چای سبز قلم

خرید چای سبز قلم ممتاز در فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

چای سبز قلم در رتبه سوم درجه بندی قرار دارد. خرید چای سبز قلم ممتاز در فروشگاه اینترنتی چای ایرانی با قیمت مناسب و مستقیم در حال انجام می باشد. جهت دریافت قیمت انواع چای سبز قلم اعلا شمال می توانید با ما همراه شده و خرید اینترنتی چای را در سراسر کشور بدون دغدغه انجام نمایید.

چای سبز در ایران موقعیت تولید را در نواحی شمالی دارا است و بسیاری از کارخانه های تولید چای سیاه در کنار این چای اقدام به تولید چای سبز اعلا و درجه یک نموده اند که بازار رقابتی خوبی را در مقابل نمونه های وارداتی دارا است و می توان با اعتماد بالا به دلیل 100% طبیعی و خلوص آن، هریک از انواع این چای را خریداری و مصرف نمود. در درجه بندی نیز این خانواده همچون چای سنتی سیاه رتبه بندی می شوند و به دو صورت فله و بسته بندی و ترکیبی(دمنوش) به بازار عرضه می شود.

چای سبز قلم

چای سبز قلم

این چای درشت ترین مدل چای است که حاوی ساقه و برگ های درشت تر چای است و از این رو حجیم تر و برای دم کشیدن به میزان بیشتری از چای نیاز داریم. این چای با توجه به داشتن رنگ سبز در کارخانه تحت عمل اکسایش قرار نگرفته و در نتیجه رنگ ظاهر خود را حفظ و خواص بسیاری را در خود نهان دارد. این چای قابل تولید در سه برداشت بهار، تابستان و پاییز است و با توجه به شکل درشت و باز شدنش در فنجان بیشتر مورد اعتماد مشتریان و با تقاضای بالا و قیمت مقرون به صرفه ای همراه است. از خصوصیات کلی این چای :

  1. شکل ظاهری این چای سبز رنگ و دارای برگ های درشت و پیچیده
  2. تولید محصول بهترین باغات چای لاهیجان و تولید توسط معتبرترین کارخانه ها
  3. دارای خواص ضد سرطان و لاغری
  4. حجم بیشتری نسبت به سایر چای ها دارد
  5. انتخابی مناسب برای طرفداران چای سبز
  6. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  7. بدون تخمیر

چای سبز قلم

درجه بندی های چای سبز قلم

  • قلم ساده
  • قلم درشت سورت شده
  • قلم سوزنی سورت شده

نحوه بسته بندی چای قلم

  • جزیی در سلفون 1 و 5 کیلویی
  • عمده در کیسه های 10، 20 و 25 کیلویی
  • در صورت خرید برند موجود در وزن های مختلف

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

فروشگاه های اینترنتی چای این روز ها به خوبی در حال فعالیت و خریداران در سطح کشور توانسته اند نیازات خود را از حجم جزیی و کیلویی چای تا خرید عمده چای را به خوبی و در زمانی سریع به راحتی انجام نمایند. در این فروشگاه چون به صورت مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان فعالیت انجام شده لذا می توان نمونه های مرغوب چای تازه و طبیعی را در اختیار داشت و این فرصت فراهم است تا بتوان بهترین چای سبز قلم، چای ممتاز، چای شکسته، باروتی، خاکه و چای زرین سرگل را از تولید به مصرف با قیمت رقابتی و کسب حاشیه سود مناسب تجربه نمود.

چای سبز قلم

خرید چای سبز قلم ممتاز

در بازار چای می توان چای های متنوعی را مشاهده نمود اما چای های ایرانی یکی از بهترین چای های موجود در بازار خوانده می شوند که کیفیتی بالا و خاصیت بسیاری را در خود نهان دارند. خریداران همواره به دنبال خرید بهترین نمونه چای از هر رده می باشند و کیفیت بالای چای در هر رده با عنوان ممتاز خواند می شود. برای خرید چای سبز قلم ممتاز، چای شکسته ممتاز، چای باروتی ممتاز و… می توان از طریق مرکز پخش چای ارگانیک ایرانی اقدام و مرغوب ترین انواع چای درجه را در اختیار داشت.

خرید اینترنتی سبز قلم شمال

فروش چای به روش سنتی و اینترنتی در حال انجام است که خرید اینترنتی امروزه به روش های سنتی ارجحیت یافته و خریداران بیشتر به سمت خرید اینترنتی چای روی آورده و با حذف گشت و گذار در بازار از طریق مراکز و سایت های معتبر اقدام به ثبت سفارش و مشاوره نموده تا با آگاهی و اعتماد بیشتری خرید خود را انجام نمایند. هم اینک علاوه بر دریافت راهنمایی می توانید خرید اینترنتی چای سبز قلم را در کنار سایر انواع چای طبیعی و سنتی در سراسر بازار با شرایط عالی و استثنایی انجام نمایید.

چای سبز قلم

قیمت خرید چای سبز قلم

قیمت چای ها تحت تاثیر فاکتور ها و عوامل متعددی تغییر و ارائه آن به چه قیمت می تواند در حجم خرید یا انصراف از آن بسیار تاثیر داشته باشد. قیمت خرید چای سبز قلم در بازار بالاتر از چای سیاه بوده اما در مرجع خرید و فروش چای ایرانی تمامی قیمت ها واحد و یکسان با چای سیاه و از این رو حاشیه سود بالاتر و مقرون به صرفه تری خواهد بود. قیمت چای سبز قلم با چوب در بهار 99 عمده 40 و جزیی 60 هزار تومان و قلم سورت شده عمده 50 و جزیی 70 هزار تومان تعیین و عرضه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com