها است که دارای پتانسیل آنتیاکسیدانی هستند به طوری که می توانند سلول های خود را در سلامت حفظ کنند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حتی برخی از سرطان ها را کاهش دهند.

انواع چای تولید شده در کشور ما چیست؟
سه نوع اصلی از چای در نقاط چایخیز ایران در حال تولید است که می توان مرغوب ترین آن ها را به لحاظ کیفیت مربوط به شهر لاهیجان دانست.
چای سیاه، سبز و سفید که همه آنها از یک منشاء یعنی برگ گیاه چای(Camellia sinensis) ایجاد شده اند.
چای سیاه اکثریت چای مصرف شده در ایران را تشکیل می دهد و چای سفید به دلیل سختی در چیدن، تولید کم و قیمت بالای فروش به بخش صادرات تعلق دارد.
درجه بندی چای نیز بر حسب کیفیت و قیمت شامل : سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه می باشد.
خرید چای یکی از ملزومات در سبد خرید خانوار های ایرانی بوده که می توان اهمیت به مرغوب بودن و سلامت آن را از نکات مهمی دانست، لذا دسترسی راحت و سهل الوصل به این چای می تواند در گسترش هر چه بیشتر آن بسیار کارآمد باشد.
هم اکنون چای سیاه ارگانیک و طبیعی لاهیجان با شرایطی ایده آل و مناسب در حال عرضه مستقیم از این ناحیه بوده و می تواند انتخاب درست و به جا برای تک تک هم میهان عزیز این مرز و بوم باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com