خرید چای سبز

خرید چای سبز کیلویی

خرید چای سبز کیلویی اصل را تضمینی با بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی چای ایرانی انجام نمایید. قیمت چای سبز کیلویی در سال 1400 چند است؟ فروش چای سبز خوب از نوع چای بهاره لاهیجان فله ای، عمده و 100% خالص در سراسر کشور قابل سفارش می باشد.

خرید چای سبز

چای سبز شمال ایران

یکی از بهترین و مهم ترین محصولات قابل عرضه از سوی کارخانه های چایسازی شمال ایران چای سبز است و سرانه مصرف آن پس از چای سیاه در رده دوم در کشور ما قرار دارد. جنبه دارویی و درمانی این چای بالا و همواره مورد توجه خریداران عمده ای در بازار قرار دارد. شیوه تولید این چای نیز کاملا سنتی یا ارتدوکس و تنها مرحله اکسید شدن و تغییر رنگ برگ ها حذف و در نتیجه رنگ سبز خود را حفظ می نماید. از لحاظ رتبه بندی این چای همانند چای سنتی سیاه دارای نمونه های سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه است و موقعیت برداشت و تولید در سه فصل بهار، تابستان و پاییز را دارا می باشد.

چای سبز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • رنگ دم شده آن زرد متمایل به سبز است
  • تلخی آن به لحاظ عدم دستکاری و افزودن اسانس می باشد
  • فاقد مواد شیمیایی است
  • هر چه وزین تر، چای مرغوب تر
  • فاقد هر گونه رنگ است

فاکتور های مهم جهت تولید چای سبز اصل

  • منطقه
  • نوع برگ ها
  • شیوه انتخاب و برداشت برگ ها
  • شرایط جوی
  • فاصله زمانی تحویل برگ ها به کارخانه
  • شیوه تولید
  • نوع چای

خرید چای سبز

خرید چای سبز کیلویی

خریداران چای سبز در بازار همواره به دنبال یک چای ارگانیک و خالص بوده تا همواره بتوانند سطح نیاز مشتریان و سلامت آن ها را فراهم نمایند. امروزه چای توسط مراکز فعال بسیاری در سطح کشور عرضه و مراکزی موفق خواهند بود که چای تازه و مرغوبی را به مشتریان ارائه نمایند. برای خرید چای سبز کیلویی و انواع چای سنتی بهاره لاهیجان می توانید در هر زمان با ما همراه شده و بهترین کیفیت های تضمینی را بدین طریق با قیمت های استثنایی و واحد با چای سیاه دریافت نمایید.

مراکز خرید چای سبز

مراکز خرید چای سبز در سطح بازار چای همواره تنوعی از برند های و نمونه های چای فله ای را به صورت عمده و کیلویی عرضه می کنند. پیشنهاد می شود با توجه به تولید استاندارد چای در کشور ما و تضمنی کیفیت چای ها لذا خرید چای سبز کیلویی و حجم بالا را از طریق مراکز خرید چای شمال در گیلان انجام نموده و برترین کیفیت چای را در اختیار و از مزیت های حاشیه سود مناسب و قیمت های ارزان تر آن بهره مند شوید. جهت خرید و دریافت قیمت مشاورین و کارشناسان واحد فروش همواره آماده ارائه خدمات و راهنمایی به مشتریان محترم می باشند.

خرید چای سبز

خرید و فروش چای سبز لاهیجان عمده در بازار

از جمله مراکز مهم تولید، پرورش و فروش چای در کشور ما شهر لاهیجان است که همواره تولیداتی استاندارد و چای های ارگانیک و طبیعی را تولید نموده و نقش مهمی را در نمایان نمودن کیفیت چای اصیل ایرانی دارا می باشد. چنانچه از متقاضیان خرید چای سبز هستید می توانید خرید چای سبز کیلویی لاهیجان عمده در بازار را به ارزان ترین قیمت و با کمترین نوسانات بازار از مجموعه مقابل تهیه نمایید.

دریافت قیمت چای سبز کیلویی

قیمت محصولات مختلف در بازار برای خریداران می تواند در افزایش سطح سفارش و انصراف از آن بسیار حائز اهمیت باشد. برای دریافت قیمت چای همواره مراکز تخصصی با داشتن کادری مجرب می توانند قیمت های روز و خرید خوبی را پیشنهاد نمایند. برای دریافت قیمت خرید چای سبز کیلویی ائم از نمونه های بهاره، تابستانه و پاییزه می توانید با ما در ارتباط و قیمت های یکسان چای سنتی سیاه و چای سبز درجه 1 را دریافت نمایید.

خرید چای سبز

فروش آنلاین چای سبز ایرانی مرغوب و درجه یک

با عرضه چای در فضای مجازی کم کم واسطه های چای برکنار و تولید کنندگان و مراکز فروش آن ها توانسته اند همواره بهترین چای را به مشتریان ارائه کنند بدون اینکه کاستی و نقصی در کیفیت ها مشاهده و درصد رضایت مشتریان در این شیوه با نتایج مطلوب تری مواجه بوده است. فروش آنلاین چای سبز ایرانی مرغوب و درجه یک از طریق مرکز پخش چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان آغاز و خرید چای سبز کیلویی و مرغوب ترین چای سیاه ممتاز و اعلا به صورت مستقیم، تازه و به قیمت درب کارخانه امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com