خرید چای بهاره

خرید چای بهاره گیلان در بازار چای ایرانی

خرید چای بهاره گیلان با توجه به عطر، طعم و رنگ کاملا طبیعی متقاضیان بسیاری را دارا می باشد. خرید چای بهاره را چگونه و از کجا انجام می نمایید؟ چنانچه به دنبال مرغوب ترین انواع چای هستید در بازار فروش چای ایرانی می توان اصیل ترین چای شمال را با قیمت مناسب در حجم عمده و کیلویی اختیار داشت.

زمانی خرید چای به گشت و گذار در بازار چای و صرف وقت و انرژی و هزینه بالا سپری می شد و معاملات به شیوه کاملا سنتی انجام می گرفت، اما امروزه با وجود دنیای اینترنتی خرید چای به شکلی بسیار آسان و از یک نقطه دنیا به نقطه دیگر بدون اتلاف زمان در حال انجام می باشد. هم اکنون می توان در هر شهر یا کشوری سفارشات چای خود را ارائه و در محل مورد توافق آن را با صرف هزینه بسیار کمتر دریافت نمود.

خرید چای بهاره گیلان

چای بهاره

این چای به دلیل اینکه در فصل بهار برداشت می شود با نام چای بهاره خوانده می شود و دارای خصوصیات عطر، طعم و رنگ ویژه ای است که در چای های سایر فصول مشاهده نمی گردد. برگ های چای در این زمان از طراوت خاصی برخوردار هستند و پس از یکدوره تجدید قوا تمامی خصوصیات بارز یک چای مورد انتظار را دارا می باشد. اولین چین با توجه به مساعد بودن شرایط در اوایل اردیبهشت آغاز و پس از آن هر 45 روز یکبار تا آبان ماه ادامه می یابد.

چای بهاره

چای گیلان بهاره

چایکاری در گیلان

گیلان دارای بیشترین سطح باغات چای (90%) در کشور می باشد و چایکاری در شهر های خاصی از آن همانند : لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، کلاچای، شفت، فومن، ماسال و سیاهکل در حال انجام می باشد. مراکز متعدد چایسازی، قیمت های ارزان و مناسب، کیفیت بالا از جمله مواردی است که سب شده تا این نقطه برای فعالین این عرصه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد و به عنوان مرکز مهم خرید چای بهاره و… در بازار چای ایرانی شناخته شود.

چایکاری در گیلان

انواع چای بهاره گیلان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی

چای بهاره گیلان

دسته بندی چای بهاره گیلان

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز بهاره
  • چای شکسته بهاره
  • چای قلم بهاره
  • چای باروتی بهاره
  • چای خاکه بهاره

 دسته بندی چای بهاره گیلان

خرید چای بهاره

در سایت چای ارگانیک ایرانی تمامی تلاش ها در جهت بسط و گسترش مصرف چای داخلی و حمایت از چایکاران و تولیدکنندگان آن فراهم آمده است. خرید چای بهاره هم اینک به صورت مستقیم از خطه چایخیز گیلان در سراسر بازار ایران انجام می پذیرد. شما می توانید جهت خرید چای بهاره سفارش انواع چای فله و بسته بندی مورد نظر را به کارشناسان سایت ارائه نمایید.

خرید چای بهاره در بازار

خرید چای گیلان در بازار چای ایرانی

شاید تا به حال جهت خرید چای گیلان موفق به تهیه و تامین دست اول نشده باشید و یا کیفیت را آن طور که دلخواهتان بوده نیافته اید. یک فرصت استثنایی از طریق سایت چای ایرانی فراهم شده تا شما در هر کجای بازار ایران که هستید توانید حجم سفارشات عمده خود را به صورت مستقیم ارائه و از نواحی چایخیز گیلان علی الخصوص چای لاهیجان دریافت نمایید. اگر مغازه، فروشگاه و یا عمده فروش شهر خود هستید بازار چای ایرانی این آمادگی ا دارد تا شما را از مزایای برترین کیفیت چای گیلان و قیمت رقابتی آن بهره مند سازد.

خرید چای بهاره گیلان در بازار چای ایرانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com