قیمت چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه شکسته صادراتی لاهیجان

چای سیاه شکسته ممتاز زرین یکی از برترین درجه بندی ها در این دسته می باشد. خرید چای سیاه شکسته صادراتی لاهیجان به قیمت مناسب و عمده امکانپذیر می باشد. فروش انواع چای سنتی ائم از چای ممتاز، شکسته ممتاز، شکسته زرین، سرگل، قلم را با بهترین قیمت بازار از ما بخواهید.

چای سیاه شکسته

چای سیاه شکسته چیست؟

این دسته از چای ها شکل معینی را دارا نمی باشند و بسته به نوع از برگ های مرغوب تا ضعیف تر چای حاصل شده و در میان رده با قیمت و کیفیتی نرمال و ایده آل قرار گرفته است. امکان تولید این چای در فصل بهار، تابستان و پاییز وجود دارد و با عبور از الک های نمره خاص به نام و دسته های قوی تا ضعیف دسته بندی می شود. رایحه و رنگ این چای مورد تایید بسیاری سلایق بوده و از آن چای اقتصادی نیز یاد می شود.

چای سیاه شکسته

تفاوت انواع چای سیاه در چیست؟

در شکل ظاهر

  1. فصل برداشت
  2. منطقه کشت و تولید
  3. شیوه تولید
  4. میزان و قدرت رنگدهی
  5. سطح رایحه
  6. نوع چای
  7. مدت زمان دم کشی بسته به ریز یا درشت بودن

درجه بندی چای سیاه شکسته

  • چای شکسته زرین
  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته 1
  • چای شکسته 2
  • چای شکسته ضعیف

چای سیاه شکسته

خرید چای سیاه شکسته صادراتی لاهیجان

خریداران و متقاضیان بسیار در بازار به دنبال چای بوده که هریک می توانند انواع مختلفی از درجه بنید های چای را بسته به سلیقه و ذائقه تهیه نمایند. برای خرید چای سیاه شکسته صادراتی لاهیجان یکی از بهترین فرصت ها در سایت مقابل فراهم و خریداران می توانند در تهیه و تامین چای در تناژ مدنظر از این فرصت بهره و مناسب ترین قیمت ها را در کنار کیفیت مطلوب چای ها تجربه نمایند. چای های صادراتی نقش مهمی را در ارزآوری دارا هستند و چای شکسته با داشتن فاکتور های مورد درخواست از گزینه های مطلوب به جهت خرید برشمرده می شود.

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز

در زمان خرید چای کیفیت و نوع چای نقش مهمی را در برآورد قیمت دارا است و چای ممتاز یکی از چای ها پرفروش در طول سال یا ویژگی های مطلوب رنگ و رایحه و متناسب بودن با اکثر ذائقه ها می باشد در فصل هار می توان انتظار رایحه بالا و در برداشت تابستان و پاییز توقع رنگدهی بالاتری را از این چای درجه یک داشت. قیمت چای سیاه شکسته ممتاز اعلا در سال 99 عمده هر کیلو 60 هزار تومان و چای شکسته درشت 48 و شکسته ریز 46 هزار تومان بوده است.

چای سیاه شکسته

فروش چای سیاه شکسته 1000 گرمی سلفونی

متقاضیان چای در بازار یا چای فله و یا بسته بندی را تهیه می نمایند. چای های برند در بسته هایی با وزن های معین روانه بازار و چای های فله یا در کیسه به صورت عمده و یا سنتی در سلفون شفاف بسته و روانه بازار می گردند. برای خرید چای فله بسته های سلفون 1000 گرمی (یک کیلویی) بسیار متقاضی داشته و همواره مورد توجه قرار دارد. فروش چای سیاه شکسته 1000 گرمی سلفونی سنتی بدون واسطه با کیفیت تضمینی و به قیمت درب کارخانه از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی در سراسر بازار چای ایران در حال عرضه و پخش می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com