چای سبز طبیعی

خرید چای سبز طبیعی

چای سبز طبیعی با نعناع و هل فواید و خواص بسیاری برای قلب، کلیه و ریه دارد. سفارش خرید چای سبز طبیعی سرگل، ممتاز، قلم، شکسته و… در حجم عمده و جزیی در مرکز فروش چای ایرانی امکانپذیر می باشد. ارزان ترین قیمت فروش انواع چای را دست اول و با بالاترین کیفیت همراه با ما تجربه نمایید.

چای و دمنوش نقش مهمی را در زندگی روزمره ما ایرانی ها دارا است و در صورتی که سلامت مورد تایید و استانداردی را داشته باشند می توانند فواید زیادی را با خود به همراه آورند. ما در ایران این موقعیت را داری ا از بهترین برگ سبز چای جهت تولید چای درجه یک بهره مند شویم لذا چای های حاصل دارای رنگی طبیعی و به دور از ماده شیمایی افزوده شده بوده و یک چای خالص و ناب برشمرده می شود.

چای سبز طبیعی

چای سبز طبیعی

چای سبز این روز ها سیل مشتاقان بسیاری داشته و توانسته در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شد. این چای طبیعی و خالص پس از تولید دارای رنگی سبز و خوشرنگ بوده و تمام خصوصیات برگ را در خود حفظ نموده است. در این چای مرحله اکسید شدن که سبب سیاهی می شود حذف و بدون فرآوری خاصی وارد مرحله عرضه به بازار می گردد. تنوع درجه بندی چای سبز طبیعی همانند چای سیاه سنتی بوده و به اسامی: چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه در درجه های قوی تا ضعیف قابل عرضه می باشند.

چای سبز طبیعی

خواص و فواید چای سبز طبیعی اصل

  • مراقبت از ریه ها
  • دفع سموم بدن از طریق بهبود عملکرد کلیه ها
  • مراقبت از قلب
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • ضد آلزایمر
  • پیشگیری از پیشرفت بیماری پارکینسون
  • ضد پیری
  • حفاظت از کبد
  • محافظت از پوست
  • استحکام بخشیدن به استخوان ها

چای سبز مانده

در طب سنتی چای کهنه دم ترشح اسید معده را تحریک و به دلیل ماهیت اسیدی در بروز زخم معده نقش دارد. چنانچه چای بیش از ۲۴ساعت دم بکشد، تولید سم و موجب مسمومیت و سرطان زایی می‌شود که توصیه می‌شود از نگهداری چای در فلاسک خودداری و آب جوش در فلاسک ریخته و به هنگام نیاز چای تازه دم تهیه کنید. اگر چای را که ۱۰-۵ دقیقه دم کشیده است را میخواهید به مدت طولانی تری مثلا ۲-۱ ساعت دیگر استفاده کنید باید آن را صاف و تفاله آن را جدا و سپس برای مدتی نگه دارید.

چای سبز طبیعی

خرید چای سبز طبیعی

برای خرید چای سبز طبیعی در هر زمان با توجه به برداشت های متعدد چای در نواحی چایخیز می توان سفارشات را ارائه و چای تازه و تولید سال را در اختیار داشت. بسیاری از چای های موجود در بازار حاوی اسانس ها و مواد افزودنی بوده که علاوه بر اینکه سبب جذب هیچ خاصیتی نمی شوند بلکه عواقب جبران ناپذیری را خواهند داشت. خرید چای سبز طبیعی ایرانی از مراکز فروش چای شمال از گزینه های عالی برشمرده می شود چرا که همواره در تلاشند تا بهترین انواع چای سنتی اصل و ارگانیک را به دست مشتریان رسانده و قیمت های پایین تری را جهت کسب حاشیه سود بالاتر ارائه نمایند.

قیمت چای سبز طبیعی ایرانی

برای خرید چای سبز در بازار حتما دیده اید که قیمت این چای بالاتر از نمونه های چای سیاه است و با توجه به خاصیت بالای چای های سبز از این مورد سوء استفاده و غالبا گران تر به فروش می رسد. برای اینکه بتوانید به بهترین قیمت چای سبز طبیعی ایرانی با بالاترین کیفی دس پیدا نمایید جهت دریافت قیمت روز می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه اقدام نمایید.

چای سبز طبیعی

فروش عمده چای سبز طبیعی

با توجه به کسب و کار های موجود در بازار برخی از خریداران سفارشات عمده ای را جهت عرضه آن به مشتریان خود دارند لذا بدین جهت ارسال و پخش مستقیم سفارشات عمده را از حداق 30 کیلو الی تناژ های بالا فراهم نموده تا بتوان بهترین چای فله و بسته بندی را در بازار چای بدون دغدغه و بی دردسر خریداری نمود. چای سیاه و چای سبز طبیعی در نمونه های چای بهاره (چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم) از پرفروش ترین نمونه ها می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com